Editörler : gubaz
03 Ocak 2017 11:26

korkut boratav
Aday Memur
yavasvesakin kardesim yarin yada persembe aranabilir ben dun aradim daha degerlendirmeler devam ediyor dediler tarih vermediler
03 Ocak 2017 15:46

akseptar
Memur

bana mail geldi mülakat sonucunu şu an olumlu değerlendirememekteyiz diye

03 Ocak 2017 16:29

semihgrsy
Aday Memur

bana mail geldi mülakat sonucunu şu an olumlu değerlendirememekteyiz diye


akseptar, 3 yıl önce - Alıntıya git

Malesef bana da olumsuz cevap geldi oysaki çok istiyordum...

03 Ocak 2017 18:07

Ertugrul.7
Aday Memur

olumsuz dönüş alan arkadaşlar, referansınız var mıydı?

03 Ocak 2017 18:55

yavasvesakin
Aday Memur
olumsuz mail aldim referansim yoktu bi denetciyle tanistim olcam dedi olmusmudur bilemem ama cok uzuldum. in?allah daha cok hak eden ihtiyaci olan arkadaslar cagrilmistir
03 Ocak 2017 19:33

korkut boratav
Aday Memur
bende olumsuz cevap ald?m arkadaslar acaba uzmanlik yada baska pozisyonlar icin sonrasinda donus olur mu sizce cunku baska pozisyon dusunurmusunuz diye sormuslardi mulakatta
04 Ocak 2017 15:20

ozknahmet
Aday Memur
Ben de olumsuz dönüş aldım sistem puanı 99.56 :) kim girdiyse hayırlı uğurlu olsun herkesin hakkında hayırlısı arkadaşlar inşallah hak edenler alınmıştır
04 Ocak 2017 18:27

mitochondrion
Kapalı

Benim gibi ilk mülakata girip de herhangi bir dönüş yapılmayan var mı?

04 Ocak 2017 23:24

Dogan1679
Aday Memur

Merhaba arkadaslar icinizi bir konuda rahatlatmak icin

Yaziyorum . Ben olumlu dönüş aldim ne bir referansim ne bir tanidigim kimse yoktu. Kismeti herkesin biryerdedir. Kismetinizi aramaya devam edin yilmadan hepimizin hakkinda hayirlisi olsun. Iyi geceler

10 Ocak 2017 12:30

yavasvesakin
Aday Memur
eyvallah Dogan kardesim. Hepimiz bi acaba diyoruz olmamasi gereken bi sebep yoktu ama dedigin gibi nasip hayirlisi olsun
10 Şubat 2017 21:07

korkut boratav
Aday Memur
arkadaslar beni baska ic denetcilik disinda baska pozisyon icin mulakata cagirdilar ikinci mulakat yani baska giren var mi acaba bugun yada pazartesi aciklanir demislerdi bilgisi olan var midir
11 Şubat 2017 16:01

yavasvesakin
Aday Memur
bende bekliyordum aranirim diye ama teklif falan almadim
13 Şubat 2017 15:15

korkut boratav
Aday Memur
herhangi bi dönus alan var mi arkadaslar
23 Haziran 2017 16:13

yağmur zamanı
Memur

Merhaba,

KuveytTürk'ün İç denetçi y. pozisyonunda çalışıp şartları konusunda yardımcı olabilecek olan var mı acaba? Ayrıca bayan iç denetçi y. var mı Kuveyt Türk'te ?

18 Kasım 2019 04:46

Volkanım67
Aday Memur

2019 ilanı için dönüş alan var mı?

Toplam 175 mesaj
 
ANKET
Diyarbakır annelerinin evlat nöbetini destekliyor musunuz?