Editörler : E.Kayı Han

cenkderda
Kapalı
06 Aralık 2016 20:34

CAHiL CÜHELAYA bak, o senin kürdi dedigin kisiyi atatürk mecliste hosamedi ile karsilamistir. hic mi tarih okumadin. biraz adamsan adam gibi tarihi oku da böyle bos bos konusma.

fazilet_83
Müsteşar
06 Aralık 2016 22:03

İmam-ı Ali Radıyallahü Anh'ın en mühim ve en müdakkik Üveysî bir şakirdi ve

İslâmiyet'in en meşhur ve parlak bir hücceti olan

İmam-ı Gazalî (R.A.) Hüccet-ül İslâm diyor ki:

"Onlar vahy ile Peygamber'e (A.S.M.) nâzil olduğu vakit İmam-ı Ali'ye (R.A.) emretti: "Yaz." O da yazdı.

Sikke-i Tasdik-i Gaybi - 120

...

Bu okuduğundan ne anladında bunu yazdın ¿

Haa siz, değil Bediüzzaman İmamı Gazali, hiçbir imam müçtehid müfessir takmayan güruhtan mısınız ¿

bursengiz, 7 yıl önce

Hiç mi Allah korkusu yok sizde.

Peygambere vahiy olarak gelmiş,

Ama peygamber bunu TEBLİĞ ETMEMİŞ!!!

Bir şeyi yazarken zerre miktarı düşünmez misiniz?

Peygambere vahiy olarak gelmiş , ama Peygamberimiz " Ali bu sana ait" demiş. Öylemi???

Sekinede "evveli dünyadan kıyamete kadar her şeyin yazılı olduğu" ibaresi vardır. Bunun Şiilerin Ali Mushafı inancından farkı nedir?

Gayba inancınızın Kur'ana göre olduğunu nasıl iddia edebilirsiniz buna inanıyorsanız....


bursengiz
Şef
06 Aralık 2016 22:35

Cenkderda

Ben İslam adına uydurulmuş şeylere karşıyım,

Ben Kutsallar oluşturulmasına karşıyım,

Ben peygamberimize iftira atılmasına karşıyım,

Anlatabildim mi?

Cevşen diye kutsallaştırdığınız, Peygamberimize itham ettiğiniz iftiralara karşıyım.

Cevşen hiç bir ehli sünnet hadis kaynağında yer almayan bir şeydir.

Peygamberimiz ne diyor: "Kim benim söylemediğim bir şeyi ben söylemişim gibi aktarırsa Cehennemdeki yerine hazırlansın"

Bana ehli sünnet hadis kitaplarında cevşeni gösterebilir misin?

Cevşen bir şii uydurmasıdır.

Şiilerin büyük hadis kitaplarında bile yer almayan, zayıf kabul ettikleri hadis kitaplarında yer alan bir rivayettir.

Bizim hiç bir hadis kitabımızda yer almaz.

cenkderda, 7 yıl önce
hayatinda bir kere olsun cevseni okumamis ve ne oldugunu bilmeyen bir kac nasipsiz burada konusup duruyor. bu ne lan böyle, siz kime ne adina dusmansiniz. cevsende Allahin binbir ismi var. buna mi karsisiniz. yazik size...

bursengiz
Şef
06 Aralık 2016 22:37

Fazilet sorduğumuz soruların bir cevabını ver ondan sonra bu konulara gireriz.

fazilet_83, 7 yıl önce

İmam-ı Ali Radıyallahü Anh'ın en mühim ve en müdakkik Üveysî bir şakirdi ve

İslâmiyet'in en meşhur ve parlak bir hücceti olan

İmam-ı Gazalî (R.A.) Hüccet-ül İslâm diyor ki:

"Onlar vahy ile Peygamber'e (A.S.M.) nâzil olduğu vakit İmam-ı Ali'ye (R.A.) emretti: "Yaz." O da yazdı.

Sikke-i Tasdik-i Gaybi - 120

...

Bu okuduğundan ne anladında bunu yazdın ¿

Haa siz, değil Bediüzzaman İmamı Gazali, hiçbir imam müçtehid müfessir takmayan güruhtan mısınız ¿


fazilet_83
Müsteşar
06 Aralık 2016 22:58

Nefsi enaniyeti kafa feneri hatırına , hulasa firavunlaşmış benlikleri hesabına nakli hiçbir delili, hiç imamı hiçbir müfessir hiçbir müçtehidi takmayan güruhu takma mecburiyetimiz olduğunu, zırvalarının indimizde kıymetinin olduğunu mu zannediyorsunuz?


drayf
Genel Müdür
06 Aralık 2016 23:09

Din düşmanları iş başında yine.. Bu güruh kişiyi Allaha götüren herşeye düşmandır.. Özel dualara salavatlara ve özellikle cevşene düşmandırlar.. Çevşende Cenbı Hakta sonu olmayan bir teslimiyet vardır Binbir esmai ilahiye vardır..

Biz bu güruha arkadaşlar ruhunu şeytana satmışlar olarak tesmiye ediyoruz..

Akılları yok bunların.. Şu açıdan baksalar gerçeğe hemen intikal edecekler..

Cevşende nefsin ve şeytanın hoşuna gidecek zerre miktar birşey var mı?

Ister bir şeytan ister bütün şeytanlarda bir araya gelse yok diye mühür basacaklar..

İşte arkadaşlar bunlar böyledir.. Şeytanın bile tasdik ettiğini bu ahkamül hükemadan südur eden ahmaklar reddederler.. Eblehliğin ve hamakatlığın sonsuz boyutuna geçerler


Bilinmiyor
Şube Müdürü
06 Aralık 2016 23:21

celcelutiyede ve kıtmir duasında süryanice isimler geçiyor

bu zülal bir arapça ile gelen Kur'anın kaynağına zıttır.

kaldı ki kıtmir Kur'ani bir lafız iken ve çekirdek zarı manasında iken

bazıları kıtmir kelimesinden iğne ile delip altında kehf süresinde onların köpekleri(kelb) ifadesine denk düştüğü için demek ashabı kehfin kelbinin ismi kıtmir dir gibi fevkalede tuhaf bir vefkte yaparlar.

cebrail haşa sekineyi hz alinin kucağına düşürüyor

cebrail emindir.asla böyle bir şey yapmaz.

o zaman şu da akla gelir.haşa cebrail hz peygambere vahiy getirirken kim bilir kaç ayeti başkasının kucağına düşürdü o zaman haşa Kur'an eksiktir iftirasına yardım edilmiş olur.

bilmem lokmanı hekim ölüme çare bulmuşta onu suya düşürüyor

yahu Allah ayetinde açıkça buyuruyor her nefis ölümü tadar.

lokmanı hekim ayetlerde ölçülü takvalı biridir.oğluna açıkça güzel öğütler verirken haşa Allahın açık emrine karşı çıkıp ölümsüzlük ilacımı arar?

bunlar ne yazık ki hurafelerdir

ancak bazı ayetlerde: uyarsanda uyarmasanda birdir onlar inanmazlar denir

ne yazık ki kalb ve kafa taşlaşmış

Kur'anı sünneti bilseler böyle konuşmazlar

bilmiyorlar

bakın tarikatler fetö gibi uyduruk kişiler Kur'an sünnet öğretmezler

bol bol cevşen okuma tefriciye okuma sekine okuma celcelutiye okuma ile zaman geçirirler

ha birde kıtmir kolyesini satarlar üzerine suryanice 7 uyur ismi yazarlar.

nerde kaldı Kur'an okuma.

Kur'an hem duadır hem zikirdir hem fikirdir hem fıkh etme dir.hepsi var.

Kur'an dan bir takım şeyleri alıp sonuna suryanice şeyler ekleyip yeni şeyler icad etmenin alemi yok.


Bilinmiyor
Şube Müdürü
06 Aralık 2016 23:29

sanki hz peygamber cebrailin getirdiğini haşa aklında tutamayacak unutacakta hz aliye acelece hemen yaz demiş.

kıyamet suresinde açıkça geçiyor.

75:16:"Cebrail sana Kuran okurken, unutmamak için acele edip onunla beraber söyleme, yalnız dinle."

75:17:"Doğrusu o vahyolunanı kalbine yerleştirmek ve onu sana okutturmak Bize düşer."

75:18:"Biz onu Cebrail'e okuttuğumuz zaman, onun okumasını dinle."

...

yani söyledikleri Kur'ana açıkça muhalif ama adamla canhıraş şekilde hurafeleri savunuyorlar.


bursengiz
Şef
06 Aralık 2016 23:52

Kardeş aklını kullanmayan insanlara bunları anlatmak deveyi hendekten atlatmaktan daha zor.

Allah Hz. Aliye SÜRYANİCE vahiy göndermiş, buna inanabiliyorlar ve bizi din düşmanı olmakla itham ediyorlar..

Şii uydurmalarını kutsallaştırarak peygambere iftira atıyorlar biz din düşmanı oluyoruz.

Allah hidayet nasip etsin ne diyeyim....

Bilinmiyor, 7 yıl önce

celcelutiyede ve kıtmir duasında süryanice isimler geçiyor

bu zülal bir arapça ile gelen Kur'anın kaynağına zıttır.

kaldı ki kıtmir Kur'ani bir lafız iken ve çekirdek zarı manasında iken

bazıları kıtmir kelimesinden iğne ile delip altında kehf süresinde onların köpekleri(kelb) ifadesine denk düştüğü için demek ashabı kehfin kelbinin ismi kıtmir dir gibi fevkalede tuhaf bir vefkte yaparlar.

cebrail haşa sekineyi hz alinin kucağına düşürüyor

cebrail emindir.asla böyle bir şey yapmaz.

o zaman şu da akla gelir.haşa cebrail hz peygambere vahiy getirirken kim bilir kaç ayeti başkasının kucağına düşürdü o zaman haşa Kur'an eksiktir iftirasına yardım edilmiş olur.

bilmem lokmanı hekim ölüme çare bulmuşta onu suya düşürüyor

yahu Allah ayetinde açıkça buyuruyor her nefis ölümü tadar.

lokmanı hekim ayetlerde ölçülü takvalı biridir.oğluna açıkça güzel öğütler verirken haşa Allahın açık emrine karşı çıkıp ölümsüzlük ilacımı arar?

bunlar ne yazık ki hurafelerdir

ancak bazı ayetlerde: uyarsanda uyarmasanda birdir onlar inanmazlar denir

ne yazık ki kalb ve kafa taşlaşmış

Kur'anı sünneti bilseler böyle konuşmazlar

bilmiyorlar

bakın tarikatler fetö gibi uyduruk kişiler Kur'an sünnet öğretmezler

bol bol cevşen okuma tefriciye okuma sekine okuma celcelutiye okuma ile zaman geçirirler

ha birde kıtmir kolyesini satarlar üzerine suryanice 7 uyur ismi yazarlar.

nerde kaldı Kur'an okuma.

Kur'an hem duadır hem zikirdir hem fikirdir hem fıkh etme dir.hepsi var.

Kur'an dan bir takım şeyleri alıp sonuna suryanice şeyler ekleyip yeni şeyler icad etmenin alemi yok.


yeniceri53
Başbakan Müsteşarı
07 Aralık 2016 00:05

Şu cihana daim gelip gidenler

Birisi Muhammed birisi Ali

Cümlemize daim ihsan ederler

Birisi Muhammed birisi Ali

İlim hak ilmidir takdis edersen

Vücudun sırrını tahsil edersen

Manayı gösteren yoldan gidersen

Şehri Muhammeddir kapısı Ali

Her yolun yokuşu birde düzü var

Dünyanın baharı güzü kışı var

Nevruzun ne gecesi ne gündüzü var

Gündüzü Muhammed gecesi Ali

Şu dehrin(insanlığın)halini bilmez cahiller

Mananın ilmini anlar ehiller

Hikmetin kitabın okur kamiller

Kuranı Muhammed hecesi Ali

Çok şükür erenler inayet etti

Kerimi kemtere hidayet etti

Bir el gördüm bana işaret etti

Hacesi Muhammed rehberi Ali


fazilet_83
Müsteşar
07 Aralık 2016 00:22

Vahiy iki kısımdır:

Biri:

"Vahy-i sarihî"dir ki, Resul-i Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâm onda sırf bir tercümandır, mübelliğdir, müdahalesi yoktur.

Kur'an ve bazı ehadîs-i kudsiye gibi...

İkinci Kısım:

"Vahy-i zımnî"dir.

Şu kısmın mücmel ve hulasası,vahye ve ilhama istinad eder;

fakat tafsilâtı ve tasviratı, Resul-i Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâm'a aittir.

O vahiyden gelen mücmel hâdiseyi tafsil ve tasvirde,

Zât-ı Ahmediye Aleyhissalâtü Vesselâm bazan yine ilhama, ya vahye istinad edip beyan eder

veyahut kendi ferasetiyle beyan eder.

Ve kendi içtihadıyla yaptığı tafsilât ve tasviratı,

ya vazife-i risalet noktasında ulvî kuvve-i kudsiye ile beyan eder

veyahut örf ve âdet ve efkâr-ı âmme seviyesine göre, beşeriyeti noktasında beyan eder.

İşte her hadîste bütün tafsilâtına, vahy-i mahz noktasıyla bakılmaz.

Beşeriyetin muktezası olan efkâr ve muamelâtında, risaletin ulvî âsârı aranılmaz.

Madem bazı hâdiseler mücmel olarak mutlak bir surette ona vahyen gelir, o da kendi ferasetiyle ve tearüf-ü umumî cihetiyle tasvir eder.

Şu tasvirdeki müteşabihata ve müşkilâta bazan tefsir lâzım geliyor, hattâ tabir lâzım geliyor.

Çünki bazı hakikatlar var ki, temsil ile fehme takrib edilir.

Nasılki bir vakit huzur-u Nebevîde derince bir gürültü işitildi.

Ferman etti ki: "Şu gürültü, yetmiş senedir yuvarlanıp, şimdi Cehennem'in dibine düşmüş bir taşın gürültüsüdür." Bir saat sonra cevab geldi ki: "Yetmiş yaşına giren meşhur bir münafık ölüp, Cehennem'e gitti." Zât-ı Ahmediye Aleyhissalâtü Vesselâm'ın belig bir temsil ile beyan ettiği hâdisenin tevilini gösterdi.

Mektubat - 93

..

madem Celcelutiye'nin aslı vahiydir

Sikke-i Tasdik-i Gaybi - 129

...

Vahyi sarihi ve zımninin farklarını bilmeyen,

Vahyi zımninin derecatını bilmeyen bilmek istemeyen,

Ve kendi zuumlarını ve kısır meallerini ayetlerin hadislerin bütün zamanlara bütün tabakatı insaniyeye bakan nihayetsiz manaları yerine ikameye çalışan, bunun gereği olarak da,

Hiçbir evliya müçtehid, müfessir, allameyi takmayan, nefislerinden egolarından başka hiçbir kimseyi takmayan kimseleri zındıklıkla tabir etmeyelimde nasıl tarif edelim.


bursengiz
Şef
07 Aralık 2016 00:30

drayf

anlamak mı istemiyorsun,

Anlayamıyormusun

şeytan bile tasdik etmişmiş, şeytanlarla aranız iyi galiba

hakaret etmeden konuşamaz mısınız siz

Ben ne diyorum sen ne anlıyorsun

Cevşen hadis kitaplarımızda yoktur diyorum.

Siz Peygamberimize itham ediyorsunuz.

Bu iftiradır diyorum.

Cevşenin içeriğini konuşmuyoruz..

Peygamberimiz cehennemdeki yerine hazırlansın diyor

Siz bize anlatılanları doğru kabul ederiz.

Bunun için Peygamberi bile takmayız diyorsunuz.

Diyorum ki cevşenin peygamberimizin duası olduğuna dair bana hadis kitaplarından kaynak ver.

Verebilirsen tabiii

drayf, 7 yıl önce

Din düşmanları iş başında yine.. Bu güruh kişiyi Allaha götüren herşeye düşmandır.. Özel dualara salavatlara ve özellikle cevşene düşmandırlar.. Çevşende Cenbı Hakta sonu olmayan bir teslimiyet vardır Binbir esmai ilahiye vardır..

Biz bu güruha arkadaşlar ruhunu şeytana satmışlar olarak tesmiye ediyoruz..

Akılları yok bunların.. Şu açıdan baksalar gerçeğe hemen intikal edecekler..

Cevşende nefsin ve şeytanın hoşuna gidecek zerre miktar birşey var mı?

Ister bir şeytan ister bütün şeytanlarda bir araya gelse yok diye mühür basacaklar..

İşte arkadaşlar bunlar böyledir.. Şeytanın bile tasdik ettiğini bu ahkamül hükemadan südur eden ahmaklar reddederler.. Eblehliğin ve hamakatlığın sonsuz boyutuna geçerler


bursengiz
Şef
07 Aralık 2016 00:50

Fazilet

Peygamberimiz ümmi idi değil mi

Celcelutiyyenin büyük kısmı SÜRYANİCE

Anlatabildim mi SÜRYANİCE

Ve siz bunun vahiy olduğuna inanıyorsunuz..

Hinduların inekleri nasıl kutsallaştırdıklarını sizleri görünce daha iyi anlıyabiliyorum...

fazilet_83, 7 yıl önce

Vahiy iki kısımdır:

Biri:

"Vahy-i sarihî"dir ki, Resul-i Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâm onda sırf bir tercümandır, mübelliğdir, müdahalesi yoktur.

Kur'an ve bazı ehadîs-i kudsiye gibi...

İkinci Kısım:

"Vahy-i zımnî"dir.

Şu kısmın mücmel ve hulasası,vahye ve ilhama istinad eder;

fakat tafsilâtı ve tasviratı, Resul-i Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâm'a aittir.

O vahiyden gelen mücmel hâdiseyi tafsil ve tasvirde,

Zât-ı Ahmediye Aleyhissalâtü Vesselâm bazan yine ilhama, ya vahye istinad edip beyan eder

veyahut kendi ferasetiyle beyan eder.

Ve kendi içtihadıyla yaptığı tafsilât ve tasviratı,

ya vazife-i risalet noktasında ulvî kuvve-i kudsiye ile beyan eder

veyahut örf ve âdet ve efkâr-ı âmme seviyesine göre, beşeriyeti noktasında beyan eder.

İşte her hadîste bütün tafsilâtına, vahy-i mahz noktasıyla bakılmaz.

Beşeriyetin muktezası olan efkâr ve muamelâtında, risaletin ulvî âsârı aranılmaz.

Madem bazı hâdiseler mücmel olarak mutlak bir surette ona vahyen gelir, o da kendi ferasetiyle ve tearüf-ü umumî cihetiyle tasvir eder.

Şu tasvirdeki müteşabihata ve müşkilâta bazan tefsir lâzım geliyor, hattâ tabir lâzım geliyor.

Çünki bazı hakikatlar var ki, temsil ile fehme takrib edilir.

Nasılki bir vakit huzur-u Nebevîde derince bir gürültü işitildi.

Ferman etti ki: "Şu gürültü, yetmiş senedir yuvarlanıp, şimdi Cehennem'in dibine düşmüş bir taşın gürültüsüdür." Bir saat sonra cevab geldi ki: "Yetmiş yaşına giren meşhur bir münafık ölüp, Cehennem'e gitti." Zât-ı Ahmediye Aleyhissalâtü Vesselâm'ın belig bir temsil ile beyan ettiği hâdisenin tevilini gösterdi.

Mektubat - 93

..

madem Celcelutiye'nin aslı vahiydir

Sikke-i Tasdik-i Gaybi - 129

...

Vahyi sarihi ve zımninin farklarını bilmeyen,

Vahyi zımninin derecatını bilmeyen bilmek istemeyen,

Ve kendi zuumlarını ve kısır meallerini ayetlerin hadislerin bütün zamanlara bütün tabakatı insaniyeye bakan nihayetsiz manaları yerine ikameye çalışan, bunun gereği olarak da,

Hiçbir evliya müçtehid, müfessir, allameyi takmayan, nefislerinden egolarından başka hiçbir kimseyi takmayan kimseleri zındıklıkla tabir etmeyelimde nasıl tarif edelim.


Maruf Mahir
Yasaklı
07 Aralık 2016 00:52

O ayetlerin Türkiye'de geçerliliği yok!.. )2 sene önce atıldı, kaldırıldı.


drayf
Genel Müdür
07 Aralık 2016 00:59

Bursengiz hayırdır yoktun baya kafanı tamir ettin döndün mü?Bilader hadis düşmanı sen değil misin? Kur'an bize yeterdeyip din görüntüsü altında dinsizliği yayan sen değil misin?

Şimdi kalkmış hadis diyorsun? Bu neyinalemeti..

Birisi sana dese ki ya bana güneşi ispatet.. Sen demen mi be öküz adam kafanıkaldır bir bak..

Cevşen güneş gibidir kendi kendine delildir Isbata lüzum yoktur..

Münafıklar gibi konuşacağına cevşeni bir açda oku.. Ondan sonra konuş..


cenkderda
Kapalı
07 Aralık 2016 01:10

Cevsen-ül Kebir Münacati, mütedavil hadis kitaplarinda tamaminin bu-lunmadigini söylemeye gerek yoktur. Sirli ve hususi hadisler kismindan oldugu da kesindir. Bununla beraber Cevsen-ül Kebir'in bazi kisimlari (Cevsen-ül Kebir duasi olarak degil) Peygamber'in (A.S.M.) sair dualari icinde olarak, bazi hadis kitablarinda bulunmaktadir.

cenkderda
Kapalı
07 Aralık 2016 01:17

Cevsen-ül Kebir Münacatini, bil-farz senedi olmayan sadece dillerde dolasan bir hadis olarak kabul etsek bile; iman-? Suyuti Hazretleri "Sened-ü Musafaha" Risalesi Mukaddemesinde, mukarrer bir hadis kaidesi olarak yazdigi su: "Senedi bulunmayan hadisler görülürse, eger o hadis, usul-u islamiyeye zid, akla münafi ve ayrica da sair sahih hadislere muhalif ise, o zaman mevzuluguna hükmedilebilir. Eger bu sartlar yoksa, o hadis bir taraf; birakilir ve ilisilmez." iste, bu hadis kaidesine göre, Cevsen-ül Kebiri ölctügümüz zaman, kaidedeki menfi üc kaziyeden hicbirisinin Cevsen'de bulunmadigini görmekteyiz. Kaideye muhalefet söyle dursun, bastan sona kadar Kur'an ayetlerini, Esma-i Hüsna'yi ve hakiki halis tevhidi terennüm etmektedir. Böylelikle Cevsen-ül Kebir, usul-ü islamiyenin en mühim temeli olan tevhid hakikatini tahkim ve takviye ediyor. Hem Marifet-i ilahiye'ye dair harikulade tavsifat göstermesi ve hicbir arifin, hicbir kamil velinin münacatlarina benzememesi, elbette Cevsen-ül Kebir'in, Mu'ciz-Beyan olan Lisan-i Nübüvvet ten geldigini gösterir.

fazilet_83
Müsteşar
07 Aralık 2016 01:35

Okuduğunu anlamaktan aciz olman veyahut da anlamamak istememen senin sorunun.

Vahyin mertebeleri çokda güzel anlatılmış senin okumadığın veyahut da anlamadığın veyahut da anlamak istemediğin bölümde. Celcelutiyyenin de aslı vahiydir denmiş. Kelimatı ibaresi ifade şekli bütün hepsi vahiydir denmemiş. Ayâtın mertebesinde vahyi sarihidir diye kimse bir kelam etmemiştir. Tekrar söylüyorum :Vahyi sarihinin vahyi zımni ile olan farkını Bediüzzaman bedî bir şekilde ifade etmiş naklettiğim kısımda. İnsan suretindeki dessas şeytanlar anlamasa veyahut da anlamazlıktan gelsede hakiki insanlar ve hakiki mü'minler anlar merak etme. Ki, mevzuya girmemden maksat da :muhtemel mütehayyir müstemi ve karileri bilgilendirmek zaten.

bursengiz, 7 yıl önce

Fazilet

Peygamberimiz ümmi idi değil mi

Celcelutiyyenin büyük kısmı SÜRYANİCE

Anlatabildim mi SÜRYANİCE

Ve siz bunun vahiy olduğuna inanıyorsunuz..

Hinduların inekleri nasıl kutsallaştırdıklarını sizleri görünce daha iyi anlıyabiliyorum...


Beylerova
Yasaklı
07 Aralık 2016 07:03

İşim yok da, Said-i Kürdi mi okuyacağım?.. Zaman kaybı olur, israf olur... Kur'an okuyunuz!

Okuyacaksanız, bilimsel veya ansiklopedik eserler de okuyabilirsiniz. Cehaletten kurtulursunuz?


yeniceri53
Başbakan Müsteşarı
07 Aralık 2016 11:02

Cevşen uydurmaysa ki uydurmadır! Kuranda uydurmadır ! Tevratta uydurmadır İncilde uydurmadır!Gökten kimseye kanatlı melekler gelipte Allahtan haber getirmez.

bursengiz, 7 yıl önce

Cenkderda

Ben İslam adına uydurulmuş şeylere karşıyım,

Ben Kutsallar oluşturulmasına karşıyım,

Ben peygamberimize iftira atılmasına karşıyım,

Anlatabildim mi?

Cevşen diye kutsallaştırdığınız, Peygamberimize itham ettiğiniz iftiralara karşıyım.

Cevşen hiç bir ehli sünnet hadis kaynağında yer almayan bir şeydir.

Peygamberimiz ne diyor: "Kim benim söylemediğim bir şeyi ben söylemişim gibi aktarırsa Cehennemdeki yerine hazırlansın"

Bana ehli sünnet hadis kitaplarında cevşeni gösterebilir misin?

Cevşen bir şii uydurmasıdır.

Şiilerin büyük hadis kitaplarında bile yer almayan, zayıf kabul ettikleri hadis kitaplarında yer alan bir rivayettir.

Bizim hiç bir hadis kitabımızda yer almaz.

Toplam 79 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi