Editörler : hopaliSafak Vaktii
«11121314151617181920212223
02 Haziran 2019 16:00

MatZynp

Recep hocam özelden yazdım ama cevap vermediniz, nasıl bir yol izlemeliyiz fikir verseniz..

10 Haziran 2019 10:35

hamza2011
Aday Memur

recep hocanın bir cevap vermesi gerek nasıl gittiğine dair yoksa kendisi hakkındaki iddiaları kabul etmiş sayılır eğer böyle bir şey de varsa torpille adam kayırmayla yapılıyorsa iltimasla oluyorsa o zaman burada yazı yazmanın hiç bir anlamı yoktur boşu boşuna kendimizi avutuyoruz gaz verip gaz alıyoruz başka hiç bir şey değil

11 Haziran 2019 15:32

Zynpyg
Aday Memur

Arkadaşlar #MebAçıktanAtamaİstiyoruz ve #MebYenidenAtamaBekliyoruz etiletleriyle twitterdayız. Ne kadar çok tweet atarsak o kadar çok dikkat çekeriz, desteklerinizi bekliyoruz.

10 Ağustos 2019 20:35

Nestok

Merhabalar, mahkeme yoluyla dönmek imkansız mı?

12 Ağustos 2019 15:26

MerveSelin88
Aday Memur

Merhabalar, mahkeme yoluyla dönmek imkansız mı?


Nestok, 2 ay önce - Alıntıya git

Bu zamana kadar dava acmayarak hata ettiğimizi düşünüyorum. Hepimiz mahkemeye basvursaydık şuan belki bu durumda olmazdık. Eylül'ü de bekleyelim sonra gelişme olmazsa yasal haklarımızı arayalım derim ben

28 Ağustos 2019 13:23

Celalll06
Aday Memur

umutsuzluk devam mı ediyor arkadaşlar

28 Ağustos 2019 16:24

ssalih2103
Aday Memur

dava açılsa bi sonuç elde edilir mi ? daha önce bir arkadas basvuru yapmıs ama idaren,n taktir hakkı diye red olunmuş sanıırım. bir avukata falan soran oldu mu ?

05 Eylül 2019 14:45

Celalll06
Aday Memur

görüşmeyle hakkımızı alamıyoruz, bakanlıkta hiçbir kıpırdama yok... yasal yollara başvuralım

13 Eylül 2019 20:36

recep yılmazer
Şef

Buraya cevapyazmayınca neyi kabul etmiş sayiliyorum pardon açık olursaniz net anlasabiliriz diye düşünüyorum .bu arada yakın zamanda atama var diye biliyorum olta atmasin bazı arkadaşlar .iyi akşamlar buraya yazı yazmam ben. Bendende birşey

Öğrenecek Birşey Yok . Evinizde Oturmayin Olur Ins Iyi Akşamlar . .

Toplam 449 mesaj
«11121314151617181920212223
 
ANKET
'Barış Pınarı Harekatı'nı destekliyor musunuz?