Editörler : gubaz
«840841842843844845846847848849850851852
08 Ocak 2020 16:38

ketepzanyvr
Aday Memur

Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 2 hafta önce mülakata girdim fakat hala cevap gelmedi. Gelen var mı?

08 Ocak 2020 16:39

ketepzanyvr
Aday Memur

2. Dilden başka mülakata giren oldu mu hiç?


Kahireninmorgülüü, 2 ay önce - Alıntıya git

Evet Almanca'dan girdim

09 Ocak 2020 22:03

Sibel0322
Aday Memur

Merhabalar, herkese süreçlerinde bol şans diliyorum . Ben merkeZdeki sınava 20 aralıkta girdim ve bugün 15 ocak için mülakat maili aldım.6. Partı bitirdim. Çalıştığım yerden izin almam bira zor ve sehir dısından geleceğim için sabah 1030 da mülakata katılmak beni fazlasıyla zorlayacak. Bilgisi olan arkadaşlar için bir sorum olacaktı. Mülakat tarihini erteletme talebinde bulunmak , kurul tarafından eksi olarak değerlendirilir mi?

09 Ocak 2020 22:21

Suspiciouscupcake
Aday Memur

merkezdeki sınavlar devam ediyo mu? bilginiz var mı bu konuda?

10 Ocak 2020 00:18

AyAz1985
Memur

Merhabalar, herkese süreçlerinde bol şans diliyorum . Ben merkeZdeki sınava 20 aralıkta girdim ve bugün 15 ocak için mülakat maili aldım.6. Partı bitirdim. Çalıştığım yerden izin almam bira zor ve sehir dısından geleceğim için sabah 1030 da mülakata katılmak beni fazlasıyla zorlayacak. Bilgisi olan arkadaşlar için bir sorum olacaktı. Mülakat tarihini erteletme talebinde bulunmak , kurul tarafından eksi olarak değerlendirilir mi?


Sibel0322, 2 ay önce - Alıntıya git
Öyle bir şansın yok erteleme gibi girmezsen elenirsin .
10 Ocak 2020 02:06

lima.antevorte
Memur

Sibel adindaki arkadasimiza cevap olarak yaziyorum alinti yapamadim kusura bakmayin. Thy kabin memuru adaylari diye facebook grubu var. Orda mulakat surecini erteleyen adaylar var. Mailde yazan aday iletisim numarasini arayip durumunuzu bildirirseniz erteliyorlar. Planlamaya gore bu surec 1 hafta da 3 hafta sonrasina da size tarih verilebilir. Ertelendigini bilmenizi isterim. Facebook grubunu takip ederseniz ordaki adaylar bu konu hakkinda cok paylasim yapti. Basarilar.

10 Ocak 2020 11:20

Pınarkks
Aday Memur
Öyle bir şansın yok erteleme gibi girmezsen elenirsin .
AyAz1985, 1 ay önce - Alıntıya git

Sen moral bozmak için mi burdasın yalan yalnış bilgi verme insanlara herşeyi biliyormuş gibi daha sürecin içinde değilsin

10 Ocak 2020 13:06

AyAz1985
Memur

Sen moral bozmak için mi burdasın yalan yalnış bilgi verme insanlara herşeyi biliyormuş gibi daha sürecin içinde değilsin


Pınarkks, 1 ay önce - Alıntıya git
Arkadaş ertelesin buraya yazısın bakalım öle bi durum yok siz bişi bilmeden yazıyorsunuz mülakatının olduğu gün cenAze hariç hiç bir şekilde yardımcı olamaz
10 Ocak 2020 13:08

AyAz1985
Memur

Sen moral bozmak için mi burdasın yalan yalnış bilgi verme insanlara herşeyi biliyormuş gibi daha sürecin içinde değilsin


Pınarkks, 1 ay önce - Alıntıya git
Sürecin değil ama mesleğin içindeyim sen benim burda yazdığım şeyle moralin bozuluyorsa bi psikoloğa gözük ....
10 Ocak 2020 13:17

AyAz1985
Memur
İnsan kaynakları herkese uygun saat tarih ayarlamaya kalksa bu işin içinden kalkamaz dediğim gibi cenazen olur onunda kişinin yakınının ölüm raporu istenir, hastasındır onu da hastaneden raporla belgelemen gerek diğer şekilde yok ben iş yerimden izin alamam bu sebeple sen saat değiştirileceğini düşünüyorsan fazla iyi niyetlisin bu şekilde moralin çok bozulur bu şekilde mülakat saati ve yeri değişen varsa yaZsın burdan milleti sizin gibi boş bişi bilmeyen yok Facebook grubu şu bu diye kandırmayın hepiniz adaysınız ve bişi bildiğiniz yok bileni karalamayın dikkate alın
10 Ocak 2020 14:10

Sibel0322
Aday Memur
İnsan kaynakları herkese uygun saat tarih ayarlamaya kalksa bu işin içinden kalkamaz dediğim gibi cenazen olur onunda kişinin yakınının ölüm raporu istenir, hastasındır onu da hastaneden raporla belgelemen gerek diğer şekilde yok ben iş yerimden izin alamam bu sebeple sen saat değiştirileceğini düşünüyorsan fazla iyi niyetlisin bu şekilde moralin çok bozulur bu şekilde mülakat saati ve yeri değişen varsa yaZsın burdan milleti sizin gibi boş bişi bilmeyen yok Facebook grubu şu bu diye kandırmayın hepiniz adaysınız ve bişi bildiğiniz yok bileni karalamayın dikkate alın
AyAz1985, 1 ay önce - Alıntıya git

Mesleğin içinde biri olark o zaman yeterli bilgiye sahip değilsiniz. Bir sürü insan şehir dışından geliyor ve sizin çok iyi niyetli gördüğünüz işten izin alamama durumları yaşanabiliyor. Cevap veren ve yönlendiren diğer arkadaşlara teşekkür ederim.Aday iletişim merkezini aradığımda sadece haftalık mülakat planlaması yapıldığı önümüzdeki hafta arayıp bir sonraki hafta planlama yapılıp yapılmacagını öğrenmemi söyledi. Eğer bir sonraki hafta için planlama varsa ertelenebileceğini , başka bir tarihte mülakata girebilceğimi söyledi . Yani sadece 'cenaze ' mizin olması gerektiği gibi bir mazaretimizin olması gerektiğinden bahsetmedi. Yine de yorumunuz için teşekkürler .

10 Ocak 2020 14:20

lima.antevorte
Memur

Arkadaslar bu forumdan cok sey ogrendim fakat sinir bozan fake arkadaslar var onlara kulak asmayin. Merak ettiginiz sorular facebook grubunda cok fazla azildi. O gurubu takip edin arkadaslar hemen hemen her soeuya cevap bulabilirsiniz . Hem orda sinir bozan kisiler admin tarafindan engelleniyor. Daha saglikli bir ortam . Tekrardan herkese basarilar diliyorum. Linki asagiya birakiyorum.

https://m.facebook.com/groups/395536137178911?multi_permalinks=2830639007001933¬if_t=feedback_reaction_generic¬if_id=1578523775922232&ref=m_notif

10 Ocak 2020 14:23

kh1990
Aday Memur
İnsan kaynakları herkese uygun saat tarih ayarlamaya kalksa bu işin içinden kalkamaz dediğim gibi cenazen olur onunda kişinin yakınının ölüm raporu istenir, hastasındır onu da hastaneden raporla belgelemen gerek diğer şekilde yok ben iş yerimden izin alamam bu sebeple sen saat değiştirileceğini düşünüyorsan fazla iyi niyetlisin bu şekilde moralin çok bozulur bu şekilde mülakat saati ve yeri değişen varsa yaZsın burdan milleti sizin gibi boş bişi bilmeyen yok Facebook grubu şu bu diye kandırmayın hepiniz adaysınız ve bişi bildiğiniz yok bileni karalamayın dikkate alın
AyAz1985, 1 ay önce - Alıntıya git

Mesleğin icinde biri olarak ne çok vaktiniz var şurada sürekli moral bozan açıklamalar yapmaya. Geçen yıldan beri takip ediyorum sürekli negatif yorumlar tartışmalar icindesiniz. Sadece kadın alımı yapılacak bir süreçle zaten neden ilgilenir insan muamma. Fake ya da hastalıklı bir durumdasınız inşallah sizi tatmin edecek mesleğe en kısa zamanda kavusursunuz

10 Ocak 2020 15:58

Pınarkks
Aday Memur
Sürecin değil ama mesleğin içindeyim sen benim burda yazdığım şeyle moralin bozuluyorsa bi psikoloğa gözük ....
AyAz1985, 1 ay önce - Alıntıya git

Surecin icinde biri olarak gözlerimle kaç kere tarih erteleyip giden gördüm o yüzden gereksiz konuşup insanları etkileme en doğru bilgiyi IK verir.

10 Ocak 2020 18:28

AyAz1985
Memur

Arkadaslar bu forumdan cok sey ogrendim fakat sinir bozan fake arkadaslar var onlara kulak asmayin. Merak ettiginiz sorular facebook grubunda cok fazla azildi. O gurubu takip edin arkadaslar hemen hemen her soeuya cevap bulabilirsiniz . Hem orda sinir bozan kisiler admin tarafindan engelleniyor. Daha saglikli bir ortam . Tekrardan herkese basarilar diliyorum. Linki asagiya birakiyorum.

https://m.facebook.com/groups/395536137178911?multi_permalinks=2830639007001933¬if_t=feedback_reaction_generic¬if_id=1578523775922232&ref=m_notif


lima.antevorte, 1 ay önce - Alıntıya git
Sınav da kamera yok deyip ben kameralı olacak dediğimde iddiada bulunan arkadaş sendin hatırlatırım bilmediğin konuda ben ce fikir verme
10 Ocak 2020 18:31

AyAz1985
Memur

Mesleğin içinde biri olark o zaman yeterli bilgiye sahip değilsiniz. Bir sürü insan şehir dışından geliyor ve sizin çok iyi niyetli gördüğünüz işten izin alamama durumları yaşanabiliyor. Cevap veren ve yönlendiren diğer arkadaşlara teşekkür ederim.Aday iletişim merkezini aradığımda sadece haftalık mülakat planlaması yapıldığı önümüzdeki hafta arayıp bir sonraki hafta planlama yapılıp yapılmacagını öğrenmemi söyledi. Eğer bir sonraki hafta için planlama varsa ertelenebileceğini , başka bir tarihte mülakata girebilceğimi söyledi . Yani sadece 'cenaze ' mizin olması gerektiği gibi bir mazaretimizin olması gerektiğinden bahsetmedi. Yine de yorumunuz için teşekkürler .


Sibel0322, 1 ay önce - Alıntıya git
Sen yazılanı okuyup anlamıyorsun sanırım insan kaynakları sana eğer planlama olursa demiş ki sana göre planlama olmayacak girmezsen eleneceksin senin gibi arayan herkese detaylı bilgi vermemesi normal senin elenip elenmemen insan kaynaklarının çok umrunda değil sen bunu anlamıyorsun insan kaynaklarındaki kişinin babasının kızı falan değilsin senle ilgilensin anlıyormusun ben ce anlamıyorsun ....
10 Ocak 2020 18:33

AyAz1985
Memur

Mesleğin icinde biri olarak ne çok vaktiniz var şurada sürekli moral bozan açıklamalar yapmaya. Geçen yıldan beri takip ediyorum sürekli negatif yorumlar tartışmalar icindesiniz. Sadece kadın alımı yapılacak bir süreçle zaten neden ilgilenir insan muamma. Fake ya da hastalıklı bir durumdasınız inşallah sizi tatmin edecek mesleğe en kısa zamanda kavusursunuz


kh1990, 1 ay önce - Alıntıya git
Boş konuşuyorsun İnan ki ...
10 Ocak 2020 18:43

Pınarkks
Aday Memur

Dalga mi geçiyorsun:) gördüm diyorum erteleyip girenini...

10 Ocak 2020 19:45

Sibel0322
Aday Memur
Sen yazılanı okuyup anlamıyorsun sanırım insan kaynakları sana eğer planlama olursa demiş ki sana göre planlama olmayacak girmezsen eleneceksin senin gibi arayan herkese detaylı bilgi vermemesi normal senin elenip elenmemen insan kaynaklarının çok umrunda değil sen bunu anlamıyorsun insan kaynaklarındaki kişinin babasının kızı falan değilsin senle ilgilensin anlıyormusun ben ce anlamıyorsun ....
AyAz1985, 1 ay önce - Alıntıya git

Bildikleriniz doğrultusunda yardımcı olmaya çalışıyorsunuz sanırım fakat niye herkese karşı bu öfke ve sinirle anlamış değilim. yazılanı tabi ki okuyup anlıyorum. siz de cenazeniz dısında hiç bir mazaretiniz kabul edilmiyor diye bi açıklama yaptınız ben de aramamın ardından bana iletileni söyledim ik ' in tabi ki umrumda olmaz benim elenip elenmemem ve konumuz d bu değildi , bir planlama yapılmama dogruktusunda zaten asıl mülakt günümde bi şekilde giderim gtimemek için salak olmak lazım .Sizi oldukça strese soktu bu erteletme durumu en iyisi tepkisiz kalın .

13 Ocak 2020 12:07

HİUHİU

Arkadaslar 3.part bıtırıp 4.parta gecmeden mulakat maılı alan oldumu . bu sekılde bısey duyan oldumu aranızda

Toplam 17034 mesaj
«840841842843844845846847848849850851852
 
ANKET
2002'den bu yana, en çok beğendiğiniz Milli Eğitim Bakanı kimdir?