Merhabalar,
Ben 18-02-2017 ( saat: 12:35:48 ) tarihinde her hangi bir firmadan Harley-Davidson ayakkabı ürünü şipariş etmiştim.
Ödeme Tipi Kredi kartı ile gerçekleşmişti. Ayakkabının ücreti bana 136,90 TL'e mal oldu.
Yalnız şunu sonradan fark ettim; ürün bana sağ ayak 41, sol ayak numarası ise 40 numara olarak gönderilmiş. Ayrıyetten birde ayakkabılar bana büyük geldiğinden dolayı ürünü 03-03-2017 ( saat: 16:51:58 ) tarihinde iade talebi oluşturup ikisininde 40 numara gelmesini istedim.
07-03-2017 ( saat: 17:58:15 ) tarihinde ürün yeniden elime ulaştı. 40 Numara ayağıma uymadığından ürün iade talebini 08-03-2017 ( saat: 09:27:07 ) tarihinde iade talebi oluşturup Para İadesi istedim.
09.03.2017 ( saat: 12:50:16 ) tarihinde satıcının eline ulaşmış. Alıcı ilçe şu şu,
Kargo'da Gönderi Takibime baktığım zaman Alıcı Firma adı şu şu yazıyor ancak kendisi teslim almış olarak gözüküyor.
ve 11 Gün oldu benim hesabıma henüz para yatmadı. Normale bakarsak firmanın bana en geç 10 gün içerisinde para iademi gerçekleştirmesi gerekiyordu. Bundan sonra firmayı ve banka ile iletişime geçerek bilgi aldım.
Firma iade ücretinin bankama gönderildiğini, bankamla iletişime geçilmesini istediler. 14-03-2017 tarihinde bankama teslim ettiklerini söylediler.
Bende banka ile iletişime geçtim.
Henüz gelecek ve veya gelmiş olan her hangi bir iade tutarı gözükmüyor dediler.
Bundan sonra yeniden firmayı aradım ancak yine aynı şeyleri dediler, bana e-mail yolu ile gönderdiklerine dair bir dekont gönderdiler.
Müşteri IP Adresi ile İş Yeri IP Adresini karalayarak gösterdiler. Bende tamam dedim. Sizin ile alakalı bir sıkıntı varsa direk Tüketici Haklarına başvuracağım dedim, istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz dediler.
Bende Tüketici Haklarına girdiğimde durumumu anlattım. Bana 30 gün içerisinde para iademin bakiyemde gözükeceğini söylediler. 11 Gün oldu dedim, bir 15 gün daha bekleyeyim o zaman dedim.
ŞİMDİ BENİM SİZ KULLANICILARA DEMEK İSTEDİĞİM ŞEY ŞUDUR;
Normalda 14 Gün içerisinde benim iade talebi oluşturup teslim etmem gerekiyormuş. Ben bunu geciktirmişim. İade Süresi bittiğinde iade taleplerini başlattığım için mi acaba benim ücret 1 ay sonra veya 6 ay içinde gelecek ?
Tüketici Hakları kanun sayfasına baktığımda iade süreci geçmiş olan ürünler iade edildiğinde süreç uzayabilir gibi şeyler yazıyor. Form'uda eksiksiz doldurmak gerekiyor. Ben form'u yazarken kutucuğun içine yazmamıştım,
Nedenini soracak olursanız firma bana her tekrar ( 2 ) yollayışında aynı faturayı verdi. Kutucuğun üstündede başka bir sayı veya rakam yazdığı için boş bir alana yazmıştım.
Bundan dolayıda süreç uzamış olabilir mi ?
Ayrıyetten birde bankamla görüştüğümde herhangi bir iade sürecinin başlatılmadığını söylüyor...
Beni kanunen bilgilendirirseniz çok sevinirim.
Merhabalar,
Ben 18-02-2017 ( saat: 12:35:48 ) tarihinde her hangi bir firmadan Harley-Davidson ayakkabı ürünü şipariş etmiştim.
Ödeme Tipi Kredi kartı ile gerçekleşmişti. Ayakkabının ücreti bana 136,90 TL'e mal oldu.
Yalnız şunu sonradan fark ettim; ürün bana sağ ayak 41, sol ayak numarası ise 40 numara olarak gönderilmiş. Ayrıyetten birde ayakkabılar bana büyük geldiğinden dolayı ürünü 03-03-2017 ( saat: 16:51:58 ) tarihinde iade talebi oluşturup ikisininde 40 numara gelmesini istedim.
07-03-2017 ( saat: 17:58:15 ) tarihinde ürün yeniden elime ulaştı. 40 Numara ayağıma uymadığından ürün iade talebini 08-03-2017 ( saat: 09:27:07 ) tarihinde iade talebi oluşturup Para İadesi istedim.
09.03.2017 ( saat: 12:50:16 ) tarihinde satıcının eline ulaşmış. Alıcı ilçe şu şu,
Kargo'da Gönderi Takibime baktığım zaman Alıcı Firma adı şu şu yazıyor ancak kendisi teslim almış olarak gözüküyor.
ve 11 Gün oldu benim hesabıma henüz para yatmadı. Normale bakarsak firmanın bana en geç 10 gün içerisinde para iademi gerçekleştirmesi gerekiyordu. Bundan sonra firmayı ve banka ile iletişime geçerek bilgi aldım.
Firma iade ücretinin bankama gönderildiğini, bankamla iletişime geçilmesini istediler. 14-03-2017 tarihinde bankama teslim ettiklerini söylediler.
Bende banka ile iletişime geçtim.
Henüz gelecek ve veya gelmiş olan her hangi bir iade tutarı gözükmüyor dediler.
Bundan sonra yeniden firmayı aradım ancak yine aynı şeyleri dediler, bana e-mail yolu ile gönderdiklerine dair bir dekont gönderdiler.
Müşteri IP Adresi ile İş Yeri IP Adresini karalayarak gösterdiler. Bende tamam dedim. Sizin ile alakalı bir sıkıntı varsa direk Tüketici Haklarına başvuracağım dedim, istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz dediler.
Bende Tüketici Haklarına girdiğimde durumumu anlattım. Bana 30 gün içerisinde para iademin bakiyemde gözükeceğini söylediler. 11 Gün oldu dedim, bir 15 gün daha bekleyeyim o zaman dedim.
ŞİMDİ BENİM SİZ KULLANICILARA DEMEK İSTEDİĞİM ŞEY ŞUDUR;
Normalda 14 Gün içerisinde benim iade talebi oluşturup teslim etmem gerekiyormuş. Ben bunu geciktirmişim. İade Süresi bittiğinde iade taleplerini başlattığım için mi acaba benim ücret 1 ay sonra veya 6 ay içinde gelecek ?
Tüketici Hakları kanun sayfasına baktığımda iade süreci geçmiş olan ürünler iade edildiğinde süreç uzayabilir gibi şeyler yazıyor. Form'uda eksiksiz doldurmak gerekiyor. Ben form'u yazarken kutucuğun içine yazmamıştım,
Nedenini soracak olursanız firma bana her tekrar ( 2 ) yollayışında aynı faturayı verdi. Kutucuğun üstündede başka bir sayı veya rakam yazdığı için boş bir alana yazmıştım.
Bundan dolayıda süreç uzamış olabilir mi ?
Ayrıyetten birde bankamla görüştüğümde herhangi bir iade sürecinin başlatılmadığını söylüyor...
Beni kanunen bilgilendirirseniz çok sevinirim.