Editörler : Cüneyt Barışoglu
«168169170171172173174175176177178179»
13 Eylül 2017 18:57

yolyorgunu70
Şef

İnfazcı..

13 Eylül 2017 19:42

mahmut.2
Aday Memur

#Ctepersoneli emniyetsınıfı olmalı

13 Eylül 2017 19:43

mahmut.2
Aday Memur

#Ctepersoneli emniyetsınıfı olmalı

13 Eylül 2017 19:44

mahmut.2
Aday Memur

Güncellll

13 Eylül 2017 22:15

ebubekir4259
Aday Memur

Yeni tag #CTEpersoneliZAMistiyor

14 Eylül 2017 08:25

ozlmtzcn
Aday Memur

Arkadas ds personlide yipranmanin icinde olmak istiyo zam istiyo ama platformlarda onlarin sesini pek duyamiyoruz yada cezaevi diger personelinin madem birlik olalim daa gelin iste oturmakla olmaz bu isler farkindaligini Samet n olusturacaksinki sen parmak kaldiracaksinki seni ayaga kaldirsinlar bi gorun bi baagir cagir bakalim


ANILLLLL, 4 ay önce - Alıntıya git

birlik olmadan hiçbir şey olmaz sadece infaz koruma etkinliği değil tüm personel desteğiyle gündem olunup sesimiz duyuldu yine aynı şekilde olmalı.. infaz korumanın kazandığı hakkı diğer personelde kazanmış oldu bunlar hep birlik beraberliğin meyveleridir ve aynen devam edilmelidir..

14 Eylül 2017 08:44

deadsilence
Aday Memur

birlik olmadan hiçbir şey olmaz sadece infaz koruma etkinliği değil tüm personel desteğiyle gündem olunup sesimiz duyuldu yine aynı şekilde olmalı.. infaz korumanın kazandığı hakkı diğer personelde kazanmış oldu bunlar hep birlik beraberliğin meyveleridir ve aynen devam edilmelidir..


ozlmtzcn, 4 ay önce - Alıntıya git

Bu kurum içindeki ikm, şöför, katip arasındaki anlaşmazlığı bir türlü anlamadım ben yıllardır.

Katip beyler hanımlar amirimiz felan değilsiniz. 2. Müdürcülük oynamayın i.k.m'una.

14 Eylül 2017 09:43

ahmet156
Memur

bugün aldığım bir bilgi arkadaşlar yılbaşına doğru 600-700 civarı bir maaş artışı olacakmış ikm lere

14 Eylül 2017 09:48

AKÇAY52
Aday Memur

Arkadaşlar biz cte çalışanlarıyız eski,yeni sivil memur ayrımını geçemeliyiz biz birlikte var olalım

14 Eylül 2017 09:56

ikm4141
Aday Memur

bugün aldığım bir bilgi arkadaşlar yılbaşına doğru 600-700 civarı bir maaş artışı olacakmış ikm lere


ahmet156, 4 ay önce - Alıntıya git

Bu bilgiyi bende dogruluyorum ekstra olarak rotasyonda geliyo 15 sene ve üstüne bakanlıktan gelen bilgidir.

14 Eylül 2017 10:41

emre0044
Aday Memur

ahmet156 git işine bak dün de ikm ler hakkında ileri geri konuşuyordun bugün duyum aldım yazıyorsun

14 Eylül 2017 11:19

piyanist71
Aday Memur

Arkadaşlar etkinlik düzenlemeliyiz bu konuda twitterdaki Ctepersoneli-Ctesendikası-Cipder-Adaletpersoneli-Genccte gibi profilleri öncülük yapmaları için çağrıda bulunalım.

#Ctepersoneliemniyetsınıfındaolmalı

tag önerilerinde bulunalım

14 Eylül 2017 11:19

ahmet156
Memur

inanan inanır inanmayan inanmaz en düşük ikm maaşı 4000 tl olacak ocakta haydi hayırlı olsun.

14 Eylül 2017 11:24

piyanist71
Aday Memur

Arkadaşlar etkinlik düzenlemeliyiz bu konuda twitterdaki Ctepersoneli-Ctesendikası-Cipder-Adaletpersoneli-Genccte gibi profilleri öncülük yapmaları için çağrıda bulunalım.

#Ctepersoneliemniyetsınıfındaolmalı

tag önerilerinde bulunalım

14 Eylül 2017 11:26

piyanist71
Aday Memur

Arkadaşlar etkinlik düzenlemeliyiz bu konuda twitterdaki Ctepersoneli-Cezaevisendikası-Cipder-Adaletpersoneli-Genccte gibi profilleri öncülük yapmaları için çağrıda bulunalım.

#Ctepersoneliemniyetsınıfındaolmalı

tag önerilerinde bulunalım

14 Eylül 2017 12:15

docentmemur
Aday Memur

Arkadaşlar etkinlik düzenlemeliyiz bu konuda twitterdaki Ctepersoneli-Ctesendikası-Cipder-Adaletpersoneli-Genccte gibi profilleri öncülük yapmaları için çağrıda bulunalım.

#Ctepersoneliemniyetsınıfındaolmalı

tag önerilerinde bulunalım


piyanist71, 4 ay önce - Alıntıya git

Tabi tabi. Polise bile o kadar verilmiyor.

14 Eylül 2017 13:00

Susurluklu İkm
Şef

Bu tag iyi bence. İllada başında cte personeli olacak diye bir şey yok

#Emniyethizmetsınıfıistiyoruz

14 Eylül 2017 13:01

ikm.7042
Aday Memur

300 lira diyorlar arkadaşlar

14 Eylül 2017 13:41

mahmut.2
Aday Memur

arkadaşlar zam verilmesine verilecek de biz beklemeyelim verilmesini isteyelim ona göre versinler

14 Eylül 2017 13:54

piyanist71
Aday Memur

Bu tag iyi bence. İllada başında cte personeli olacak diye bir şey yok

#Emniyethizmetsınıfıistiyoruz


Susurluklu İkm, 4 ay önce - Alıntıya git

cte eklemezsek tt de kimin istediği nasıl anlaşılacak her yetkili içeriği incelemez

Toplam 4752 mesaj
«168169170171172173174175176177178179»
 
ANKET
Her yaz, en az bir defa, tatile çıkabiliyor musunuz?