Editörler : Kubil ay
«499149924993499449954996499749984999500050015002»
30 Kasım 2020 13:50

Bahadırg
Aday Memur

iyi akşamlar arkadaşlar, benim dosyada sadece EA kodlama var. il osmaniye yeni sonuçlandı 6 yıl 3 ay malesef


atm74, 5 ay önce - Alıntıya git

geçmiş olsun istinaf olmasa bile yargıtayda bozulacağına inanıyorum çünkü yargıtayın kodlama ile ilgili tek başına mahkumiyete delil olamayacağı yönünde kararları var

30 Kasım 2020 17:37

Kayalar21
Aday Memur
10 Ekim 2019 da
ESB06, 5 ay önce - Alıntıya git
Devrem özelini açar mısın bisey soracam
30 Kasım 2020 20:10

ESB06
Aday Memur
Bilgisi olan cevap verirse memmun olurum. Arkadaşlar daha önce yazdım benim dava red ile sonuçlandı. Bugün uyapa baktım red kararı hem şahsıma hem Kurumuma gönderildi gözüküyor. Karar da karar kesinleştikten sonra mahkeme masrafı ile davalı kurumun avukatlık ucretinin davacının odemesi için müzekkere. Yazılması diye yazıyor. Ben de şu anda itiraz için istinaf dilekcemi hazırlıyorum. Mahkeme masrafı ve avukatlık ucretini ne zaman bereye ödeyecem. Kesin bilen bilgi verirse hem şahsıma hemde benim gibi red alan arkadaşlara yol göstermiş olur.
01 Aralık 2020 20:54

88my
Daire Başkanı
Bilgisi olan cevap verirse memmun olurum. Arkadaşlar daha önce yazdım benim dava red ile sonuçlandı. Bugün uyapa baktım red kararı hem şahsıma hem Kurumuma gönderildi gözüküyor. Karar da karar kesinleştikten sonra mahkeme masrafı ile davalı kurumun avukatlık ucretinin davacının odemesi için müzekkere. Yazılması diye yazıyor. Ben de şu anda itiraz için istinaf dilekcemi hazırlıyorum. Mahkeme masrafı ve avukatlık ucretini ne zaman bereye ödeyecem. Kesin bilen bilgi verirse hem şahsıma hemde benim gibi red alan arkadaşlara yol göstermiş olur.
ESB06, 5 ay önce - Alıntıya git

eğer istinaf dilekçen kabul olursa zaten ödeme işlemin durur, şayet istinaf dilekçen kabul olmaz ve karar kesinleşirse, ödemeyi istersen adliyelerdeki veznelere (pandemi dolayısıyla kapalı olabilir belki) değilse internetten vergi dairesinin sitesine giriş yap tc numaranla orada görürsün ve oradan ödeyebilirsin. Zaten ödemez isen vergi borçlarım kısmında yargılama giderleri diye karşına çıkar bir zaman sonra.

01 Aralık 2020 20:58

88my
Daire Başkanı

iyi akşamlar arkadaşlar, benim dosyada sadece EA kodlama var. il osmaniye yeni sonuçlandı 6 yıl 3 ay malesef


atm74, 5 ay önce - Alıntıya git

geçmiş olsun devrem, fakat sadece EA dan mahkumiyet alman çok zor, gerekçeli kararı paylaşırsan sevinirim, hakim hangi düşünce ile mahkumiyet vermiş merak ettik.

01 Aralık 2020 21:16

Karapınar1919
Aday Memur
Bilgisi olan cevap verirse memmun olurum. Arkadaşlar daha önce yazdım benim dava red ile sonuçlandı. Bugün uyapa baktım red kararı hem şahsıma hem Kurumuma gönderildi gözüküyor. Karar da karar kesinleştikten sonra mahkeme masrafı ile davalı kurumun avukatlık ucretinin davacının odemesi için müzekkere. Yazılması diye yazıyor. Ben de şu anda itiraz için istinaf dilekcemi hazırlıyorum. Mahkeme masrafı ve avukatlık ucretini ne zaman bereye ödeyecem. Kesin bilen bilgi verirse hem şahsıma hemde benim gibi red alan arkadaşlara yol göstermiş olur.
ESB06, 5 ay önce - Alıntıya git
Dava ne kadar sürede sonuçlandı, Nezaman acmıştın davayı?
01 Aralık 2020 22:41

Biryusufmasalı
Aday Memur
İdare mahkemesi yd red kararı geçen hafta çıktı bölge idare mahkemesine sunulmak üzere idare mahkemesine itiraz dilekçemi teslim ettim BİM den ne kadar sürede karar çıkar kararı çıkan oldu mu hiç 26 nisancılardan
01 Aralık 2020 23:56

Masum mazlum
Daire Başkanı

Nasıl olacak bu işler bilmiyorum. Garson EA kodlaması ve BERAAT kararına karşılık Ankara 25.İdare Mahkemesi RED vermiş. Yani garson kodlaması olanlar hiç boşa heveslenmesin diyorlar adeta.

https://twitter.com/nmelihkutlu/status/1333859316068179979

02 Aralık 2020 03:08

PolisEmre0934
Daire Başkanı

iyi akşamlar arkadaşlar, benim dosyada sadece EA kodlama var. il osmaniye yeni sonuçlandı 6 yıl 3 ay malesef


atm74, 5 ay önce - Alıntıya git
Kocaman bir yalan inanmayın sadcee kodlamaya 6 yıl diye bişi yok
02 Aralık 2020 08:18

Adcet
Müsteşar Yardımcısı
Kocaman bir yalan inanmayın sadcee kodlamaya 6 yıl diye bişi yok
PolisEmre0934, 5 ay önce - Alıntıya git
Herkesi kendin gibi zannediyorsun.
02 Aralık 2020 11:43

efsane707496
Şef

Nasıl olacak bu işler bilmiyorum. Garson EA kodlaması ve BERAAT kararına karşılık Ankara 25.İdare Mahkemesi RED vermiş. Yani garson kodlaması olanlar hiç boşa heveslenmesin diyorlar adeta.

https://twitter.com/nmelihkutlu/status/1333859316068179979


Masum mazlum, 5 ay önce - Alıntıya git

şefim paylaşımı bende okudum...azlık oyu var..polis olarak olmasada araştırm merkezlerinde çalıştırılabilir...demiş üye hakimin biri..ancak o sayfada yazdım...asla buralardan kabul kararı beklemeyin..istinaftan sonra davalarımı devam ettirmeyeceğim..diye...

şimdi paylaşmışlar mahkemeye gönderilen kurum savunmasında yazılanları bir okuyun allah aşkına..polisin mahkemeye verdiği olağanüstü akıla bakın..kesinlikle üç harfliler var işin içinde

şu linkte;

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1356628931353306&set=gm.1538847862992067

02 Aralık 2020 15:25

ESB06
Aday Memur
Dava ne kadar sürede sonuçlandı, Nezaman acmıştın davayı?
Karapınar1919, 5 ay önce - Alıntıya git
13 ayda sonuclandı.
02 Aralık 2020 21:31

PolisEmre0934
Daire Başkanı
Herkesi kendin gibi zannediyorsun.
Adcet, 5 ay önce - Alıntıya git
Aptal herif sadece EA dan mahkum mu edilir senin bu kadar beynin var işte..
02 Aralık 2020 23:12

sdk71
Aday Memur

İyi Akşamlar, kadlama say, mahkeme berat verdi, cümle suçsuz arkadaşlara nasip olur inşallah.

03 Aralık 2020 15:46

Memo2911
Memur

Arkadaşlar ben 9 ay oldu idare mahkemesine dava açalı ancak halen ohal komisyonu evrakları gelmedi dosyaya benim durumda olan var mı

03 Aralık 2020 16:06

joak06
Şube Müdürü

Arkadaşlar ben 9 ay oldu idare mahkemesine dava açalı ancak halen ohal komisyonu evrakları gelmedi dosyaya benim durumda olan var mı


Memo2911, 5 ay önce - Alıntıya git

Ortalama 4 ay içerisinde uyap vatandaşta egm avukatı dosyaları yukluyor .

04 Aralık 2020 08:20

HAK-LI polis
Memur
24. İdare mah de olan var mı ?
04 Aralık 2020 20:16

2608
Aday Memur
24. İdare mah de olan var mı ?
HAK-LI polis, 5 ay önce - Alıntıya git

Var devrem benim de 6 Aralık red gelmişti EA'dan.

Yaklaşık 1 yıl olacak sonuçlanması henüz, sonuç belli de malum:)

04 Aralık 2020 20:18

2608
Aday Memur

Yani komisyon red mahkeme belli değil

04 Aralık 2020 20:19

Biryusufmasalı
Aday Memur

Nasıl olacak bu işler bilmiyorum. Garson EA kodlaması ve BERAAT kararına karşılık Ankara 25.İdare Mahkemesi RED vermiş. Yani garson kodlaması olanlar hiç boşa heveslenmesin diyorlar adeta.

https://twitter.com/nmelihkutlu/status/1333859316068179979


Masum mazlum, 5 ay önce - Alıntıya git
11. İdare de EA ve takipsizlik olduğu halde red veriyo
Toplam 100191 mesaj
«499149924993499449954996499749984999500050015002»