Editörler :
«212223242526272829303132»
12 Haziran 2017 03:11

altungök2323
Aday Memur

İnşallah burdaki arkadaslarla ordada yıllarca

beraber calısiriz


19 kartal, 3 yıl önce - Alıntıya git

İnşallah

12 Haziran 2017 08:27

Polo46300
Aday Memur

Beyler asli yok ama bayramdan sonra aciklanacak diye duyum aldim yani bayrami da bulabilir 15 inde aciklanmaz ise bayramdan sonraya kaldi bu is ..

12 Haziran 2017 08:30

Polo46300
Aday Memur

Beyler iyi haber vermek isterim ama sinav bayram sinrasinida bulabilir

12 Haziran 2017 09:07

başkanseyhan
Memur

İptal olmasında biraz geç olsun.ama niye bu kadar uzantılar anlamadım

12 Haziran 2017 09:08

AYKUTATAR
Aday Memur

sabah sabah nerden duydun mübarek bırak bu işleri bu hafta biter bu iş

12 Haziran 2017 09:10

AYKUTATAR
Aday Memur

aksi halde isyan çıkar

12 Haziran 2017 09:24

Polo46300
Aday Memur

Aci ama gercekler

12 Haziran 2017 09:45

19 kartal
Aday Memur

ön guvenlik soruşturması olabilir

başıma geldi 1.5 sürdü

12 Haziran 2017 10:10

DY34
Aday Memur

Polo madem bağlantın var nedir ne değildir bilgi alabiliyorsun uzamasının nedenini de bi öğreniver de bilelim. Neden böyle oluyor.

12 Haziran 2017 10:20

19 kartal
Aday Memur

Arayalım arkadaşlar hep beraber

12 Haziran 2017 10:54

DY34
Aday Memur

Selamun Aleykum Arkadaşlar.

Şimdi aradım kurumu sağolsunlar çok kibar ve halimizi anlayışlı olarak karşıladılar. Bizde sınava girip bekledik siizi çok iyi anlıyoruz dediler bayramdan önce inşaAllah sizlere müjdeyi vereceğiz lütfen sabırla bekleyin dediler. Bu kadar gecikmenin nedenini sordum tüm evraklar kontrol ediliyor doğrulanıyor sonra komisyona giriyor buda biraz uzun sürüyor diyorlar. Bence sık boğaz etmek de pek mantıklı değil hergün birimiz arayalım en azından buradanda paylaşalım durumu.

12 Haziran 2017 11:11

19 kartal
Aday Memur

Benim dediğim gibi ön guvenlik

Soruşturması olabilir.Artık kurumlar böyle

yapıyor. Dedigim gibi başvurduğum kurumda

soruşturmam 1.5 sürdü.

12 Haziran 2017 11:14

Dr.ogba
Aday Memur

Bayrama kadar yolu var o halde bekleyelim

12 Haziran 2017 11:14

rreferee
Aday Memur

Selamun Aleykum Arkadaşlar.

Şimdi aradım kurumu sağolsunlar çok kibar ve halimizi anlayışlı olarak karşıladılar. Bizde sınava girip bekledik siizi çok iyi anlıyoruz dediler bayramdan önce inşaAllah sizlere müjdeyi vereceğiz lütfen sabırla bekleyin dediler. Bu kadar gecikmenin nedenini sordum tüm evraklar kontrol ediliyor doğrulanıyor sonra komisyona giriyor buda biraz uzun sürüyor diyorlar. Bence sık boğaz etmek de pek mantıklı değil hergün birimiz arayalım en azından buradanda paylaşalım durumu.


DY34, 3 yıl önce - Alıntıya git

Bu haftaici aciklanma olasılığı varmiymis peki ?

12 Haziran 2017 11:15

mustkt
Aday Memur

Adamlara ne diyeceksin sırf torpil yapabilmek için milletvekili imzası taklit eden sahtekarlar var incelesinler 1 kere değil 10 kere yeterki hak eden girsin ak ile kara ayrılsın

12 Haziran 2017 11:53

başkanseyhan
Memur

ön guvenlik soruşturması olabilir

başıma geldi 1.5 sürdü


19 kartal, 3 yıl önce - Alıntıya git

Abi ön güvenlik soruşturması da ne bide 1.5 ney birbuçukay mı.?

12 Haziran 2017 11:54

başkanseyhan
Memur

Selamun Aleykum Arkadaşlar.

Şimdi aradım kurumu sağolsunlar çok kibar ve halimizi anlayışlı olarak karşıladılar. Bizde sınava girip bekledik siizi çok iyi anlıyoruz dediler bayramdan önce inşaAllah sizlere müjdeyi vereceğiz lütfen sabırla bekleyin dediler. Bu kadar gecikmenin nedenini sordum tüm evraklar kontrol ediliyor doğrulanıyor sonra komisyona giriyor buda biraz uzun sürüyor diyorlar. Bence sık boğaz etmek de pek mantıklı değil hergün birimiz arayalım en azından buradanda paylaşalım durumu.


DY34, 3 yıl önce - Alıntıya git

Kardeşim telefonunuda verirmisin kurumun

12 Haziran 2017 12:09

19 kartal
Aday Memur

0312 212 69 00

12 Haziran 2017 12:10

Afgan1984
Aday Memur

Kardeşim telefonunuda verirmisin kurumun


başkanseyhan, 3 yıl önce - Alıntıya git

0 312 216 69 30 kurumun numarası

12 Haziran 2017 12:11

Afgan1984
Aday Memur

0 312 216 69 30 kurumun numarası


Afgan1984, 3 yıl önce - Alıntıya git

Yanlış oldu 0312 212 6930. Olacak

Toplam 1456 mesaj
«212223242526272829303132»
 
ANKET
Bir kamu çalışanı olarak öğlen yemeği yiyor musunuz?