Editörler : hopaliSafak Vaktii
20 Haziran 2017 00:28   


2. İl içi ve il dışı yapılacak(8-12 Eylül)

Ara http://www.memurlar.net/haber/691220/ogretmenlere-ikinci-il-ici-ve-iller-arasi-nakil-hakki.html 

yapılan bu 2. il içi ve il dışı bu yılda yapılabilir mi? geçen seferlerde neden yapılmıştı hatırlayanlar var mı ?

20 Haziran 2017 00:33

the highwayman
Şef

2016da yapılmış, 2014te de gördüm şimdi hocam ildışı

20 Haziran 2017 00:52

06-emel-06
Aday Memur

Ben de aynı şekilde 2014, 2016 gördüm. Bu yıl yapacaklarını zannetmiyorum.

20 Haziran 2017 12:39

asperity588
Şef

tekrar yapılmalı.

20 Haziran 2017 12:42

badwuluu
Şef

Hocam iyi yer açmadıklarından sonra istediği kadar il dışı yapsınlar ne yazar

20 Haziran 2017 18:11

berfinmeb
Kapalı

Hocam iyi yer açmadıklarından sonra istediği kadar il dışı yapsınlar ne yazar


badwuluu, 5 ay önce - Alıntıya git

Doğru söylüyorsunuz..

İnşallah iyi yerlerle hem il içi hem il dışı ikinci kez yapılır..

20 Haziran 2017 19:07

bluecat33
Memur

Bİ MERİN CEVABI Sayın Mehmet......

T.C. Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER)? ne yapmış olduğunuz 1700863817 sayılı başvurunuz 20.06.2017 tarihinde ÖĞRETMEN ATAMA DAİRE BAŞKANLIĞI tarafından cevaplanmıştır:

Bakanlığımızca öğretmenlerin değişikliği işlemleri Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği hükümlerince gerçekleştirilmektedir.

Bilgilerinizi rica ederim.

Başvurunuz ile ilgili tüm işlemleri BİMER?in internet adresinden takip edebilirsiniz.

21 Haziran 2017 13:13

mavimotorlu
Aday Memur

destek açılmalı zaten bunda da yer açmadılar

22 Haziran 2017 01:22

hocanınyeri9
Aday Memur

Hocam iyi yer açmadıklarından sonra istediği kadar il dışı yapsınlar ne yazar


badwuluu, 5 ay önce - Alıntıya git

oda doğru

22 Haziran 2017 01:23

hocanınyeri9
Aday Memur

destek açılmalı zaten bunda da yer açmadılar


mavimotorlu, 5 ay önce - Alıntıya git

doğru hocam. merkez okulda açık yer var ücretli çalışıyor ama ne il içinde ne il dışında açmamışlar eş durumuna saklıyorlar galiba :)

22 Haziran 2017 17:51

Tayinciyim

2. il dışı kesinlikle olmalı

22 Haziran 2017 18:30

01teknikhoca
Aday Memur

Haziran ayındayız. 5. ve 9.sınıfa geçecek öğrenci sayıları belli değil. Ara sınıflarda velisi tayin olacak şehir değiştrecek mahalle değiştirecek öğrenciler belli değil. Norm denilen kimsenin hala neyin ve ne zaman kıstas alındığına anlam veremdiği bir sayısal veriye bakarak belli belirsiz. İl dışı tayini aç.... Sonrasında mağdur olanları il dışı tayini isteyemeyenlere düşman et. Sonrasında yine alakasız bir zamanda özür gurubu tayinini aç. Açılan kadroların neye göre belirlendiği niye bir ay önce alınmadığı tartışmaları arasında bu sefer mazeret için tayin isteyenlerle il dışı tayin isteyenleri birbirine düşman et...Akabinde normlar değişip kalan kalmayan belli oldu....küt....eylül ekimde norm ataması yap....bu sefer il dışı il içi mazeret tayincilerini normcularla kavga ettir....Eğitim sistemi olmuş karışık kumpir....2. değil 22. tayini açsa ne açmasa ne...

Allah tüm tayin bekleyen meslekdaşlarımıza sabır ve dilekleri doğrultusunda sonuç versin...

22 Haziran 2017 22:34

m.colak53
Şef

2014 te2. İl dışı ile İstanbul a gittim. O yaz 1000 üstünde Tweet attım. Bimer e onlarca başvuru yaptım sendikaları defalarca aradım. 15- 20 kişi bu şekilde uğraştık. Ankaraya gidip bakanlık ta temaslarda bulunan arkadaşlar oldu. Ve oldukça

Organizeydik facebook ten felan gurubumuz vardı. Eğer bu emeği harcayacak 30 kişi bulabilisek ve buna inanirsak yine olur. Hatta buranın moderatoru vardı 10 larca basligimizi kaldırdı.

23 Haziran 2017 02:19

MaxPayn
Daire Başkanı

Ben size bir akıl vereyim mi? Bilindiği üzere öğretmen olarak direkt bakanlığa dilekçe ile başvurma hakkımız var. Burada tayini çıkmayan herkes bakalığa boş kalan okullara atanmak için tekrar tercih yapmak istiyorum diye yazarsa. Bu dilekçeleri yazan sayısı çok olursa işte o zaman dilekçelere tek tek cevap vermemek için mecburen 2. il dışını açarlar. Ne Twitter ne Bimer ne de facebook hepsi hikaye. Resmi başvuru olmadıkça bir şey yapılmaz. Herkes dilekçe yazıp göndersin bakın o zaman nasıl 2. il dışını açıyorlar.

23 Haziran 2017 02:26

""M-_E-_R-_T-__"
Daire Başkanı

2014 te2. İl dışı ile İstanbul a gittim. O yaz 1000 üstünde Tweet attım. Bimer e onlarca başvuru yaptım sendikaları defalarca aradım. 15- 20 kişi bu şekilde uğraştık. Ankaraya gidip bakanlık ta temaslarda bulunan arkadaşlar oldu. Ve oldukça

Organizeydik facebook ten felan gurubumuz vardı. Eğer bu emeği harcayacak 30 kişi bulabilisek ve buna inanirsak yine olur. Hatta buranın moderatoru vardı 10 larca basligimizi kaldırdı.


m.colak53, 5 ay önce - Alıntıya git

sizden sonra kaç 30 kişi çıktı ama yemedi

23 Haziran 2017 02:46

othello01
Aday Memur

ikinci il dışının açılması haksizlık olur bence ben kötü yerler yazdım ikincide iyi yerler açılır ve bende düşük puanlı biri giderse bunun neresinde adalet. yönetmelik neyse o uygulanmalı. bi kerede açık olan tüm yerler açılmalı insanlar tayinini ona göre istemeli. haksız bi uygulama daha önceleri yapılmış ve bu insanlarda alışkanlık haline gelmiş. umarım olmaz ikinci ildışı

23 Haziran 2017 07:07

bshydr
Daire Başkanı

Olur bence..

23 Haziran 2017 11:24

payam
Aday Memur

Normlar güncellenmedikçe 2.il dışı olmasının hiçbir manası yok.

23 Haziran 2017 11:54

littlebutterfly
Aday Memur

Inşallah olur

23 Haziran 2017 12:22

othello01
Aday Memur

inşallah olmaz ilkinde isteyenler enayi yerine konmuş olur. büyük haksızlık olur

23 Haziran 2017 12:34

cynical35
Aday Memur

İlkinden daha iyi yerler açılacaksa büyük haksızlık olur. Ama ilk yerleştirmede açık kalan yerlere bir kez daha açılacaksa faydalı olacaktır. Ama bir başka üyenin dediği gibi öncelikle normların özür grubu atamalarına kadar tüm illerde ivediyetle güncellenmesi gerekir.

Son bir şey daha söylenmeli: MEB'in evli olan öğretmenlerin aile birliğini bekar olan öğretmenlerin aile(anne-baba-kardeş) birliğinden daha önemli bulması çok ama çok büyük bir haksızlık. Formalite evlilik yapan bir dünya insan duyuyoruz, artık bunun önüne geçen bir çözüm bulmalılar.

Toplam 2229 mesaj
12345678910111213»
ANKET
Sizce ülkemizin en büyük sorun nedir?