Editörler : Adversary
«757677787980818283848586»
12 Eylül 2017 14:25

Bilgetardu06
Aday Memur

Bekle bekle nereye kadar ya başka işe bakayım diyorum sonrada ya olursa diyorum belirsizlik o kadar yorduki ne evime ne çocuğuma nede kendime hayrım yokmuş gibi hissediyorum bütün gücüm sömürülmüş gibi hissediyorum olumlu ya da olumsuz açıklansın artık bir nefes alayım alışkınım zaten bugüne kadar girdiğim tüm mülakat sonuçlarından olumsuz olmasına ama işte bir umut.

12 Eylül 2017 14:27

Mühendüs
Aday Memur

Bana ne gelen oldu ne giden buyuk ihtimalle kazananlara ve yedeklere sorusturma yapıyorlar

12 Eylül 2017 14:29

Mühendüs
Aday Memur

Simdiden hayirli olsun sorusturması yapılanlara

12 Eylül 2017 14:30

CeylangözlüCivciv
Aday Memur

Simdiden hayirli olsun sorusturması yapılanlara


Mühendüs, 2 ay önce - Alıntıya git

Ne alakası var herkese soruşturma yapılyorlar ankarada falan çoğu kişiye gidilmemiş

12 Eylül 2017 14:38

Petrone
Aday Memur

Şimdi aradım bu hafta açıklanacak dediler. Tahmin mi yoksa bilgi mi diye sordum bilgi dediadam. Sonunda bitti heralde bu hafta açıklanacak

12 Eylül 2017 14:41

Petrone
Aday Memur

Güvenlik soruşturmasının mantığı zaten gizli yürütülür sizin haberiniz olmaz. Eğer haberiniz oluyorsa zaten o soruşturmayı yürüten memurun iş bilmezliğidir. Mülakatı kazanmakla kazanamamakla alakası yok herkes güv. soruşturmasına tabi

12 Eylül 2017 14:44

dyt.hvv
Memur

Şimdi aradım bu hafta açıklanacak dediler. Tahmin mi yoksa bilgi mi diye sordum bilgi dediadam. Sonunda bitti heralde bu hafta açıklanacak


Petrone, 2 ay önce - Alıntıya git

Cidden oyle mi dediler hocam

12 Eylül 2017 14:45

CeylangözlüCivciv
Aday Memur

Şimdi aradım bu hafta açıklanacak dediler. Tahmin mi yoksa bilgi mi diye sordum bilgi dediadam. Sonunda bitti heralde bu hafta açıklanacak


Petrone, 2 ay önce - Alıntıya git

çok heyecanlandım şimdi bak :)

12 Eylül 2017 14:45

dyt.hvv
Memur

Benim guvenlik sorusturmasi daha mulakata gitmeden oldu arkadaslar, eve gelinmesiyle kazanmanin alakasi yok

12 Eylül 2017 14:53

Bilgetardu06
Aday Memur

Bu hafta aciklanacağını biliyorsa hangi gün açıklanacağınıda bilir.Devlet sırrı gibi oldu valla ,tek eziyet cektirsinlerde nasıl olursa olsun.

12 Eylül 2017 14:57

adaletçiiii
Aday Memur

Şimdi aradım bu hafta açıklanacak dediler. Tahmin mi yoksa bilgi mi diye sordum bilgi dediadam. Sonunda bitti heralde bu hafta açıklanacak


Petrone, 2 ay önce - Alıntıya git

Hangi numarayı aradınız hocamm

12 Eylül 2017 15:00

Mefeserap
Aday Memur

şaka gibi. Kyk ya saydırırken onu 1 ağustosta açıkladılar. Onun üstünden nerdeyse 1 buçuk ay geçti içişlerinden tık yok


elifkara16, 2 ay önce - Alıntıya git

Sürekli bi buraya bi siteye bakıyorum ikiaydır herkes aynı durumda ya..en azından ne Zaman açıklanacağı yönünde bir bilgiye kavuşturulsaydık çok yıpratıcı birsüreç gerçekten sabır

12 Eylül 2017 15:02

kısaveöz
Aday Memur

Şimdi aradım bu hafta açıklanacak dediler. Tahmin mi yoksa bilgi mi diye sordum bilgi dediadam. Sonunda bitti heralde bu hafta açıklanacak


Petrone, 2 ay önce - Alıntıya git

Ya insallah ,yarın ihtimali yüksek o zaman biri çarşamba dedi ya

12 Eylül 2017 15:04

ayderyaylası
Aday Memur

Ben de aradım şimdi, İşlemler Şubesini. Görevli memura "4b sözleşmeli mülakat sonuçları bu hafta açıklanır mı acaba?" dedim. O da "Yakın bi süreçte açıklanır diye düşünüyorum ama güvenlik soruşturmaları hala devam ediyor" dedi. Yani fazla bişey kalmadı gibi...

12 Eylül 2017 15:34

kirlikedi31
Memur

Ben de aradım şimdi, İşlemler Şubesini. Görevli memura "4b sözleşmeli mülakat sonuçları bu hafta açıklanır mı acaba?" dedim. O da "Yakın bi süreçte açıklanır diye düşünüyorum ama güvenlik soruşturmaları hala devam ediyor" dedi. Yani fazla bişey kalmadı gibi...


ayderyaylası, 2 ay önce - Alıntıya git

Numara verin ariyacagim

12 Eylül 2017 15:37

denizlevent
Daire Başkanı

Ben aradım açan falan yok 03124224000

12 Eylül 2017 15:41

adaletçiiii
Aday Memur

Ben aradım açan falan yok 03124224000


denizlevent, 2 ay önce - Alıntıya git

Ben de aradım açan olmadı

12 Eylül 2017 15:42

ayderyaylası
Aday Memur

Numara verin ariyacagim


kirlikedi31, 2 ay önce - Alıntıya git

0 312 422 41 65

12 Eylül 2017 15:43

tolunaygg
Kapalı

Ben de aradım şimdi, İşlemler Şubesini. Görevli memura "4b sözleşmeli mülakat sonuçları bu hafta açıklanır mı acaba?" dedim. O da "Yakın bi süreçte açıklanır diye düşünüyorum ama güvenlik soruşturmaları hala devam ediyor" dedi. Yani fazla bişey kalmadı gibi...


ayderyaylası, 2 ay önce - Alıntıya git

yakın süreç nedir, kişiden kişiye değişir yakınlık ifadesi. bize net bilgi lazım

12 Eylül 2017 15:43

kirlikedi31
Memur

Beyler mulakata hak kazananlarin listesini goremedim icislerinin sitesi duyurular kisminda goren bulan varsa link atabilirmi listeyi kaldirmalari iyi olmadi

Toplam 2196 mesaj
«757677787980818283848586»
ANKET
Sizce ülkemizin en büyük sorun nedir?