Editörler : Adversary
22 Temmuz 2017 20:32   


Teias kazananlar

Evet bizim de bi başlığımiz olsun. Kurum henüz duyuruyu yayınlamadı. Pazartesi yayınlanır mı acaba

22 Temmuz 2017 20:51

Sabri dikiştutmaz
Aday Memur

Yayınlaması muhtemel .Nereye atandınız hocam?

22 Temmuz 2017 22:33

mhndscivil
Memur

Edirne teias kazanan varmi

23 Temmuz 2017 00:49

alputkan
Aday Memur

Ben de pazartesi yayınlarlar diye düşünüyorum

23 Temmuz 2017 00:52

Reyyaneliff
Şube Müdürü

Yayınlaması muhtemel .Nereye atandınız hocam?


Sabri dikiştutmaz, 4 ay önce - Alıntıya git

Egedeyim ben hocam siz :)

23 Temmuz 2017 02:16

Sabri dikiştutmaz
Aday Memur

Egedeyim ben hocam siz :)


Reyyaneliff, 4 ay önce - Alıntıya git

Hayırlı olsun hocam.Ben de istanbul'a atandım .İnşallah şu önümüzdeki süreci sıkıntısız atlatıp işimize başlarız :)

23 Temmuz 2017 08:23

Atanamayan49
Aday Memur

Hocam herkese hayırlı olsun. Rabbim utandirmasin . Guvenlik soruşturması sürecini burdan takip edelim . Haberleselim

23 Temmuz 2017 14:19

Mehmet Ali1
Aday Memur

++

23 Temmuz 2017 14:29

Reyyaneliff
Şube Müdürü

Bizden öncekilerin güvenlik soruşturması 6 ay sürmüş ınsallah bizimki o kadar sürmez

23 Temmuz 2017 14:34

sigthtorsson
Aday Memur

Bizden öncekilerin güvenlik soruşturması 6 ay sürmüş ınsallah bizimki o kadar sürmez


Reyyaneliff, 4 ay önce - Alıntıya git

Oha ciddi mi ?

23 Temmuz 2017 14:37

Reyyaneliff
Şube Müdürü

Oha ciddi mi ?


sigthtorsson, 4 ay önce - Alıntıya git

Evet öyle dedi bi çalışan ama ohalin ilk zamanları olduğu icin belki öyle oldu. Insallah bizim ki öyle olmaz yine de 3 4 ayi gozden cikar dediler

23 Temmuz 2017 14:39

sigthtorsson
Aday Memur

Evet öyle dedi bi çalışan ama ohalin ilk zamanları olduğu icin belki öyle oldu. Insallah bizim ki öyle olmaz yine de 3 4 ayi gozden cikar dediler


Reyyaneliff, 4 ay önce - Alıntıya git

3 ay bana uyarda 6 ay çok olur bence. Bu arada nereye atandınız ve branş ne hocam ?

23 Temmuz 2017 14:42

Kamucu345
Aday Memur

Teiascilarin pek sesi cikmiyo ya bundan once de 2farkli baslik actik ozellikle ankara memur kadrosu icin hic yazan olmadi

23 Temmuz 2017 14:43

gy-gk
Müsteşar Yardımcısı

maaş bilgisi merak eden arkadaşlar için yazıyorum. normal memur maaşı 3500 kadarmış. teknisyen sınıfında bir arkadaşım var teiaşta çalışan. rahat bir kurum olduğunu belirtmişti bir de. kazananları tebrik ederim hayırlı olsun .

23 Temmuz 2017 14:57

newmember123
Aday Memur

Ankara burda;)

23 Temmuz 2017 14:59

sigthtorsson
Aday Memur

maaş bilgisi merak eden arkadaşlar için yazıyorum. normal memur maaşı 3500 kadarmış. teknisyen sınıfında bir arkadaşım var teiaşta çalışan. rahat bir kurum olduğunu belirtmişti bir de. kazananları tebrik ederim hayırlı olsun .


gy-gk, 4 ay önce - Alıntıya git
23 Temmuz 2017 15:00

Reyyaneliff
Şube Müdürü

3 ay bana uyarda 6 ay çok olur bence. Bu arada nereye atandınız ve branş ne hocam ?


sigthtorsson, 4 ay önce - Alıntıya git

Manisa hocam .kamu yönetimi mezunuyum.siz nereye atandınız

23 Temmuz 2017 15:00

sigthtorsson
Aday Memur

Manisa hocam .kamu yönetimi mezunuyum.siz nereye atandınız


Reyyaneliff, 4 ay önce - Alıntıya git

Samsun Hocam. Hayırlı olsun.

23 Temmuz 2017 15:01

Reyyaneliff
Şube Müdürü

Teiascilarin pek sesi cikmiyo ya bundan once de 2farkli baslik actik ozellikle ankara memur kadrosu icin hic yazan olmadi


Kamucu345, 4 ay önce - Alıntıya git

Sanirim daha kurumdan ses soluk çıkmadığı icin millette beklemede. Benim merak ettiğim tek şey trabzona kim atandı burda o şanslı insan kim :)

23 Temmuz 2017 15:16

gy-gk
Müsteşar Yardımcısı
23 Temmuz 2017 15:22

Reyyaneliff
Şube Müdürü

maaş bilgisi merak eden arkadaşlar için yazıyorum. normal memur maaşı 3500 kadarmış. teknisyen sınıfında bir arkadaşım var teiaşta çalışan. rahat bir kurum olduğunu belirtmişti bir de. kazananları tebrik ederim hayırlı olsun .


gy-gk, 4 ay önce - Alıntıya git

Evet şuan zamla 3600 falan olmuş Allah bereket versin :)

Toplam 654 mesaj
12345678910111213»
ANKET
Sizce ülkemizin en büyük sorun nedir?