Editörler :
«283284285286287288289290291292293294»
17 Mayıs 2019 00:38

Teknisyen2089
Daire Başkanı
Memurlar net haber yapmış
Teknisyen2089, 3 ay önce - Alıntıya git
https://www.memurlar.net/haber/830358/sozlesmelilerin-kadroya-gecmesi-kacinilmaz.html
17 Mayıs 2019 00:45

Sözleşmelifare
Aday Memur
https://www.memurlar.net/haber/830358/sozlesmelilerin-kadroya-gecmesi-kacinilmaz.html
Teknisyen2089, 3 ay önce - Alıntıya git

Bu adam hep konuşuyo da bişey olmuyo genede bu dönem konuşması daha mı iyi oluyo yoksa gaz mı alıyo gene bilemiyorum

17 Mayıs 2019 07:11

Niypar
Memur

Tweet atmak falan pek faydalı olmuyor en iyisi kadro geliyor diye fısıltı gazetesini faaliyete geçir

17 Mayıs 2019 08:39

Nozdormu
Şube Müdürü
https://www.memurlar.net/haber/830358/sozlesmelilerin-kadroya-gecmesi-kacinilmaz.html
Teknisyen2089, 3 ay önce - Alıntıya git

Deli gibi istifa oluyor memur sen'den o yüzden konuşuyor. Yoksa 657'yi kalksın ne gerek var, herkes sözleşmeli olsun eni personel rejimi lazım diyen adamdır kendisi.

17 Mayıs 2019 09:08

erenass
Şef

istifa etmeye başladı millet korku çöktü biz diyoruz memur arkadaşlara sözleşmeli arkadaşlara yine bir kulak çekin yoksa bizleri bitirecekler diyoruz anlatamıyoruz sözleşmeli kardeşim istifa et sonra yine girersin kadron hakkın verilince senin de elinden bu geliyor başka bir şeyin yok ama onu yap bari.

17 Mayıs 2019 10:38

pinar776
Şef

Deli gibi istifa oluyor memur sen'den o yüzden konuşuyor. Yoksa 657'yi kalksın ne gerek var, herkes sözleşmeli olsun eni personel rejimi lazım diyen adamdır kendisi.


Nozdormu, 3 ay önce - Alıntıya git

Haklısın. Memur-sen den ciddi anlamda istifalar oldu ve devam ediyor. Senelerdir sadece laf üreterek yetkili sendika koltuğunu işgal ediyorlar umarım bu bu istifalar vesilesiyle buçuk-sen den öteye geçerler de dişe dokunur kazanımlar elde ederler.

17 Mayıs 2019 11:12

mhtksg
Aday Memur

Ben güvenmiyorum bu adama sadece boş boş konuşuyor. Sözleşmeliler istifa ediyor ve seçim var diye böyle konuşuyor.

17 Mayıs 2019 13:07

karacag
Aday Memur

http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2019/05/20190503-11.pdf bunu bir inceleyin arkadaşlar...

17 Mayıs 2019 13:39

Nozdormu
Şube Müdürü

http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2019/05/20190503-11.pdf bunu bir inceleyin arkadaşlar...


karacag, 3 ay önce - Alıntıya git

AKP'liler istedikleri kuruma aksın diye yapılmış bir düzenleme. Kadro ile alakası yok.

17 Mayıs 2019 13:58

Serhatttt55
Aday Memur

Buçuk sen gaz alıyor

17 Mayıs 2019 15:01

Ebebeyn
Kapalı

Kadro ile alakadi yok ki bunun :((

17 Mayıs 2019 15:17

Lnmsl
Memur
17 Mayıs 2019 23:42

Hakç
Şube Müdürü

Kadro gelsin artık adalet sağlansın böyle adaletsizlik nereye kadar gider hukumet artık 4bli nin hakkını vermeli yazık gunah merkezi alım olmadığı için 4bli atandık

18 Mayıs 2019 02:11

dyt sözleşmeli
Aday Memur

yıllardır eşimden ayrı çalışıyorum, evliliğim bitmek üzere artık, eşim özel sektörde eş durumu yok, 4Bliyim diye 4+2 durumu yok, kpss yüksek puanla kadrolu alım yoktu mecbur kaldık sözleşmeli tercih ettik, istifa etmek zorunda kalıyorum,görülmemiş bi sistem

18 Mayıs 2019 03:43

ZM25
Aday Memur

Arkadaşlar twitlerinize bu görseli de ekleyin lütfen.. https://i.hizliresim.com/169rpb.jpg

18 Mayıs 2019 11:18

Lisans hem
Aday Memur
+++
18 Mayıs 2019 13:07

Lnmsl
Memur

Ali Yalçın Noktayı Koydu 'Önümüzdeki Süreçte En Önemli Konu Sözleşmeli Personel'

Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın'dan sözleşmeli personelin kadroya geçirilmesine yönelik yoğun çıkışlar geliyor. Yalçın, önümüzdeki süreçte en önemli konunun sözleşmeli personeller olacağını söyleyerek 'sözleşmelilerin kadroya geçişi kaçınılmaz' dedi.

Yoğun çıkışlar geliyor derken,öznesi kim? 4bliler mi,siyasetçileemi,sendika içinden mi? Ona göre umutlanacağım da

18 Mayıs 2019 13:10

Lnmsl
Memur

Hmm pardon,özne ali yalçınmış:) umutlansak mı umutlanmasak mı ,cümleleri bile analiz etmeye çalışmaktan ,algılama yetimi yitirdim sanırım

18 Mayıs 2019 13:14

Serhatttt55
Aday Memur

Vallahi adamı biz popüler ettik bu adam kadro istemiyor arkadaş lar akıllı olalım buçuk sen

18 Mayıs 2019 15:19

rev6
Aday Memur

Bu akşam 21:30 da twitter etkinliği olucaktır, yoğun katılımınızı bekliyoruz, detayları ?Kamudaki Tüm Sözleşmelilere Kadro için Birlikte Olma Platformu? isimli facebook sayfasında bulabilirsiniz

Toplam 6893 mesaj
«283284285286287288289290291292293294»
 
ANKET
Sizce, memur zammının, Hakem Kuruluna kalması iyi mi oldu?