Editörler :
«299300301302303304305306307308309310»
19 Haziran 2019 15:11

hemmalatya
Şube Müdürü

Devlet kadro verecekse herkese vermeli. sadece sayısı çok diye MEB DİB ve sağlık bakanlığı için çalışma yapılmamalı. Geliyorsa herkese gelsin. Artık gelsin. Sabır taşı patladı..


Hırçın imam, 2 ay önce - Alıntıya git

aynen katılıyorum kadro gelecekse herkese gelmeli.ben eski 4b li sağlıkçıyım.. sağlıkçılara 3+1 gelse bile eski 4b li olduğum için bana kadro yok..düşünün benden sonra başlayan 3 yıl sonra kadrolu olacak ben hala sözleşmeli olacam aynı yerde 8.yılıma girmiş olacağım....kadro alan tayin alıp gidecek ben hala bulunduğum yerde sürünecem..hiç mutlu değilim bu işime de yansıyor..

19 Haziran 2019 15:20

harrykewell01
Aday Memur
Diyanete, öğretmenlere kadro var diğerlerine yok öyle mi ? Bu adalet mi şimdi?
19 Haziran 2019 15:22

hayri kırk
Şef
Diyanete, öğretmenlere kadro var diğerlerine yok öyle mi ? Bu adalet mi şimdi?
harrykewell01, 2 ay önce - Alıntıya git

ŞİMDİ aradım bu teklifi veren Mehmet Muş u. sekreteri açtı. eklenmesi mümkün değil dedi. hangi kurumdaysanız o kurumun bakanı maliyeden olur alacak sonra eklenebilir dedi. yalnızda meb ve diyanet olacak dedi. yarın görüşülecekmiş. iptal yani bizim iş

19 Haziran 2019 15:28

Niypar
Memur

ŞİMDİ aradım bu teklifi veren Mehmet Muş u. sekreteri açtı. eklenmesi mümkün değil dedi. hangi kurumdaysanız o kurumun bakanı maliyeden olur alacak sonra eklenebilir dedi. yalnızda meb ve diyanet olacak dedi. yarın görüşülecekmiş. iptal yani bizim iş


hayri kırk, 2 ay önce - Alıntıya git

Bu şartlarda etkinlik yapmanın anlamı yok demekki sesimiz duyulmuş ama tınlayan yok

19 Haziran 2019 15:34

Nozdormu
Şube Müdürü

ŞİMDİ aradım bu teklifi veren Mehmet Muş u. sekreteri açtı. eklenmesi mümkün değil dedi. hangi kurumdaysanız o kurumun bakanı maliyeden olur alacak sonra eklenebilir dedi. yalnızda meb ve diyanet olacak dedi. yarın görüşülecekmiş. iptal yani bizim iş


hayri kırk, 2 ay önce - Alıntıya git

Biz Adalet Bakanlığında çalışıyoruz, bizim kurumun Bakanı Hakim ve Savcılar için yapılacak bir şey varsa onun için uğraşır bizim için bir şey yapılacağını ben sanmıyorum.

19 Haziran 2019 15:37

zeynepcanım
Memur

Öncelikle şunu belirteyim 5 senedir Anadolu'nun Bir ilinin ilçesinde sözleşmeli imam hatip olarak görev yapıyorum. Sözleşmeli olarak görev yapmanın yanı sıra bir de dağ köyünde çekilen sıkıntıları ancak orada görev yapmış olan öğretmen hemşire ve imamlar bilir. Eğer kadro gelecekse herkese gelmesi taraftariyim. Ama memuriyetin en zor olan kısmı emin olun dağ başlarındaki imamlardir. Gece cenaze olur imam çağırılır, çocuk doğar imam çağırılır, inek süt vermez imama gelinir, canı sıkılan ihtiyar camiye gelip imamla uğraşır. Bı çok yerdeki lojmanlarda emin olun oturmak sadece sabır işi. Ve sabah 8 akşam 5 gibi bir mesai süresi de yok. Yaşıt arkadaşımız yok. Daha neler neler. O yüzden imamlara torpil geçiliyor zannedilmesin. Buradaki memurlar 23 Nisan 1mayis vb günlerde tatil yaparken imamlar yine çalışmaya devam ediyor. Yakinimdaki büyük köyde duran öğretmen ve hemşire sabah geliyor akşam ilçeye gidiyorlar. İmamlarda yok. köylerde kiralık ev yok vs vs vs. Bu durumda olan imamların sayısı yaklaşık 55.000 ve bunların nerdeyse yarışı sözleşmeli. Oyuzden sakın diyanete torpil geçiliyor zannedilmesin. Diyanet en zor kurumdur. Açın internette intihar eden imamları araştırın. Aynı durumda olan hemşire öğretmen vb de vardır onlarida inkar etmiyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Ama diyanete ön yargılı olmayın..


Hırçın imam, 2 ay önce - Alıntıya git

" memuriyetin en zor olan kısmı emin olun dağ başlarındaki imamlardir"

"Gece cenaze olur imam çağırılır" (Pardon da kimi çağırmaları gerekiyor acaba? Sizin göreviniz bu bi zahmettt)

"Diyanet en zor kurumdur" !!!

"Açın internette intihar eden imamları araştırın" (En çok da bu cümleye şaşırdım)

"Herkese kadro gelsin..ama...."

Gibi cümleler kurmuşsunuz..gerçekten çok yazık..görevinizden bu kadar şikayetçiyseniz ve görevinizin sadece namaz kıldırmak olmadığının farkında değilseniz siz bir zahmet bu mesleği icra etmeyiniz lütfen..!

Buradaki insanlar "HERKESE KADRO" peşinde..Birçok mesleğin zorlukları var zaten kimse dört dörtlük şartlarda çalışmıyor..

Şikayetlerinizi dile getirmeden önce buradaki birçok arkadaşın ailesinden ve özellikle de çocuklarından yıllardır ayrı yaşadığı gerçeğini gözden kaçırmasaydınız keşke..Çünkü DAHA ZOR u olamaz.

19 Haziran 2019 15:46

hemmalatya
Şube Müdürü

ŞİMDİ aradım bu teklifi veren Mehmet Muş u. sekreteri açtı. eklenmesi mümkün değil dedi. hangi kurumdaysanız o kurumun bakanı maliyeden olur alacak sonra eklenebilir dedi. yalnızda meb ve diyanet olacak dedi. yarın görüşülecekmiş. iptal yani bizim iş


hayri kırk, 2 ay önce - Alıntıya git

arkadaşlar zaten bu teklifi veren hükümetin kendisi..onlar sadece meb ve diyanet demiş..isteselerdi bütün kurumlara verirlerdi..sadece seçim öncesi bu iki kuruma verilmesi çok manidar..kimse seçimden sonra verirler düşüncesine kapılmasın.verselerdi şayet bu seçim öncesi verirlerdi..hakkımız haram olsun

19 Haziran 2019 15:56

Nozdormu
Şube Müdürü

ŞİMDİ aradım bu teklifi veren Mehmet Muş u. sekreteri açtı. eklenmesi mümkün değil dedi. hangi kurumdaysanız o kurumun bakanı maliyeden olur alacak sonra eklenebilir dedi. yalnızda meb ve diyanet olacak dedi. yarın görüşülecekmiş. iptal yani bizim iş


hayri kırk, 2 ay önce - Alıntıya git

Öyle bir şey yok.

19 Haziran 2019 16:01

Teknisyen2089
Daire Başkanı
http://www.elit-haber.com/mobile/?page=haber&ID=30931
19 Haziran 2019 16:02

mügs
Aday Memur

ŞİMDİ aradım bu teklifi veren Mehmet Muş u. sekreteri açtı. eklenmesi mümkün değil dedi. hangi kurumdaysanız o kurumun bakanı maliyeden olur alacak sonra eklenebilir dedi. yalnızda meb ve diyanet olacak dedi. yarın görüşülecekmiş. iptal yani bizim iş


hayri kırk, 2 ay önce - Alıntıya git

Böyle şeyler yazarak insanların moralini bozmak ve uğraşmamalarını mı istiyosunuz? Ne kadar saçma şu yazdığınız kendinize saklayın böyle şeyleri

19 Haziran 2019 16:18

Adliye katibi
Aday Memur

Biz aramızda ayrılmaya devam edelim atı alan üsküdarı geçiyor

19 Haziran 2019 16:30

Nozdormu
Şube Müdürü
http://www.elit-haber.com/mobile/?page=haber&ID=30931
Teknisyen2089, 2 ay önce - Alıntıya git

Zaten bu AKP ve MHP'nin bu ülke fertlerine bir faydası olacağı yok.

2013 yılından beri bekliyoruz, zaten ADALET BAKANLIĞININ KONUDAN BİLE HABERİ YOK.

19 Haziran 2019 16:35

katip94
Aday Memur

2011 ve 13 yıllarında olduğu gibi TBMM Genel Kurulun'da bu yasanın genişlemesi gibi bir ihtimal olduğuna inanan bir tek ben miyim ?

Ayrıca örneğin askerlik kanununda muhalefet ile görüşmeler yapılmış bazı değişiklikler söz konusu olmuştu şimdi bizim durumumuz genel anlamda maliyetsiz ve külfetsiz ayrıca meclisin neredeyse %50 si bizim için kadroyu hak görüyor, Mhp de dahil olmak üzere kadro için bazı zamanlarda beyanlarda bulunup hatta teklif dahi verdiler, şimdi bu söz konusu yasa için Genel Kurulda bir düzenleme yapılabilir mi ? Tekrar soruyorum bu şekilde bir düzenlemenin yapılacağına inanan bir tek ben miyim arkadaşlar ?

19 Haziran 2019 16:42

Mahkeme-i Kübraa
Kapalı
İlk gün esip kükreyen istifa eden aslanparçaları ikinci gün kabuklarına çekildi biz sağlıkçıların 3+1 hayali artık son buldu saman Alevi gibi bir varmış bir yokmuş üzülerek söylüyorum ki oyun bitti dostlarım game over
19 Haziran 2019 16:45

Hırçın imam
Kapalı

Zeynepcanim isimli şahıs. Diyorsun ki şikayet ediyorsan yapma bu işi! Peki siz niye buradasınız? Beğenmiyorsaniz sözleşmeli çalışmayı çıkın gidin! İkincisi ailem İstanbul'da ben Ağrı'da görev yapıyorum. Ayrılık nedir iyi bilirim. Üçüncüsü kanunen namaz vaktinden 20 dakika öncesinde camide olma zorunluluğu var. Gece bana gelen insanlara ambulansı arayın ben karışmıyorum deme hakkim var. Bı zahmet arayın! Diyebilirim. Ama ben görevimi yapıyorum hatta seviyorum ama diyanet personeli diye ayrıştırmak isteyenler varya! İşte onlar bizi soğutuyor. Herkese kadro dedik başka bişey mi dedim. Ben sadece çektiğimiz sıkıntıların bı kaçını yazdım. Yazmamın sebebi imamlığı beleşcilik zanneden zihniyete bir cevap vermekti. Ama yine anlamayacak kar. İmamiz hiç biseye hakkımız yok zaten dimi! İstiyorsunuzki imamlar sürünsün. Yapmayın böyle. Beni suclayacaginiza destek olsanız kötümü olur? İşte bu yüzden kaybediyoruz... inşaallah hepimize kadro gelir.

19 Haziran 2019 16:56

Mahkeme-i Kübraa
Kapalı
Kardeşlerim ben sağlılçıym öğretmen ve diyanet personeli hariç kadro nasıl gelir yada 3+1 ama garantisini veriyorum ibb önüne ailelerimizle çoluk çocuğumuzla gidersek seçim öncesi ordan sesimizi duyurursak bu görmezden gelinemez ama bunu devletimizi seven medeni insanlar gibi yaparak sadece istekte bulunarak devletimle iç içe medeni bir şekilde izinalarak tabi
19 Haziran 2019 16:59

Mahkeme-i Kübraa
Kapalı
Bundan eminim ki sesimizi cumhurbaşkanımızA bire bir iletirsek bizi yarı yolda bırakmaz görmezden gelmez
19 Haziran 2019 17:03

gncgokhan
Aday Memur

mücadeleye devam inşallah çözülür

19 Haziran 2019 18:42

Nozdormu
Şube Müdürü

Hakkımı helal etmeyeceğim bunlara.

19 Haziran 2019 19:20

hemmalatya
Şube Müdürü

bu sendikalar yalandan sanki eşitlik istiyorlarmış gibi göstermişler kendilerini..biz elimizden geleni yaptık ama olmadı..başka seçime kadar size bye bye .böyle dicekler

https://www.kamupersoneli.net/kamu-personelleri/sozlesmeli-kamu-personellerine-kadro-aciklamasi-sozlesmeli-personele-h75564.html

Toplam 6893 mesaj
«299300301302303304305306307308309310»
 
ANKET
Sizce, memur zammının, Hakem Kuruluna kalması iyi mi oldu?