Editörler :
«309310311312313314315316317318319320»
26 Haziran 2019 11:38

caylak20
Aday Memur

genel kurula geldiğinde değişebilir mi acaba? levent uslu başkan bu işi çözecez dedi evelsi gün

26 Haziran 2019 11:39

Reisss16
Aday Memur
4bli kadro alamayan adaletçiler
26 Haziran 2019 11:59

feynetezhebun
Aday Memur

genel kurula geldiğinde değişebilir mi acaba? levent uslu başkan bu işi çözecez dedi evelsi gün


caylak20, 6 ay önce - Alıntıya git

inşallah dediği gibi olur.

26 Haziran 2019 12:34

TURK-GIBI-KUVVETLI
Aday Memur

genel kurula geldiğinde değişebilir mi acaba? levent uslu başkan bu işi çözecez dedi evelsi gün


caylak20, 6 ay önce - Alıntıya git

Yav he he...

26 Haziran 2019 13:36

mehmet3103
Aday Memur

genel kurula geldiğinde değişebilir mi acaba? levent uslu başkan bu işi çözecez dedi evelsi gün


caylak20, 6 ay önce - Alıntıya git

o seçimden önceydi,seçimden sonra tweet falan yok sessizlik hakim.

26 Haziran 2019 13:36

ilyas ortopedi
Aday Memur

Hangi genel kurul bitmedi mi onaylama süreci

26 Haziran 2019 13:42

ersin-66
Aday Memur

https://sgkrehberi.com/haber/216452/mhp-li-vekilden-300-bin-sozlesmeliye-kadro-cikisi.html

26 Haziran 2019 13:56

Bi Milyon
Memur

https://sgkrehberi.com/haber/216452/mhp-li-vekilden-300-bin-sozlesmeliye-kadro-cikisi.html


ersin-66, 6 ay önce - Alıntıya git

657 sayılı Memur kanuna bağlı olan,4B li sözleşmelilerin Kadro talebi hemen yerine getirilmelidir.

300 bine yakın insanımız gelecek endişesi yaşamamalı.

4 B lilere KADRO HAKTIR VERİLMELİ.

? Cemal Enginyurt (@cenginyurt52) 26 Haziran 2019

26 Haziran 2019 14:01

civilengine
Aday Memur

kadro haberi̇ yapilsin artik.....

26 Haziran 2019 14:40

hemmalatya
Şube Müdürü

kadro haberi̇ yapilsin artik.....


civilengine, 6 ay önce - Alıntıya git

yorulduk artık kadro verilse de biz de yolumuza baksak..,,hiç hayatımızla ilgili plan yapamaz olduk..tayin yok bişey yok

26 Haziran 2019 14:58

hungryman
Aday Memur
Akşam bir etkinlik yapalım. Ama bu birazda sendikaları maça çağırmak maksatlı olsun. Artık bir zahmet katılım sağlasınlar. #SendikalarSözleşmeliyiUmarsamıyor gibi bir tag açsak nasıl olur?
26 Haziran 2019 15:02

hungryman
Aday Memur
Akşam bir etkinlik yapalım. Ama bu birazda sendikaları maça çağırmak maksatlı olsun. Artık bir zahmet katılım sağlasınlar. #SendikalarSözleşmeliyiUmarsamıyor gibi bir tag açsak nasıl olur?
hungryman, 6 ay önce - Alıntıya git
#SendikaSözleşmeliyiUyutma #MemursenSözleşmeliyiAyırtma #SözleşmeliyeVerilenSözTutulsun #4/B DevletinDeğilmi? Gibi arkadaşlar. Sizler ne dersiniz.
26 Haziran 2019 15:10

ilyas ortopedi
Aday Memur

#4bsendikadanistifa

26 Haziran 2019 16:09

orrtega84
Aday Memur

https://sgkrehberi.com/haber/216478/sozlesmeli-personel-icin-kulliye-de-kritik-gorusme.html

26 Haziran 2019 17:02

hemmalatya
Şube Müdürü
26 Haziran 2019 17:18

muhendisvesozlesmeli
Aday Memur

https://www.sgkrehberi.com/haber/216478/sozlesmeli-personel-icin-kulliye-de-kritik-gorusme.html

arkadaşlar bu görüşmeden bişey çıkar mı ne dersiniz?


hemmalatya, 6 ay önce - Alıntıya git

Hiç umudum yok ama hayırlısı

26 Haziran 2019 17:38

harrykewell01
Aday Memur

https://www.sgkrehberi.com/haber/216478/sozlesmeli-personel-icin-kulliye-de-kritik-gorusme.html

arkadaşlar bu görüşmeden bişey çıkar mı ne dersiniz?


hemmalatya, 6 ay önce - Alıntıya git
yine göstermelik yapılan görüşmelerden birisi gibi yani sendikadan istifaları önlemek için yapılan hamleler gibi geliyor ama inşallah bişeyler çıkar.
26 Haziran 2019 17:45

ebe(4/b)54
Aday Memur

yorulduk artık kadro verilse de biz de yolumuza baksak..,,hiç hayatımızla ilgili plan yapamaz olduk..tayin yok bişey yok


hemmalatya, 6 ay önce - Alıntıya git
Al benden de o kadar:/
26 Haziran 2019 18:18

rev6
Aday Memur

Twitter etkinliğimiz #sözleşmelimemurakadro etiketiyle başlamıştır, yoğun katılımınızı bekliyoruz

26 Haziran 2019 18:38

Hakç
Şube Müdürü

İnşallah artık bir iyileşme yapılır ne zaman kadroya geçeceğini bile bilmeyen 4 b'lilere yapılan adaletsizlik ayrımcılık son bulur. 3+1 sonunda tüm, 4bliler kadro alır. Merkezi alım olmadığı için 4bli atandık ailemizden ayrıyız. Belli süreyi doldurunca hemen kadro gelir diye düşündük önceki uygulamalara bakarak. Artık bu adaletsizlik son bulsun

Toplam 7914 mesaj
«309310311312313314315316317318319320»
 
ANKET
İstanbul Büyükşehir Belediyesinin, KPSS puanı yerine mezuniyet notuyla personel almasını;