Editörler :
«144714481449145014511452145314541455145614571458»
08 Eylül 2019 13:32

farmen1919
Aday Memur
Böyle şeylere itibar etmem ama Twitter'da söyledikleri çıkan bir kaç kişi var uzun zamandır takip ettiğim Ekim Kasım gibi takipsizlik ve Berat alanlar ile ilgili düzenlemeden bahsetmisler Gerçi benim dosya açık ama böyle bir gelişme güzel olur
Bulutkseec, 2 ay önce - Alıntıya git

Söyledikleri çıkan Bir kaç kişi kim acaba bizde takip edelim

08 Eylül 2019 15:44

hasan bera
Şef
Bu ay sonuna odaklanın. Görüştüğüm kişi bu ay sonu bişeyler olacağını söyledi ama hiç detay vermedi
08 Eylül 2019 16:13

Memur1453Ck
Şef
Bu ay sonuna odaklanın. Görüştüğüm kişi bu ay sonu bişeyler olacağını söyledi ama hiç detay vermedi
hasan bera, 2 ay önce - Alıntıya git
Devre senin kaynak pek sağlam değil galiba. Daha önce bi iade listesi olduğunu seninde bu listede bulunduğunu söylemişti yanılmıyorsam?
08 Eylül 2019 16:18

Memur1453Ck
Şef

Söyledikleri çıkan Bir kaç kişi kim acaba bizde takip edelim


farmen1919, 2 ay önce - Alıntıya git
Bugün bir astrolog ekim kasım ayında takipsizlik alanlar iade olacak diye twit atmış. Gökyüzü öyle diyormuş. Takipçi kasma peşimdeler pek fazla umutlanmayın derim.
08 Eylül 2019 16:33

Umudun rengi mavi
Memur
Bugün bir astrolog ekim kasım ayında takipsizlik alanlar iade olacak diye twit atmış. Gökyüzü öyle diyormuş. Takipçi kasma peşimdeler pek fazla umutlanmayın derim.
Memur1453Ck, 2 ay önce - Alıntıya git

Astrolog sadece takipsizlik alanları mi yazmış :)))

Beraat edenlerle ilgili gökyüzü birşey demiyormuymus.

:))) valla bizde bu şans varken "yıldızlarda kayar durmaz yerinde" :)))))

08 Eylül 2019 16:40

Memur1453Ck
Şef

Astrolog sadece takipsizlik alanları mi yazmış :)))

Beraat edenlerle ilgili gökyüzü birşey demiyormuymus.

:))) valla bizde bu şans varken "yıldızlarda kayar durmaz yerinde" :)))))


Umudun rengi mavi, 2 ay önce - Alıntıya git
Şanslısın devrem berat alanlarda varmış :)) İşin garip tarafı insanlar o kadar çaresizki astrologun attığı twite inanıp polisler de iade olacakmı öğretmenlerde dahil mi diye bir çok soru soran olmuş.
08 Eylül 2019 17:57

hasan bera
Şef
Devre senin kaynak pek sağlam değil galiba. Daha önce bi iade listesi olduğunu seninde bu listede bulunduğunu söylemişti yanılmıyorsam?
Memur1453Ck, 2 ay önce - Alıntıya git
İade listesi olduğunu söyledim ve dediğim zamanda iadeler oldu. Tek sorun ben iade olmadım bankada Eylül sonunu bekle dedi.yani kaynağım çok sağlam ben güveniyorum
08 Eylül 2019 18:18

Kader44-44
Aday Memur

Astrolog sadece takipsizlik alanları mi yazmış :)))

Beraat edenlerle ilgili gökyüzü birşey demiyormuymus.

:))) valla bizde bu şans varken "yıldızlarda kayar durmaz yerinde" :)))))


Umudun rengi mavi, 2 ay önce - Alıntıya git
Çok güldüm.aynen valla
08 Eylül 2019 21:08

7ocak2017
Şube Müdürü
İade listesi olduğunu söyledim ve dediğim zamanda iadeler oldu. Tek sorun ben iade olmadım bankada Eylül sonunu bekle dedi.yani kaynağım çok sağlam ben güveniyorum
hasan bera, 2 ay önce - Alıntıya git

Eyvallah devrem.. Uzun süredir tanıyoruz seni burdan.. Antep açığısın diye biliyorum..

Sana inanıyorum.. İnşaallah hayırlısı olur hakkımızda

08 Eylül 2019 22:52

Legolas16
Aday Memur
bu hafta sonları hiç bitmeyecek gibi. yeni hafta yeni umutlar...
09 Eylül 2019 00:43

Kader44-44
Aday Memur
Yarın okullar açılıyor herkesin evladına zihin açıklığı versin allah.oğlum üç yaşındaydı açığa alındık.yarın birinci sınıfa başlayacak .
09 Eylül 2019 00:44

Bulutkseec
Şef
Haluk Levent te paylaşmış hükümet Berat alan 26 bin kişi için çalışma başlattı diye demek ki birşeyler var
09 Eylül 2019 00:58

Cilekes1004
Daire Başkanı
Haluk Levent te paylaşmış hükümet Berat alan 26 bin kişi için çalışma başlattı diye demek ki birşeyler var
Bulutkseec, 1 ay önce - Alıntıya git
devre bende öyle düşünüyorum sayı kaç olur bilmem ama,iyiden iyiye dillenmeye başladı bu iş...Artık güzel şeyler olsun be..çok ihtiyacımız var ilk defa bu kadar ihtiyacım var...3 yılı aşkın hep aynı konuları konuşuyoruz artık değişsin,bi şekilde konu her türlü iadeye geliyor..insanların pişkin pişkin"seni unuttular bence ehuehueheu" demelerinden illallah geldi..Bu aralar bence de bişeyler olacak,olmali..Bu kış çalışalım artık..Haydi hayırlı geceler..
09 Eylül 2019 01:02

Bulutkseec
Şef
devre bende öyle düşünüyorum sayı kaç olur bilmem ama,iyiden iyiye dillenmeye başladı bu iş...Artık güzel şeyler olsun be..çok ihtiyacımız var ilk defa bu kadar ihtiyacım var...3 yılı aşkın hep aynı konuları konuşuyoruz artık değişsin,bi şekilde konu her türlü iadeye geliyor..insanların pişkin pişkin"seni unuttular bence ehuehueheu" demelerinden illallah geldi..Bu aralar bence de bişeyler olacak,olmali..Bu kış çalışalım artık..Haydi hayırlı geceler..
Cilekes1004, 1 ay önce - Alıntıya git
Hepimiz aynıyız tükendik iyi geceler
09 Eylül 2019 01:26

Umudun rengi mavi
Memur
Yarın okullar açılıyor herkesin evladına zihin açıklığı versin allah.oğlum üç yaşındaydı açığa alındık.yarın birinci sınıfa başlayacak .
Kader44-44, 1 ay önce - Alıntıya git

Benim ufaklıkta 3 yaşındaydı ve artık 1. Sınıfa baslicak. Hayat şaka gibi. Açığa alindigimizda kuzenin eşi hamileydi bebek doğana kadar başlarız dedim olmadı bebek Su an 29 aylik. Yine kuzenin biri nişanıydı. Onun düğüne kadar başlarız dedim olmadı. Düğünden bir süre sonra bebek müjdesi verdiler. Doğana kadar başlarız dedim olmadı. Bebek yaşına girdi yine olmadı. Kardeşim geçen yıl hamile olduğunu söyledi. Dedim valla durum böyle devam ederse altın alamam dua et de başlayım o zaman çeyrek değil yarim altın alırım istediğini de alırım dedim yine olmadı bebek doğdu ayını dolduracak. Hayattaki hicbir totemim tutmuyor. Millete yağmur yağar bize çamur. Sans işte. Amannnnn sağlık olsun yeter ki 2+2=4☆☆

09 Eylül 2019 08:15

Alpertnga
Memur

Arkadaşlar herkese hayırlı haftalar hayirli iadeler olsun personelde çalışmış çalışan bi devrem varmı kişisel bi sorum olacaktı ozelden

09 Eylül 2019 09:45

varex
Aday Memur

Benim ufaklıkta 3 yaşındaydı ve artık 1. Sınıfa baslicak. Hayat şaka gibi. Açığa alindigimizda kuzenin eşi hamileydi bebek doğana kadar başlarız dedim olmadı bebek Su an 29 aylik. Yine kuzenin biri nişanıydı. Onun düğüne kadar başlarız dedim olmadı. Düğünden bir süre sonra bebek müjdesi verdiler. Doğana kadar başlarız dedim olmadı. Bebek yaşına girdi yine olmadı. Kardeşim geçen yıl hamile olduğunu söyledi. Dedim valla durum böyle devam ederse altın alamam dua et de başlayım o zaman çeyrek değil yarim altın alırım istediğini de alırım dedim yine olmadı bebek doğdu ayını dolduracak. Hayattaki hicbir totemim tutmuyor. Millete yağmur yağar bize çamur. Sans işte. Amannnnn sağlık olsun yeter ki 2+2=4☆☆


Umudun rengi mavi, 1 ay önce - Alıntıya git

zamanın ne kadar uzadığını belirten on numara mesaj olmuş.

böyle giderse o çocuklar askere gider gelir bu mevzular ancak öyle netleşir.

3 yıl bir adamı bekletmek ne demek..

suçlu olan adamı 3 ay tutmasınlar ama böyle muallak durumlar olmamalı..

kim olursa olsun dönüşte mesleğine bakış açın değişir.

09 Eylül 2019 12:35

Alone0608

Güncel....

09 Eylül 2019 18:45

kaynak_06
Şef
Geçen hafta emniyetten aradılar savcı ifadenizi alacak dediler savcıya ifadeye gittim. Terör örgütüne üye olma suçundan buradasınız dedi. eski banka hesabınız var dedi( soruşturma yer yok kararı verilmişti 2018 Mayıs da) verdim kararı tamam niye paran var diye tekrar sordu anlattım. çalıştığım yere beni alan amir hep fetöcü leri alıyormuş beni de o almış ne diyorsun dedi, çalıştığım yer asayiş torpil gerektiren bi yer değil beni de oraya geldiğimde müdür verdi amir vermedi dedim bu da bimer ihbarı imiş. Son suçlama örgütün fişleme listesinde ismin var 4 sohbet 50 tl para vermişsin dedi bi de isim söyledi çok şaşırdım ismi tanımıyorum böyle bi şey de beklemiyorum dedim başka bi şey yazıyor mu diye sordum telefon numarası söyledi benim değil, adres söyledi benim değil, dedim bunlar benim değil savcı dediki 2 senedir yargıtay ın bunlara karar vermesini bekledim vermedi artık ben ifade alıp sevk edecem mahkemeye orda anlatırsın dedi. bugün baktım iddianame kabul edilmiş Ankara 13 ağır ceza da mahkeme açılmış Kasım ayına da duruşma günü verilmiş. heralde bizden buraya kadar dostlar il 06 4 ekim...
09 Eylül 2019 18:49

Bulutkseec
Şef
Geçen hafta emniyetten aradılar savcı ifadenizi alacak dediler savcıya ifadeye gittim. Terör örgütüne üye olma suçundan buradasınız dedi. eski banka hesabınız var dedi( soruşturma yer yok kararı verilmişti 2018 Mayıs da) verdim kararı tamam niye paran var diye tekrar sordu anlattım. çalıştığım yere beni alan amir hep fetöcü leri alıyormuş beni de o almış ne diyorsun dedi, çalıştığım yer asayiş torpil gerektiren bi yer değil beni de oraya geldiğimde müdür verdi amir vermedi dedim bu da bimer ihbarı imiş. Son suçlama örgütün fişleme listesinde ismin var 4 sohbet 50 tl para vermişsin dedi bi de isim söyledi çok şaşırdım ismi tanımıyorum böyle bi şey de beklemiyorum dedim başka bi şey yazıyor mu diye sordum telefon numarası söyledi benim değil, adres söyledi benim değil, dedim bunlar benim değil savcı dediki 2 senedir yargıtay ın bunlara karar vermesini bekledim vermedi artık ben ifade alıp sevk edecem mahkemeye orda anlatırsın dedi. bugün baktım iddianame kabul edilmiş Ankara 13 ağır ceza da mahkeme açılmış Kasım ayına da duruşma günü verilmiş. heralde bizden buraya kadar dostlar il 06 4 ekim...
kaynak_06, 1 ay önce - Alıntıya git
Geçmiş olsun öncelikle beraat alırsın inşallah
Toplam 30060 mesaj
«144714481449145014511452145314541455145614571458»
 
ANKET
Türkiye ile ABD arasında yapılan anlaşmayı nasıl buluyorsunuz?