Editörler : Kubil ay
«146914701471147214731474147514761477147814791480»
09 Ekim 2019 12:29

Sefa264
Şef

Devrem senin kesin mahkeme kararin eline ulasti mi 20 gun oldu beraat alali emniyet kesin mahkeme kararini istedi uyaptan kontrol ediyoruz surekli yazilan bi karar yok sadece durusma zapti var aciktayim karara gore islem yapilacak 31 ekimde yoksa tekrardan uzatilacak aciktaki surem bekleye bekleye sabir jalmadi artik bi karari yazmak bu kadar mi zor ya


Yörük4627, 2 yıl önce - Alıntıya git

gerekçeli karar yazılması 14 gün mü neydi ama buna tabiki de kimse uymuyor, bizim karar yazıldıktan sonra emniyete gönderilmek üzere cd ortamında valiliğe dilekçe ile verdik ama hukuk işleri bizim verdiğimizi kabul etmiyor, kendisi yazı ile istiyor. bizim kararı mahkeme cd de gönderdi emniyet formatı yok dedi açamadı tekrar yazdı tekrar aynı karar programı ile yazıldı falan karardan 2 ay sonra ancak hukuk işleri pbs sayfamıza işledi kararı yani el elin eşşeğini türkü çağırarak ararmış ya şimdi daha da yavaş işler, işin içinde fetö olunca kimse evrak neden yavaş demiyor, senin yapacağın şey git kaleme karar ne zaman yazılır sor yazılınca da cd ortamında alıp hukuk işlerine götür

09 Ekim 2019 12:34

586158
Aday Memur

Belli bi süre yazmiyodu tebliğde 7145 sayılı kanun 26

09 Ekim 2019 12:39

586158
Aday Memur

26. Maddesi yazyo ilgili maddede 1 yıl dio

09 Ekim 2019 12:42

586158
Aday Memur

Yani aslında istersem seni 1 yıl daha tutarım böle dio ister 15 gün sonra iade ederim ister 365 gün

09 Ekim 2019 12:44

586158
Aday Memur

Onu paşa gönlüm bilir bnm dio. D

09 Ekim 2019 12:45

golge0607
Genel Müdür

Allah'ım bu garibanlarin su cirpinislarini boşa çıkarma insan ispatlanan suçsuzluğunu dahi sunamiyor anlayamıyor kolaylastiriver lütfen senden olan umudumuzu da boşa cikarma..hepinize kolaylıklar diliyorum devrelerim

09 Ekim 2019 12:58

Chttuna
Memur

Yok açığa alınali 1 yıl oldu 3 ay öncede takipsizlik almistm


586158, 2 yıl önce - Alıntıya git
devrem 3. ay demissin takipsizik kararina. egm ye ulasigindan eminmin. adli devam ediyor gibi işlem yapilmis olmasin.
09 Ekim 2019 13:08

586158
Aday Memur

Takipsizligi alır almaz kendim götürdün verdim hukuk işlerine personel şubeye zaten resmi kanallada benden 2 saat sonra gelmişti eminim yani götürdün verdim onlarda daireye gönderdiler aynı zamanda cimerede yazdım kararında gönderdim ben adlı soruşturma gereği açığa alındım akabinde tabi idari soruşturma açıldı idari ifadede vermiştim 9 ay önce matbug sorular sormuşlardı adlı kapandı ama idari kapanmadı dedimya 3 ay oldu yaklaşık adlı biteli ama idari bitnediginden uzatmayı tercih ettiler

09 Ekim 2019 13:23

10agustos
Aday Memur

Bulunduğum ilin personelcisini bir hafta önce gördüğümde sizinle ilgili bizde bir şey yok bütün her şey Ankarada demişti ama uzatma yazınızı yazdık demişti ben 38 aydır aciktayim takipsizlik alalı bir yıl oldu idari olarakta ifade vereli 20 ay oldu hala sonuçlanmadı anlaşılan adlı bitse bile bizede uzatma verecekler

09 Ekim 2019 13:32

586158
Aday Memur

Uzatma yazısını kendi yazyomus

09 Ekim 2019 13:33

586158
Aday Memur

Öylemi dedi

09 Ekim 2019 19:43

Yeniay12
Daire Başkanı

Bulunduğum ilin personelcisini bir hafta önce gördüğümde sizinle ilgili bizde bir şey yok bütün her şey Ankarada demişti ama uzatma yazınızı yazdık demişti ben 38 aydır aciktayim takipsizlik alalı bir yıl oldu idari olarakta ifade vereli 20 ay oldu hala sonuçlanmadı anlaşılan adlı bitse bile bizede uzatma verecekler


10agustos, 2 yıl önce - Alıntıya git
Devrem bende senin gibi takipsizlik alalı 1 sene oldu... Ancak şimdi de fişleme ile ilgili bir dosya oluşturmuşlar... Benim dosyam yok diyen yok denilecek kadar azdır... Anakarada genel bir dosya var. 2018/37... bu dosyadan takipsizlik alanlar uzatma almaz diye düşünüyorum. Aksi taktirde uzatmalar yolda... Kızmayın inşallah yanılırım herkes iade olur. Amin...
09 Ekim 2019 19:57

586158
Aday Memur
Devrem bende senin gibi takipsizlik alalı 1 sene oldu... Ancak şimdi de fişleme ile ilgili bir dosya oluşturmuşlar... Benim dosyam yok diyen yok denilecek kadar azdır... Anakarada genel bir dosya var. 2018/37... bu dosyadan takipsizlik alanlar uzatma almaz diye düşünüyorum. Aksi taktirde uzatmalar yolda... Kızmayın inşallah yanılırım herkes iade olur. Amin...
Yeniay12, 2 yıl önce - Alıntıya git

İyi Dion has Dion da benim dosyam yok abi fişleme filanda yok ismim yok olan dosyadan da 3 ay önce takipsizlik aldım telefonum dahi incelendi bitti teslim edildi ama uzatma verdiler bana bi yorum abi idari devam etyo bu arada ama idari adlı den sonra acildi

09 Ekim 2019 20:18

Sefa264
Şef
Devrem bende senin gibi takipsizlik alalı 1 sene oldu... Ancak şimdi de fişleme ile ilgili bir dosya oluşturmuşlar... Benim dosyam yok diyen yok denilecek kadar azdır... Anakarada genel bir dosya var. 2018/37... bu dosyadan takipsizlik alanlar uzatma almaz diye düşünüyorum. Aksi taktirde uzatmalar yolda... Kızmayın inşallah yanılırım herkes iade olur. Amin...
Yeniay12, 2 yıl önce - Alıntıya git

fişleme dediğin garsonun fişlemesi mi

09 Ekim 2019 20:20

10agustos
Aday Memur
Devrem bende senin gibi takipsizlik alalı 1 sene oldu... Ancak şimdi de fişleme ile ilgili bir dosya oluşturmuşlar... Benim dosyam yok diyen yok denilecek kadar azdır... Anakarada genel bir dosya var. 2018/37... bu dosyadan takipsizlik alanlar uzatma almaz diye düşünüyorum. Aksi taktirde uzatmalar yolda... Kızmayın inşallah yanılırım herkes iade olur. Amin...
Yeniay12, 2 yıl önce - Alıntıya git

Peki devrem Ankara bu dosyaları illere göndermişler mi Savcılık ön büroya sorduğumuzda soruşturma bulunduğumuz ilde değilse göremiyorlar dosyayi

09 Ekim 2019 20:34

Mekmeke
Daire Başkanı
Devrem bende senin gibi takipsizlik alalı 1 sene oldu... Ancak şimdi de fişleme ile ilgili bir dosya oluşturmuşlar... Benim dosyam yok diyen yok denilecek kadar azdır... Anakarada genel bir dosya var. 2018/37... bu dosyadan takipsizlik alanlar uzatma almaz diye düşünüyorum. Aksi taktirde uzatmalar yolda... Kızmayın inşallah yanılırım herkes iade olur. Amin...
Yeniay12, 2 yıl önce - Alıntıya git
devre sen bunu kendin mi gidip sordun nasıl oldu biraz daha ayrıntı verir misin ?
09 Ekim 2019 21:04

Volf61
Şef

Yeniay12 devrem.

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığınca yürütülmekte olan soruşturma kapsamında ele geçirilen dijital materyaller üzerinde emniyet mahrem yapılanmasına yönelik yapılan inceleme sonucunda şüpheliler haklarında ayrı ayrı tanzim olunan veri inceleme raporuna göre şüphelilerin derecelerinin AD olarak kodlandığı. ilgili kodlamanın Emniyet içindeki FE TÖ yapılanmasının etki alanı dışındaki kişiler anlamına geldiği,

Senin dediğin şey böyle birşey mi benim takipsizlik kararimda böyle bir kısım var. Alt alta yazan kriterlerin sonunda yazan bu. 37 ay oldu idari olarak hiç ifade vermedim arayan olmadı. 15 Kasim 2018 de kyok aldım. Yaptığın aciklamaya yardımcı olmaya çalıştım.

09 Ekim 2019 21:58

sessiztakippp
Şef

Arkadaslar bende idari zarf ile ifade vereli 2 yıl olmaküzere merak ettiğim nokta şu tanık ifadesi var hakkımda onun dısında matbu sorular idari ifadede kodlama olsaydı bunu ögrenirmiydim yani müfettiş sorarmıydı

09 Ekim 2019 22:34

maho58
Memur
Adli dosya kapandı ise idari sorulturma varsa EGM bakan oluru ile 1 yıl uzatabiliyor. Takipsizlik yada beraat almadan önce adli soruşturma nedeniyle açıktaydın. Şimdi ise idari soruşturma kapsamında açıktasın.
09 Ekim 2019 22:36

maho58
Memur
Adli dosyası kapanan personel uzatma tebliği aldı ise bu süre bakan oluru ile 1 yıldır.
Toplam 39533 mesaj
«146914701471147214731474147514761477147814791480»
 
ANKET
Koronavirüs konusunda ne kadar endişelisiniz?