Editörler :
22 Ağustos 2017 12:21   


Kapalı
Samsung bulaşık makinesi pişmanlığı

Selamlar, konumuz bulaşık makinesi ve yaklaşık 3 yıl süren samsung bulaşık makinesi kullanımı sonucunda yaşadığım pişmanlığımı belgeler ile kullanıcı adaylarına sunmak istiyorum.Bulaşık makinesini internet üzerinden 10.05.2014 tarihinde aldım. Kurulum ve kargoda sorun yaşadığımı hatırlamıyorum. Buraya kadar sorun yok.Süreç içerisinde makine gayet iyi yıkadı. Yıkamasında gürültüsünde vs gibi konularda bir memnuniyetsizlik yaşamadım. Ama gel gelelim arızalandığında..Makine Ağustos 2017'de arıza vermeye başladı. Su fışkırtmıyor, bazende "HE" kodu hatası veriyordu. Garantisi bittiği için güvenilir bir özel servisi aradım, Servisteki elaman aynen şunu dedi, "Abi samsung parçalarını bizde gidip servisten alıyoruz, serviste bizden işçilik parası alıyor. Bize ayrı oraya ayrı para vermektense git servisi çağır en azından bize servis parası ödemezsin".Servisi çağırdım, bir gün sonra servis geldi. Makineye baktı su alıyor ama fışkırtmıyor dedi. Motoru yanmış birde kapak dilince sorun var onu da değiştireceğiz dediler. Fiyat çıkardılar:

*Arıza tespit, servis ücreti 50 TL (verdim mecburen)

*Motor Fiyatı: 400 TL

*Kapak Kiliti: 140 TL

Makinenin güncel fiyatı 1200 TL Sadece motor arızasının kullanıcıya maliyeti 540 TL, neredeyse makinenin %50'si.Gidip parçası kolay bulunan bir bulaşık makinesi alacağım.Bu deneyim umarım size de fikir verir. Marka tercihinizi buna göre yaparsınız. Evimde geçen yıl aldığım klima, çamaşır makinesi, buzdolabı da samsung, dur bakalım onlar için nasıl pişmanlıklar yaşayacağım.iyi günler.

 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?