Kıymetli hocam. Son derece mühim bir konuya temayüz ettiğiniz için öncelikle size tebrikler. Hepimizi gayet iyi bilmekteyiz ki son yıllarda "Eğitimi Dejenere" hususunda resmen bir infial yaşandı.
Elçiye zeval olmaz Alıntı:
" Kamu basını ve medya nazarında, eğitim sistemi ve modelimiz fetöcü olabilir mi? "
Bir takım maddeler yanında yol açtığı süreli açmazlar ile yaşanan kaosları sıralayacak olursak:
1- İyi biliyoruz ki bunların ilk yerleşkeleri Eğitim ve o sayede yuvalanarak teşkilatlandılar.
2- Yurt, yuva ve cemaat elinin hakim olduğu yapısal atılımlarını yine o sayede gerçekleştirdiler.
3- Askeri okulları daima el üstünde tuttular ve üst bürokratların eğitime bakışları asla değişmedi.
4- Mülakatlı Yönetici ve memur atamaya (kamunun her alanında) olan tepkilere aldırış edilmiyor.
5- Okullar adeta birer diploma ve veri fabrikası statüsüne alındı, 8/10 zayıf da olsa sınıf geçiriliyor.
6- Başından bu yana eğitim ve öğretmeni dejenere planı için 147 şikayet hattı devreye konuldu...
7- Okullarda batak bir disipline yol açılarak, öğretmenler öğrenci karşısında adeta köleleştirildiler.
8- Performans sistemi adı altında kirli bir senaryo ile, öğrenci veli bakkal çakkal "Not Versin" denir.
-9- 1965'lerden kalma, oda endeksi, statüsündeki atıl rehberlikler daima disipline paravan edildi.
10- Bizden olmayanın canı çıksın diyen Torpil-Sen ve onun hiyerarşisi daima ön plana çekildi.
11- "Okullar Hayat Olsun" projesi , adeta hayatın bir parçası olmadığı yönünde bir soyutlamadır.
DÜŞÜNEN - AKLEDEN BİR İNSAN VEYA TOPLUM İÇİN BUNLAR YETERLİ DELİL Mİ DEĞİL Mİ
Kıymetli hocam. Son derece mühim bir konuya temayüz ettiğiniz için öncelikle size tebrikler. Hepimizi gayet iyi bilmekteyiz ki son yıllarda "Eğitimi Dejenere" hususunda resmen bir infial yaşandı.
Elçiye zeval olmaz Alıntı:
" Kamu basını ve medya nazarında, eğitim sistemi ve modelimiz fetöcü olabilir mi? "
Bir takım maddeler yanında yol açtığı süreli açmazlar ile yaşanan kaosları sıralayacak olursak:
1- İyi biliyoruz ki bunların ilk yerleşkeleri Eğitim ve o sayede yuvalanarak teşkilatlandılar.
2- Yurt, yuva ve cemaat elinin hakim olduğu yapısal atılımlarını yine o sayede gerçekleştirdiler.
3- Askeri okulları daima el üstünde tuttular ve üst bürokratların eğitime bakışları asla değişmedi.
4- Mülakatlı Yönetici ve memur atamaya (kamunun her alanında) olan tepkilere aldırış edilmiyor.
5- Okullar adeta birer diploma ve veri fabrikası statüsüne alındı, 8/10 zayıf da olsa sınıf geçiriliyor.
6- Başından bu yana eğitim ve öğretmeni dejenere planı için 147 şikayet hattı devreye konuldu...
7- Okullarda batak bir disipline yol açılarak, öğretmenler öğrenci karşısında adeta köleleştirildiler.
8- Performans sistemi adı altında kirli bir senaryo ile, öğrenci veli bakkal çakkal "Not Versin" denir.
-9- 1965'lerden kalma, oda endeksi, statüsündeki atıl rehberlikler daima disipline paravan edildi.
10- Bizden olmayanın canı çıksın diyen Torpil-Sen ve onun hiyerarşisi daima ön plana çekildi.
11- "Okullar Hayat Olsun" projesi , adeta hayatın bir parçası olmadığı yönünde bir soyutlamadır.
DÜŞÜNEN - AKLEDEN BİR İNSAN VEYA TOPLUM İÇİN BUNLAR YETERLİ DELİL Mİ DEĞİL Mİ