Editörler : Cüneyt Barışoglu
21 Eylül 2017 11:18   


Eş durumu

Arkadaşlar eş durumu tayininde hizmet süresi önemli mi? Eşimle aynı statüdeyiz ikimizde sağlık teknikeriyiz ama onun hizmet süresi daha uzun ben ona mı tabii olurum.Çevrenizde böyle örnekler varsa yardımcı olursanız sevinirim.

21 Eylül 2017 11:47

Hakyemeyenler
Daire Başkanı

İkinizde kadrolumusunz

21 Eylül 2017 13:41

cem_05Amasya
Şef

İkinizde kadrolu iseniz ve sağlık memuru sağlık teknikeri veya lisansiyerseniz farketmiyor astlik üstlük yok dönem tayini ile giderseniz sizin gittiğiniz yere veya eşinizin gittiği yere sualsiz gidebilirsiniz. Fakat ayrı kurumlarda iseniz durum farklı.

21 Eylül 2017 13:57

TıbbisekreterHtce
Aday Memur

Evet ikimizde kadroluyuz

21 Eylül 2017 14:02

TıbbisekreterHtce
Aday Memur

İkinizde kadrolu iseniz ve sağlık memuru sağlık teknikeri veya lisansiyerseniz farketmiyor astlik üstlük yok dönem tayini ile giderseniz sizin gittiğiniz yere veya eşinizin gittiği yere sualsiz gidebilirsiniz. Fakat ayrı kurumlarda iseniz durum farklı.


cem_05Amasya, 2 ay önce - Alıntıya git

Eşimle farklı şehirlerde çalışıyoruz. Ben eşimin yanına gitmek istiyorum bu durumda bölge hizmet gruplarına mı bakılır.yoksa eşim daha uzun süredir çalıştığı için onun yanına sorunsuz gidebilir miyim?

21 Eylül 2017 15:43

Tds0
Kapalı

İkinizde kadrolumusunz


Hakyemeyenler, 2 ay önce - Alıntıya git

Ben de bir şey sormak istiyorum benimde erkek arkadaşım 1 yildir kadrolu olarak atandi çalışıyor . Bnde yeni atandım sözleşmeli olarak evlenirsek o mu benim yanıma gelir ben mi giderim .çoğu yerde okudum farklı şeyler yazıyordu bi bilginiz varsa aydinlatabilir misiniz

21 Eylül 2017 15:46

Hakyemeyenler
Daire Başkanı

Ben de bir şey sormak istiyorum benimde erkek arkadaşım 1 yildir kadrolu olarak atandi çalışıyor . Bnde yeni atandım sözleşmeli olarak evlenirsek o mu benim yanıma gelir ben mi giderim .çoğu yerde okudum farklı şeyler yazıyordu bi bilginiz varsa aydinlatabilir misiniz


Tds0, 2 ay önce - Alıntıya git

Kadrolu olan kişi sözleşmelinin yanına gelir

21 Eylül 2017 17:49

yasinnuri
Şube Müdürü

Eşimle farklı şehirlerde çalışıyoruz. Ben eşimin yanına gitmek istiyorum bu durumda bölge hizmet gruplarına mı bakılır.yoksa eşim daha uzun süredir çalıştığı için onun yanına sorunsuz gidebilir miyim?


TıbbisekreterHtce, 2 ay önce - Alıntıya git

Kıdemin önemi yok. Bölge hizmet gruplarına göre daha boş olan il kimdeyse onun yanında aile birliği sağlanır.

21 Eylül 2017 21:49

yanalakb
Aday Memur

Dhmi ye atandim yeni. 2 sene tayin isteme hakkim yok yonetmelige gore(es durumu dahil) Esim kadrolu diyetisyen. Es durumunda problem olmaz degil mi?

22 Eylül 2017 08:50

TıbbisekreterHtce
Aday Memur

Kıdemin önemi yok. Bölge hizmet gruplarına göre daha boş olan il kimdeyse onun yanında aile birliği sağlanır.


yasinnuri, 2 ay önce - Alıntıya git

Ben B grubu ildeyim.Eşimin Bulunduğu ilde B grubunda benim branşımda

22 Eylül 2017 08:51

TıbbisekreterHtce
Aday Memur

Dhmi ye atandim yeni. 2 sene tayin isteme hakkim yok yonetmelige gore(es durumu dahil) Esim kadrolu diyetisyen. Es durumunda problem olmaz degil mi?


yanalakb, 2 ay önce - Alıntıya git

Eşiniz aday memur değilse sizin yanınıza tayin isteyebilir.

22 Eylül 2017 09:18

yanalakb
Aday Memur

Aday memurlugu kalkacak,imza asamasinda. Tesekkurler.

25 Eylül 2017 09:04

cem_05Amasya
Şef

Eşimle farklı şehirlerde çalışıyoruz. Ben eşimin yanına gitmek istiyorum bu durumda bölge hizmet gruplarına mı bakılır.yoksa eşim daha uzun süredir çalıştığı için onun yanına sorunsuz gidebilir miyim?


TıbbisekreterHtce, 2 ay önce - Alıntıya git

hizmet süresinin uzunluğu diye bir kavram yok artık o çok eskilerde kaldı sizayrı illerdeyseniz C vey D hizmet grubuna bakılır. Fakat ben sizin yerinizde olsam herhangi biriniz başka yaşayacağınız il e tayin olurum kurum içi tayinle tayin olunca zaten eş tayini kolay oluyor.

25 Eylül 2017 13:09

4001den umutlu
Aday Memur

arkadaşlar eşim mart atamasında sözleşmeli olarak atandı bende 4 yıllık üniversitede memurum eş durumu için gitmek istiyorum kurumum izin vermiyor kanun hükmünde kararnamedeki 4+2 yıl maddesini de açıkca belirttim olsun diyor. Mahkemeye gitsem kazanma şansım nedir sizce ?

25 Eylül 2017 13:39

TıbbisekreterHtce
Aday Memur

hizmet süresinin uzunluğu diye bir kavram yok artık o çok eskilerde kaldı sizayrı illerdeyseniz C vey D hizmet grubuna bakılır. Fakat ben sizin yerinizde olsam herhangi biriniz başka yaşayacağınız il e tayin olurum kurum içi tayinle tayin olunca zaten eş tayini kolay oluyor.


cem_05Amasya, 2 ay önce - Alıntıya git

Ben B Grubundayım gitmek istediğim il de B grubunda gidemez miyim???

26 Eylül 2017 11:22

rad.tek.38
Aday Memur

aynı dertten bende muzdaribim.eşimde bende radyoloji teknikeriyiz.eşim 20 yıllık memur ben de 4 yıllık.ben özelde çalışırken eşim memlekete eş durumuyla geldi tam 14 yıl sonra.ben daha sonra atandım eş durumu istedim fakat 2012 de kıdemli personele tabi olma kanunu kalkmış bilmiyorduk tekrar tayin istedim bölgeye tabiyiz.ben 4 d grubunda bi ildeyim eşim 2a da.eşim benim yanıma gelebiliyor.bölge farkını dönem tayini ile atananlar için kaldırdılar ama bizim gibi olanlar için bölgeye tabiyiz dolayısıyla dönem tayinlerinde memleketimin personel almasını bekliyorum ama malesef çok zor her 6 ayda bir umutlanıyorum fakat yok.keşke eşimde özelde olsaydı en azından belirli bir süreleri var bizde ise acımasızca zaten 14 yılını 6. bölge d grubunda geçirmiş bir memura tekrar eşinin yanına git demek çok acımasızca.çocuklarım büyüdü okulları sorun olacak küçük bir ilçede çalışıyorum ve farklı ildeyim günlerim yollarda geçiyor umarım bizede bi kolaylık tanırlar.ne bileyim mesela 3 yıl d grubunda çalışan istediği ile atanır gibi.çok zor durumdayız iyce araştırmadan hiçbişeye kalkışmayın

26 Eylül 2017 13:45

TıbbisekreterHtce
Aday Memur

aynı dertten bende muzdaribim.eşimde bende radyoloji teknikeriyiz.eşim 20 yıllık memur ben de 4 yıllık.ben özelde çalışırken eşim memlekete eş durumuyla geldi tam 14 yıl sonra.ben daha sonra atandım eş durumu istedim fakat 2012 de kıdemli personele tabi olma kanunu kalkmış bilmiyorduk tekrar tayin istedim bölgeye tabiyiz.ben 4 d grubunda bi ildeyim eşim 2a da.eşim benim yanıma gelebiliyor.bölge farkını dönem tayini ile atananlar için kaldırdılar ama bizim gibi olanlar için bölgeye tabiyiz dolayısıyla dönem tayinlerinde memleketimin personel almasını bekliyorum ama malesef çok zor her 6 ayda bir umutlanıyorum fakat yok.keşke eşimde özelde olsaydı en azından belirli bir süreleri var bizde ise acımasızca zaten 14 yılını 6. bölge d grubunda geçirmiş bir memura tekrar eşinin yanına git demek çok acımasızca.çocuklarım büyüdü okulları sorun olacak küçük bir ilçede çalışıyorum ve farklı ildeyim günlerim yollarda geçiyor umarım bizede bi kolaylık tanırlar.ne bileyim mesela 3 yıl d grubunda çalışan istediği ile atanır gibi.çok zor durumdayız iyce araştırmadan hiçbişeye kalkışmayın


rad.tek.38, 2 ay önce - Alıntıya git

Çok üzüldüm adınıza umarım bi yol bulunur.Peki bu işler torpille olmuyor mu???

26 Eylül 2017 19:54

Alp.rnt
Aday Memur

Ben ve eşim sağlık teknikeriyiz röntgen biriminde kadroluyuz ama farklı şehirlerdeyiz benim hizmet sürem ve kıdemim daha fazla. Bölge hizmet guruplarına göre ben 5A , eşim 4A gurubunda ,yakın zamanda eşimin yanına eş durumu tayini isteyecem.Sorduğum herkes sorun olmaz gidersin diyor acaba mümkünmü. Bide eşimin bulunduğu şehire tayinim çıktı diyelim acaba kaç yıl başka bir şehire normal tayin isteyemiyorum yani illerarası dönem tayini için 2yıl beklemek zorundamıyım? Lütfen bu konuda bilgisi olan bir arkadaş beni aydınlatabilirmi?

26 Eylül 2017 22:49

yasinnuri
Şube Müdürü

Ben ve eşim sağlık teknikeriyiz röntgen biriminde kadroluyuz ama farklı şehirlerdeyiz benim hizmet sürem ve kıdemim daha fazla. Bölge hizmet guruplarına göre ben 5A , eşim 4A gurubunda ,yakın zamanda eşimin yanına eş durumu tayini isteyecem.Sorduğum herkes sorun olmaz gidersin diyor acaba mümkünmü. Bide eşimin bulunduğu şehire tayinim çıktı diyelim acaba kaç yıl başka bir şehire normal tayin isteyemiyorum yani illerarası dönem tayini için 2yıl beklemek zorundamıyım? Lütfen bu konuda bilgisi olan bir arkadaş beni aydınlatabilirmi?


Alp.rnt, 2 ay önce - Alıntıya git

İkinizde aynı unvandaysanız aile birliği 5A da sağlanır. Yani siz değil eşiniz sizin yanınıza gelir. Eşiniz gelsin istemiyorsanız kasım-aralık bölge hizmet gruplarını bekleyip ilinizin 4B ye düşmesini umun.

El durumuyla gittikten sonra 2 yıl çalışmadan dönem tayinlerinde başvuramazsınız.

27 Eylül 2017 19:31

Alp.rnt
Aday Memur

İkinizde aynı unvandaysanız aile birliği 5A da sağlanır. Yani siz değil eşiniz sizin yanınıza gelir. Eşiniz gelsin istemiyorsanız kasım-aralık bölge hizmet gruplarını bekleyip ilinizin 4B ye düşmesini umun.

El durumuyla gittikten sonra 2 yıl çalışmadan dönem tayinlerinde başvuramazsınız.


yasinnuri, 2 ay önce - Alıntıya git

Deneyip görelim hocam, eş durumu tayin dilekçesini yazıp verecem özlüğe.. Çıkacak sonucu burdan yazarım sizlere...

27 Eylül 2017 21:12

yasinnuri
Şube Müdürü

Deneyip görelim hocam, eş durumu tayin dilekçesini yazıp verecem özlüğe.. Çıkacak sonucu burdan yazarım sizlere...


Alp.rnt, 2 ay önce - Alıntıya git

Yönetmelikte açıkça yazılı hocam. Ret gelir.

Toplam 70 mesaj
ANKET
Sizce ülkemizin en büyük sorun nedir?