http://www.memurlar.net/haber/695479/baktim-ki-kulak-asmiyorlar-teog-u-gundeme-tasidim.html?utm_source=headlines
Sn. Cumhurbaşkanım elçiye zeval olmazmış. Lüften Bknz Alıntı: " Kamu basını ve medya nazarında, eğitim sistemi ve modelimiz fetöcü olabilir mi? " Bir takım alt başlıklar yanında, yol açtığı süreli açmazlar ile yaşanan kaosları sıralayacak olursak: 1- İyi biliyoruz ki bunların ilk yerleşkeleri Eğitim ve o sayede yuvalanarak teşkilatlandılar. 2- Yurt, yuva ve cemaat elinin hakim olduğu yapısal atılımlarını yine o sayede gerçekleştirdiler. 3- Askeri okulları ve mülakatları daima el üstünde tuttular ve üst bürokratların eğitime bakışları asla değişmedi. 4- Mülakat ile Yönetici ve memur atamaya (kamunun her alanında) olan ağır tepkilere aldırış edilmiyor. 5- Okullar adeta birer diploma ve veri fabrikası statüsüne alındı, 8/10 zayıf demeden sınıf geçiriliyor. 6- Başından bu yana eğitim ve öğretmeni dejenere planı için 147 şikayet hatları devreye konuldu. 7- Okullarda batak bir disipline yol açılarak, öğretmenler öğrencileri karşısında köleleştirildiler. 8- Performans sistemi adı altında müphem bir proje ve senaryo ile, öğrenci dahil...veli, bakkal, çakkal hepsi öğretmene "Not Versin" denir. -9- 1965'lerden kalma, oda endeksi ve statüsündeki rehberlikler daima disipline paravan edildi. 10- Bizden olmayanın canı çıksın diyen Torpil-sen ve onun ..cü hiyerarşisi daima ön plana çekildi. 11- "Okullar Hayat Olsun" Projesi dahi, adeta hayatın bir parçası olmadığı yönünde bir soyutlamadır. SONUÇ: MEB'in üst teşkilatı çaycısına varana değin acilen değiştirilerek, eğitim ve öğretmen kökenli bir "eğitim yönetimi" tesis edilmelidir. Aksi halde fetöcü eğitim uygulamaları günden güne bir virüs gibi Ülkemizi yiyip bitirmektedir...
Kulak asmıyorlarsa, gerekeni yerine getirmeniz temennimizdir. Saygılarımla.
http://www.memurlar.net/haber/695479/baktim-ki-kulak-asmiyorlar-teog-u-gundeme-tasidim.html?utm_source=headlines
Sn. Cumhurbaşkanım elçiye zeval olmazmış. Lüften Bknz Alıntı: " Kamu basını ve medya nazarında, eğitim sistemi ve modelimiz fetöcü olabilir mi? " Bir takım alt başlıklar yanında, yol açtığı süreli açmazlar ile yaşanan kaosları sıralayacak olursak: 1- İyi biliyoruz ki bunların ilk yerleşkeleri Eğitim ve o sayede yuvalanarak teşkilatlandılar. 2- Yurt, yuva ve cemaat elinin hakim olduğu yapısal atılımlarını yine o sayede gerçekleştirdiler. 3- Askeri okulları ve mülakatları daima el üstünde tuttular ve üst bürokratların eğitime bakışları asla değişmedi. 4- Mülakat ile Yönetici ve memur atamaya (kamunun her alanında) olan ağır tepkilere aldırış edilmiyor. 5- Okullar adeta birer diploma ve veri fabrikası statüsüne alındı, 8/10 zayıf demeden sınıf geçiriliyor. 6- Başından bu yana eğitim ve öğretmeni dejenere planı için 147 şikayet hatları devreye konuldu. 7- Okullarda batak bir disipline yol açılarak, öğretmenler öğrencileri karşısında köleleştirildiler. 8- Performans sistemi adı altında müphem bir proje ve senaryo ile, öğrenci dahil...veli, bakkal, çakkal hepsi öğretmene "Not Versin" denir. -9- 1965'lerden kalma, oda endeksi ve statüsündeki rehberlikler daima disipline paravan edildi. 10- Bizden olmayanın canı çıksın diyen Torpil-sen ve onun ..cü hiyerarşisi daima ön plana çekildi. 11- "Okullar Hayat Olsun" Projesi dahi, adeta hayatın bir parçası olmadığı yönünde bir soyutlamadır. SONUÇ: MEB'in üst teşkilatı çaycısına varana değin acilen değiştirilerek, eğitim ve öğretmen kökenli bir "eğitim yönetimi" tesis edilmelidir. Aksi halde fetöcü eğitim uygulamaları günden güne bir virüs gibi Ülkemizi yiyip bitirmektedir...
Kulak asmıyorlarsa, gerekeni yerine getirmeniz temennimizdir. Saygılarımla.