Editörler :
«5678910111213141516»
13 Aralık 2017 13:51

Tlhkzl92
Aday Memur

Ankara için başvuran var mı benden başka :)


my93, 2 yıl önce - Alıntıya git

Bende ankara için yaptım ama henüz bir dönüş alamadım :)

13 Aralık 2017 14:24

Plnnnnn
Aday Memur

Merhabalar, ben de dün mülakat daveti aldım testi 25 Kasım' da çözmüştüm. Mülakat için farklı bir saat seç seçeneğinde sadece saati mi değiştirebiliyoruz yoksa tatihi de değiştirebiliyor muyuz arkadaşlar?

13 Aralık 2017 15:24

ForTTT
Aday Memur

Banada dün mülakat için mesaj geldi 22 aralık Cuma gününe İstanbul Şişliye davet ettiler Kocaeliden başvurmuştum burası için. Hayırlısı bakalım 15 Kasımda testi çözmüştüm.

13 Aralık 2017 15:37

Aytuba

Aydın için mail alan varmı arkadaşlar?

13 Aralık 2017 16:24

pasa1453

Arkadaşlar Kayseri için ayın 19'una mülakat daveti aldım Ankara'ya. Daha önceden mülakat deneyimi olan arkadaşlarımız var mıdır? İlk iş, ilk mülakat deneyimi olacağından gidip bocalamaktan çekiniyorum açıkçası..


gizemizem, 2 yıl önce - Alıntıya git

Testi ne zaman göndermiştiniz.Bende kayseri için başvuru yapmıştım ama daha dönüş olmadı

13 Aralık 2017 19:22

chronicmaniac
Aday Memur

Ankara için şimdi mesaj ve mail geldi 19 Aralık Saat 09:35

13 Aralık 2017 19:23

Sylo38
Aday Memur

şimdi dönüş geldi 19 aralık ankara. Kayseri için başvurmuştum.

13 Aralık 2017 19:45

Sylo38
Aday Memur

Bende mülakata davet edildim Ankara?ya 19 aralıkta.Kayseri için başvurmuştum


xxyyzzz, 2 yıl önce - Alıntıya git

saat kaçta seninki kardeşim burdan beraber gidelim bende Kayseriden gidicem.14.45

13 Aralık 2017 19:47

Sylo38
Aday Memur

Arkadaşlar Kayseri için ayın 19'una mülakat daveti aldım Ankara'ya. Daha önceden mülakat deneyimi olan arkadaşlarımız var mıdır? İlk iş, ilk mülakat deneyimi olacağından gidip bocalamaktan çekiniyorum açıkçası..


gizemizem, 2 yıl önce - Alıntıya git

saat kaç acaba sizin sanırım kayseri grubu tek seferde giricez.

13 Aralık 2017 20:04

Alpgrkm

Arkadaşlar İzmir için geri dönüş alan varsa söyleyebilir mi? Herkes şehirlerini yazsin lutfen

13 Aralık 2017 20:06

fulyaözer
Aday Memur

saat kaçta seninki kardeşim burdan beraber gidelim bende Kayseriden gidicem.14.45


Sylo38, 2 yıl önce - Alıntıya git

sizinle aynı gruptayız galiba. 19 aralık ankara saat 14:45

13 Aralık 2017 20:09

Sylo38
Aday Memur

sizinle aynı gruptayız galiba. 19 aralık ankara saat 14:45


fulyaözer, 2 yıl önce - Alıntıya git

ya ben sizleri erkek sandım kusura bakmayın. :D ismi sonradan gördüm resme bakınca :D

13 Aralık 2017 20:09

gizemizem
Aday Memur

Yeni yeni dönüşler başlamış o zaman. Hepimize hayirli olsun diyelim. Arkadaslarin sorularina alinti yapip cevap veremiyorum burdan vereyim belki okurlar.

Pasa1453 ben 26 kasım da sınav daveti aldim 28inde tamamladim dün de mülakat daveti geldi sanada gelir bence bugün yarın.

Fulyaozer bende daha once buranin mülakatında bulunmadım. İşin daha kötüsü mülakatlarda hic bulunmadım ne burasi nede baska bir yer :) benim 19unda saat 16.20 de. Ama sizin ki kayseri için değildi sanırım afyon muydu?

Sylo38 sanirim oyle yapacaklar ama saatlerimiz farkli 16.20 benim

Ha bu arada arkadaşlar önlisans mezunu olan var mi aranızda?

13 Aralık 2017 20:11

Sylo38
Aday Memur

Yeni yeni dönüşler başlamış o zaman. Hepimize hayirli olsun diyelim. Arkadaslarin sorularina alinti yapip cevap veremiyorum burdan vereyim belki okurlar.

Pasa1453 ben 26 kasım da sınav daveti aldim 28inde tamamladim dün de mülakat daveti geldi sanada gelir bence bugün yarın.

Fulyaozer bende daha once buranin mülakatında bulunmadım. İşin daha kötüsü mülakatlarda hic bulunmadım ne burasi nede baska bir yer :) benim 19unda saat 16.20 de. Ama sizin ki kayseri için değildi sanırım afyon muydu?

Sylo38 sanirim oyle yapacaklar ama saatlerimiz farkli 16.20 benim

Ha bu arada arkadaşlar önlisans mezunu olan var mi aranızda?


gizemizem, 2 yıl önce - Alıntıya git

ben önlisans mezunuyum.

13 Aralık 2017 20:14

fulyaözer
Aday Memur

Yeni yeni dönüşler başlamış o zaman. Hepimize hayirli olsun diyelim. Arkadaslarin sorularina alinti yapip cevap veremiyorum burdan vereyim belki okurlar.

Pasa1453 ben 26 kasım da sınav daveti aldim 28inde tamamladim dün de mülakat daveti geldi sanada gelir bence bugün yarın.

Fulyaozer bende daha once buranin mülakatında bulunmadım. İşin daha kötüsü mülakatlarda hic bulunmadım ne burasi nede baska bir yer :) benim 19unda saat 16.20 de. Ama sizin ki kayseri için değildi sanırım afyon muydu?

Sylo38 sanirim oyle yapacaklar ama saatlerimiz farkli 16.20 benim

Ha bu arada arkadaşlar önlisans mezunu olan var mi aranızda?


gizemizem, 2 yıl önce - Alıntıya git

Ben de daha hiç mülakata katılmadım, ben de çok heyecanlanıyorum ama sadece biz bu durumda değilizdir diye düşünüyorum. Herkes için hayırlısı olsun arkadaşlar... bu arada Afyon için başvurmuştum.

13 Aralık 2017 20:15

sadk.cyr
Aday Memur

Mulakatta biyik ve sakal olayina nasil bakiyorlar fikri olan var mi

13 Aralık 2017 20:28

Alpgrkm

Arkadaşlar aranırsam hepinize detaylı mülakat bilgisi verecegim:D

13 Aralık 2017 20:33

gizemizem
Aday Memur

Aranmazsan vermeyeceksin sanirim :)

13 Aralık 2017 20:45

Sylo38
Aday Memur

Mulakatta biyik ve sakal olayina nasil bakiyorlar fikri olan var mi


sadk.cyr, 2 yıl önce - Alıntıya git

bldiğim kadarıyla sakal bıyık sevmiyorlar ama top sakallı calışanları var top sakal sorun olmasa gerek :D

13 Aralık 2017 21:36

Sylo38
Aday Memur

Aranmazsan vermeyeceksin sanirim :)


gizemizem, 2 yıl önce - Alıntıya git

arkadaşlar kısaca Şöyle İlk buluşma Grup mulakatı takım oyunu yani bi konu verecekler orta yolu bulmaya çalışacagız konu hakkindeki ortak görüşümüze.Sonra bireysel mulakat sanırım Rol Play Yapmamız istenicek birşey verecekler satın yada geliştirin diyecekler. Son Olarak Sürüş Mulakatı araç sürüşüne hepsinden çok önem veriyolar o yüzden direksiyon tutuşunuzu bile 9:15 ayarlamayı unutmayın benden bu kadar. :D

Toplam 523 mesaj
«5678910111213141516»
 
ANKET
Lojmanların, öncelik hakkı oturan memurlarda olması kaydıyla, satılacak olmasını;