öncelikle ögretmen mı demek??? öğrencilerde olmasa ne güzel olurdu değil mi??? zaten milli eğitim sistemi öğretmenlere maaş vermek onları mutlu etmek için kuruldu değil mi?? mantiginiz daha doğrusu mantiksizliginiz başlangıcı sistemin amacının ne olduğunu bilmemenizden kaynaklanıyor. Milli eğitim öğretmen alıyor çünkü öğrenci yetiştirmek istiyor öğretmenlere maaş veriyor çünkü öğrenci yetiştirmek istiyor. sistemin amaci öğrenci yetiştirmek. ogretmeni mutlu etmek değil. sistemde ki ana sorunda kaliteli öğretmenin olmayışı daha doğrusu parmakla gösterilecek kadar az oluşu . öğretmen var ama yok veli var ama yok sonra suçlu öğrenci oluyor.
öncelikle ögretmen mı demek??? öğrencilerde olmasa ne güzel olurdu değil mi??? zaten milli eğitim sistemi öğretmenlere maaş vermek onları mutlu etmek için kuruldu değil mi?? mantiginiz daha doğrusu mantiksizliginiz başlangıcı sistemin amacının ne olduğunu bilmemenizden kaynaklanıyor. Milli eğitim öğretmen alıyor çünkü öğrenci yetiştirmek istiyor öğretmenlere maaş veriyor çünkü öğrenci yetiştirmek istiyor. sistemin amaci öğrenci yetiştirmek. ogretmeni mutlu etmek değil. sistemde ki ana sorunda kaliteli öğretmenin olmayışı daha doğrusu parmakla gösterilecek kadar az oluşu . öğretmen var ama yok veli var ama yok sonra suçlu öğrenci oluyor.
happymate , 6 yıl önce
Milli Eğitim demek öncelikle "ÖĞRETMEN" demektir elbette. Öğretmenin huzursuz edildiği, itibar ve mesleki saygınlığının ayaklar altında çiğnetildiği, 147 ile gereksiz karalama ve suç uydurmalara maruz bırakıldığı, öğrenci ve velinin maskarası haline getirildiği bir eğitim sisteminden hiç bir öğrencimiz yeterli ve gerekli eğitimi elde edemez. Edebilmesi de mümkün değildir. Böyle bir anlayış dünyada vaki değil... Çalışmayan ve okumak istemediği halde okulda bulunan öğrenci ekseni tarafından çalışan ve ders dinlemek isteyen öğrencilerin hakkı yenilmeye devam edilmektedir..! Bakanlık bu konuya hassasiyet takınarak disiplin yönetmeliğini öncelemelidir. Ardından Rehberlik yönetmeliğini yapılandırmalı, disipline paravan edilen, oda yönetim merkezli yapısından kurtarmalı, eğitim camiası için sahaya dönük faal bir rehberlik yönetmeliği kazandırmalıdır. Rehber öğretmenlerimiz 2 hafta ritüelinde bir her şubeye girmeli ve öğrenci geneline yönelik rehberliklerini yapabilmeliler. Uzman katkısı başka türlüsü ile mümkün değildir. Unutmayalım ki Rehberlik ve Psikolojik Destek yalnızca sorunlu öğrenci için değil, tüm öğrenci geneline ulaştırılabilen bir hizmet olmalıdır. İleriki eğitim kuşağımız (şimdi olduğu gibi) malesef heba olup gidiyor. Zorunlu eğitim saçmalığı acilen kaldırılmalı bunun yerine mesleki ortaokul programları yürürlüğe konulmalıdır.
Aksini düşünebilmek için berberin kasaplık yapması, kasabın ekmek, fırıncı ve bakkalın vs durum.