Editörler : Adversary
10 Kasım 2017 13:34   


2038 Kadro nedir ?

Dilenciye sadaka verir gibi . bunları bölümlere dağıtsan ne olur dağıtmasan ne olur.

10 Kasım 2017 13:34

kermejin
Aday Memur

dağılımlar nerede ilan edilecek?

10 Kasım 2017 13:38

melek-33
Memur

Yuh lisansa bir şey kalmamış bu ne ya

10 Kasım 2017 13:41

cevre283
Şef

dağılımlar nerede ilan edilecek?


kermejin, 2 hafta önce - Alıntıya git

osym gov tr de heralde. dağılınlar acıklanınca kesin görürsün zaten. 912 lisans kadrosundan sanada bişiler düşerse

10 Kasım 2017 13:42

kermejin
Aday Memur

osym gov tr de heralde. dağılınlar acıklanınca kesin görürsün zaten. 912 lisans kadrosundan sanada bişiler düşerse


cevre283, 2 hafta önce - Alıntıya git

ovv 912 çokmuş bozdur bozdur harca

10 Kasım 2017 13:46

melek-33
Memur

Alım artacak dedikçe azalıyor sanki. Desenize 1 puan Ancak oynar önceki atama ile

10 Kasım 2017 13:46

kimyamühendis
Aday Memur

Offf gitti puanlar desenize :(((

10 Kasım 2017 13:46

cevre283
Şef

şuan aynı yorumu haberin altına yorum olarak yazmıştım :D denk geldi. çokmuş bozdur bozdur harca yazmısdım . 1o saniye sonra bu mesajını gördüm :D aklın yolu birdir.

10 Kasım 2017 13:48

cevre283
Şef

oo değil son atmaya kaldı herşey . bu sitrese nasl dayancak insanlar. herkes sinir hastası olcak.

10 Kasım 2017 13:49

melek-33
Memur

Önceki atamada kaç alım oldu lisansa arkadaşlar

10 Kasım 2017 13:52

kermejin
Aday Memur

kuş kadar puanımla tek şansım artık D seviye ingilizce isteyen 4001 kadroları :D

10 Kasım 2017 13:54

cevre283
Şef

1800 cvarı

10 Kasım 2017 13:55

melek-33
Memur

1800 cvarı


cevre283, 2 hafta önce - Alıntıya git

Sadece lisans mı hocam ? Ooo yarıya indirilmiş demek

10 Kasım 2017 13:57

cevre283
Şef

Sadece lisans mı hocam ? Ooo yarıya indirilmiş demek


melek-33, 2 hafta önce - Alıntıya git

pardon 1575 miş . toplamda 2800 lü civarı .nerdeyse yarıya inmiş yinede. berbat oldu

10 Kasım 2017 13:59

bbrrss
Aday Memur

2016/2 de 1147 lisans 2017/1 de 1575 lisans var. yani bu atama diğer ikisinden de düşük. Yazık

10 Kasım 2017 14:02

Feroli06
Aday Memur

Kitler lisansın 912 kadrosunun içinde mi acaba

10 Kasım 2017 14:08

emrebh
Şef

Kitler lisansın 912 kadrosunun içinde mi acaba


Feroli06, 2 hafta önce - Alıntıya git

değil toplam. 500 kit 400 normal

10 Kasım 2017 14:13

Santiago1903
Aday Memur

rezalet resmen rezalet. yurtdışını düşünmek lazım yaş gençken. torpili olmayana ekmek yok bu ülkede

10 Kasım 2017 14:15

Prelinden
Memur

Kpss tarihinin en dusuk alimi hayirli olsun

10 Kasım 2017 14:43

mervemrvmerve
Aday Memur

Ne zaman açıklanacak bu tercih robotu

10 Kasım 2017 14:45

Ahmetyapacak
Memur

Demissiniz ya nedir?cevap veriyorum2018 kadro kpss ye giren 3 milyon insanla dalga geçmektir.Bu 3 milyon cevabi sandikta verecek en yakin secimde.

Toplam 37 mesaj
ANKET
Sizce ülkemizin en büyük sorun nedir?