Editörler : Cüneyt Barışoglu
10 Kasım 2017 23:31   


Güvenlik soruşturması bakarmısınız ?

Arkadaşlar 2013 yılının ekim ayında bu malum yapının dershanelerinden birine gitmiştim. Daha önce final rota dershanelerine gitmiştim ama o dönemde birinciler filan ordan çıkıyor diye 2013 ekim-2014 haziran arası bu dershanelerden birine gittim. Ama sonradan başka hiçbir alakam olmadı, yurtlarına gitmedim evlerinde hiç kalmadım zaten tip olarakta alakam yok. bank asyadada hiç hesabım olmadı ama o dönem denemelere girmek için zaman aboneliği zzorunluydu merak ettiğim herkes birşey olmaz diyor ama bu güvenlik soruşturmasını etkiler mi yoktan yere

11 Kasım 2017 00:38

ahmet316316
Aday Memur

Korkma birşey olmaz. İnşallah

11 Kasım 2017 01:17

Hakyemeyenler
Daire Başkanı

Çoğu kişi onların Dershanesine gitmiştir sıkıntı olmaz yani bunun için rahat olun

13 Kasım 2017 10:41

kartal2507
Aday Memur

abone olanlara bi sıkıntı olmaz. genel olarak aradıkları kriter farklı. o dönem coğu kişi o tür dershanelere gittiği için abone yapıldı ve piyasada 5 dershanenin 3 ü o tür dershanelerdi.

13 Kasım 2017 10:51

mehmet35200
Aday Memur

sen merak etme. 15 temmuzdan bikaç gün önce onların bankasını kullanan bile atandı. onların hastanesinde çalışan atandı.örnek çok çevremde benim

13 Kasım 2017 10:52

Sultan1992
Aday Memur

sen merak etme. 15 temmuzdan bikaç gün önce onların bankasını kullanan bile atandı. onların hastanesinde çalışan atandı.örnek çok çevremde benim


mehmet35200, 2 hafta önce - Alıntıya git

anladım tşk ama onlar 15 temmuzdan önceymiş. bende bunun sorun olacağını hiç sanmıyorum sonuçta türkiyenin nerdeyse yarısı onların dershanesine gitmiştir yinede sorayım dedim teşekkürler :)

13 Kasım 2017 13:55

mehmet35200
Aday Memur

17-25 aralık sonrasına bakılacak denmişti.mevcut memurları da ona göre soruşturdular.ama bırakın 17-25 aralıkı 15 temmuzdan birkaç gün öncesine bile bakılmayanlar oldu.

Toplam 6 mesaj
ANKET
Sizce ülkemizin en büyük sorun nedir?