Editörler : Adversary
12 Kasım 2017 12:43   


Yıldız teknik üniversitesi memur maaşları

Merhaba arkadaşlar. bu ay yapılacak olan merkezi atamada yıldız teknik üniversitesindeki(davutpaşa kampüsü) "memur" unvanını tercih listeme yazmayı düşünüyorum. özellikle orada memurluk yapan arkadaşlar cavap verirse çok memnun olacağım.

göreve yeni başlayan bekar bir memur kaç lira maaş alır? kendi ilimde olduğu için tercih edeceğim. aynı zamanda örgünden de bir bölüm okuyorum. yıldız teknikte memur olursam örgündeki bölümün sınavlarına gitmei için kolaylık sağlanır mı?

cevaplar için şimdiden teşekkür ederim. iyi günler

12 Kasım 2017 15:42

torpildusmaniSevket
Memur

en azından şu an üniversitede memurluk yapan arkadaşlar da maaş bilgisi veremez mi dostlar ?

12 Kasım 2017 16:02

wessaurtr
Şef

2600 falan alırlar.

12 Kasım 2017 16:06

torpildusmaniSevket
Memur

2600 falan alırlar.


wessaurtr, 2 hafta önce - Alıntıya git

cevap için teşekkür ederim hocam. sen üniversitede mi çalışıyorsun?

12 Kasım 2017 17:00

denizlevent
Daire Başkanı

2650

12 Kasım 2017 18:06

torpildusmaniSevket
Memur

2650


denizlevent, 2 hafta önce - Alıntıya git

bu bilgiyi nereden aldınız hocam? üniversitede memur musunuz? eğer memursanız bir sorum olacak: üniversitede memurken örgünden bir bölüm okuyanların durumu nasıl oluyor? sınavlara gitme konusunda tolerans gösterirler mi genelde?

12 Kasım 2017 19:10

alfarabius2015
Aday Memur

Konuya vakıf değilim ama sınav hakkını askerde bile engellemiyorlar. Üniversitede çalışırken niye engellesinler? Mazeret izni alır sınavına girersin.

12 Kasım 2017 19:46

wessaurtr
Şef

cevap için teşekkür ederim hocam. sen üniversitede mi çalışıyorsun?


torpildusmaniSevket, 2 hafta önce - Alıntıya git

Yok ben özel idarede çalışıyorum ama arkadaşım üniversitede oradan biliyorum.

12 Kasım 2017 21:04

torpildusmaniSevket
Memur

arkadaşlar lütfen beni yanlış anlamayın ama şöyle bir şey duydum: üniversitelerde iş yükü hafif olduğu için, örgünden okuyan memurlar bazı iş günlerinde derse de gidebiliyormuş. tabii bu her üniversitede geçerli değilmiş ama bu şekilde hem üniversite okuyup hem de memurluk yapanlar varmış.

bununla ilgili bilgileriniz nedir?

13 Kasım 2017 13:43

torpildusmaniSevket
Memur

yıldız teknikte memurluk yapan arkadaşlar biraz bilgi verirse cok iyi olacak:)

13 Kasım 2017 19:16

stuka
Müsteşar Yardımcısı

eğitim için izin vermeleri amirlerinize bağlı,kimi verir kimi zorluk çıkarır.zaten ilk 1 yıl sadece 10+10 mazeret izni var,yıllık izin hakkı yok.sizin sınavlarınız bundan fazla gün tutarsa ancak rapor falan almanız lazım ayrıca yarım gün ya da bir kaç saat kafa izni de verebilirler dediğim gibi amirin anlayışına bağlı.

13 Kasım 2017 19:21

torpildusmaniSevket
Memur

eğitim için izin vermeleri amirlerinize bağlı,kimi verir kimi zorluk çıkarır.zaten ilk 1 yıl sadece 10+10 mazeret izni var,yıllık izin hakkı yok.sizin sınavlarınız bundan fazla gün tutarsa ancak rapor falan almanız lazım ayrıca yarım gün ya da bir kaç saat kafa izni de verebilirler dediğim gibi amirin anlayışına bağlı.


stuka, 2 hafta önce - Alıntıya git

hocam yazdıkların için çok teşekkür ediyorum. üniversitede mi çalışıyorsun yoksa?

14 Kasım 2017 15:24

hayalimemur22

mezun olduğunuz bölüm ve puanınız nedir acaba

14 Kasım 2017 16:51

torpildusmaniSevket
Memur

mezun olduğunuz bölüm ve puanınız nedir acaba


hayalimemur22, 2 hafta önce - Alıntıya git

alansız ön lisans

puan: 92.801

14 Kasım 2017 18:43

stuka
Müsteşar Yardımcısı

hocam yazdıkların için çok teşekkür ediyorum. üniversitede mi çalışıyorsun yoksa?


torpildusmaniSevket, 2 hafta önce - Alıntıya git

hayır başka bir kurumdayım ama bu durum her yerde aynıdır,657 nin şartları böyle.

14 Kasım 2017 18:56

torpildusmaniSevket
Memur

hayır başka bir kurumdayım ama bu durum her yerde aynıdır,657 nin şartları böyle.


stuka, 2 hafta önce - Alıntıya git

yanıt için sağ ol hocam. sanırım bu işleri belirleyen kişi amirdir. umarım atanınca anlayışlı çalışma arkadaşlarına denk gelirim

15 Kasım 2017 19:52

torpildusmaniSevket
Memur

yıldız teknik üniversitesinde çalışan arkadaşlar buraya biraz kurum hakkında bir şeyler yazabilir mi ?

özellikle davutpasada düz memur olarak atanan birinin yapacağı işler nelerdir?

sıkıntısı, olumlu yönleri vs..

17 Kasım 2017 18:17

torpildusmaniSevket
Memur

güncel

19 Kasım 2017 14:51

torpildusmaniSevket
Memur

Yıldız Teknik Üniversitesinde çalışan memurlardan kurumla ilgili bilgiler bekliyoruz :)

22 Kasım 2017 20:16

kasabian
Aday Memur

kardeş bu 3001 yani ön lisans çin açılmış bir kadro,konu yanlış yerde

22 Kasım 2017 20:35

torpildusmaniSevket
Memur

kardeş bu 3001 yani ön lisans çin açılmış bir kadro,konu yanlış yerde


kasabian, 3 gün önce - Alıntıya git

ön lisans forumu burası kadar aftif değil maalesef hocam. buraya bu başlığı açarak Yıldız teknikteki lisans, önlisans mezunu bütün memurlara ulaşmaya çalışıyorum ama şu zamana kadar orada çalışan birine denk gelemedim.

Toplam 20 mesaj
ANKET
Sizce ülkemizin en büyük sorun nedir?