Editörler : Adversary
15 Kasım 2017 09:25   


7327 Hakkında yardım edebilir misiniz

Arkadaşlar öncelikle selamün aleyküm 7327 kodu için

klavuzda aşağıdaki not yazıyor benim tercih ettiğim kadrolarda ise sadece memur yazıyor bu maddedeki renk körü olmamak gerekliliği beni kapsıyor mu? Şimdiden teşekkür ederim

"2.12.T.C. DEVLET DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü pozisyonlarında istihdam edilecek personelin tümü atandıkları işyerinde en az beş (5) yıl süre ile görev yapmadan yer değişikliği isteğinde bulunamayacak olup, adayların tercih yaparken bu hususu göz önünde bulundurmaları gerekmektedir.

Ayrıca Hareket Memuru, Sürveyan, Mühendis ve Tekniker pozisyonlarını tercih edecek adayların renk

körü olmamaları ve TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Sağlık ve Psikoteknik Yönergesinde bu unvanlar

için belirtilen sağlık koşulları ile psikoteknik yeterliliklerini taşımaları zorunludu"

15 Kasım 2017 11:38

ideaid
Daire Başkanı
15 Kasım 2017 12:05

iktisatci90
Şube Müdürü

Ben aradim 5 yil tayin hakki her halukarda yok dedi ozel kodda belirtiyor zaten dendi.

15 Kasım 2017 12:23

celik7
Aday Memur

Psikoteknik değerlendirme merkezinde kullanılacak yetenek testleri şunlardır:

Seçici Dikkat Testi

Konsantrasyon Testi

Sürekli Dikkat/ Vijilans Testi

Görsel Kısa-Süreli Bellek Testi

Üç Boyutlu Algılama Testi

Muhakeme Testi

Görsel Süreklilik Testi

Geniş Görüş Açısı ve Algı Testi

Anlık Görsel Algı Testi

El Göz Koordinasyon Testi

Duyumotor Koordinasyon Testi

Reaktif Stres Toleransı Testi

Tepki Hızı Testi

Hız ve Mesafe Algılama Testi

15 Kasım 2017 12:25

celik7
Aday Memur

Ben aradim 5 yil tayin hakki her halukarda yok dedi ozel kodda belirtiyor zaten dendi.


iktisatci90, 1 hafta önce - Alıntıya git

eş durumundan var diye biliyordum o da mı yokmuş

15 Kasım 2017 13:38

iktisatci90
Şube Müdürü

eş durumundan var diye biliyordum o da mı yokmuş


celik7, 1 hafta önce - Alıntıya git

Bu da sozlesmeli ogretmenlikteki tayinleri kisitlamak icin gibi sanirim onlarda da yok

Zaten kodda belirtilmesinden belli sikinti olacagi

15 Kasım 2017 18:08

melek-33
Memur

Hocam ben de atama işlerini aradım tcdd de. Dedim memur yazan kadroyu seçiyorum ben paikoteknik teste tabi olacak mıyız dedim büyük ihtimalle olmazsınız ama olma ihtimali de var dedi. E yani test olumsuz okursa diye sordum. Bana bir daha merkeziden tercih yapamazsınız dedii. Bunu diyen atama şube. Fakat ÖSYM kılavuzuna bakarsak normal memur Tutulmuyor o teste ama kafam karıştı adam kesin tutulmuyor diyemeyiz deyince

15 Kasım 2017 19:32

melek-33
Memur

Atanmış arkadaşlar cvp lütfen

16 Kasım 2017 09:03

svseem
Aday Memur

Hocam ben de atama işlerini aradım tcdd de. Dedim memur yazan kadroyu seçiyorum ben paikoteknik teste tabi olacak mıyız dedim büyük ihtimalle olmazsınız ama olma ihtimali de var dedi. E yani test olumsuz okursa diye sordum. Bana bir daha merkeziden tercih yapamazsınız dedii. Bunu diyen atama şube. Fakat ÖSYM kılavuzuna bakarsak normal memur Tutulmuyor o teste ama kafam karıştı adam kesin tutulmuyor diyemeyiz deyince


melek-33, 1 hafta önce - Alıntıya git

hocam bu psikoteknik teknik test niye bu kadar abartıldı ki anlamadım ?Bu test öyle sınav gibi bir çeşit sağlık kontrolü biraz daha kapsamlısı sadece görme testi işitme testi algılama testi vb. Bir sürü tcdd çalışanı tanıdığı olan birisi olarak söylüyorum bunu ama benide şüpheye düşürdünüz el birliğiyle sağolun :)) Ama soracağım soruşturacağım bunu kurumda çalışan birilerine en yakın zamanda onlarda farklı bişey demeyeceklerde :)

17 Kasım 2017 10:06

sevmis
Aday Memur

hocam bu psikoteknik teknik test niye bu kadar abartıldı ki anlamadım ?Bu test öyle sınav gibi bir çeşit sağlık kontrolü biraz daha kapsamlısı sadece görme testi işitme testi algılama testi vb. Bir sürü tcdd çalışanı tanıdığı olan birisi olarak söylüyorum bunu ama benide şüpheye düşürdünüz el birliğiyle sağolun :)) Ama soracağım soruşturacağım bunu kurumda çalışan birilerine en yakın zamanda onlarda farklı bişey demeyeceklerde :)


svseem, 6 gün önce - Alıntıya git

hocam merhabalar sordunuz mu psikoteknik muayene hakkında bilgi verirseniz mutlu oluruz. testten kalırsak ne olur ? atama yapılmama ihtimali var mı? teşekkürler..

17 Kasım 2017 10:39

videogames
Aday Memur

hocam bu psikoteknik teknik test niye bu kadar abartıldı ki anlamadım ?Bu test öyle sınav gibi bir çeşit sağlık kontrolü biraz daha kapsamlısı sadece görme testi işitme testi algılama testi vb. Bir sürü tcdd çalışanı tanıdığı olan birisi olarak söylüyorum bunu ama benide şüpheye düşürdünüz el birliğiyle sağolun :)) Ama soracağım soruşturacağım bunu kurumda çalışan birilerine en yakın zamanda onlarda farklı bişey demeyeceklerde :)


svseem, 6 gün önce - Alıntıya git

Sonunda aklı basında Bi yorum okudum

Aynen oyle arkadaşlar sağa bak sola bak deniyormus eğil kalk vs

Bunun dışında bir sey degil çalışan arkadaş soyledi

İnsanlar caydirmak icin hakkin yanar diyor zaten herkes gececek testi ne yanmasi

17 Kasım 2017 11:29

melek-33
Memur

hocam bu psikoteknik teknik test niye bu kadar abartıldı ki anlamadım ?Bu test öyle sınav gibi bir çeşit sağlık kontrolü biraz daha kapsamlısı sadece görme testi işitme testi algılama testi vb. Bir sürü tcdd çalışanı tanıdığı olan birisi olarak söylüyorum bunu ama benide şüpheye düşürdünüz el birliğiyle sağolun :)) Ama soracağım soruşturacağım bunu kurumda çalışan birilerine en yakın zamanda onlarda farklı bişey demeyeceklerde :)


svseem, 6 gün önce - Alıntıya git

Neden hıcam kendim için söyleyim gözlerim ileri derecede bozuk ondan. Yoksa diğerleri normal aklı Selim herkesin yapacağı şeyler...

17 Kasım 2017 15:43

svseem
Aday Memur

Neden hıcam kendim için söyleyim gözlerim ileri derecede bozuk ondan. Yoksa diğerleri normal aklı Selim herkesin yapacağı şeyler...


melek-33, 5 gün önce - Alıntıya git

hocam herkesin endişesinin vardır haklı bir tarafı ama bunu kullanıp insanları vazgeçirmeye aklını bulandırmaya çalışan çok da iyi niyetli olmayan insanlar fazlasıyla mevcut burada.

https://www.google.com.tr/search?safe=active&q=tcdd+t%C3%BCz%C3%BCk+psikoteknik&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwj2m6LIkMPXAhWDfRoKHWOnBkEQBQgjKAA&biw=1920&bih=974

bu linkten tcdd tüzüğüne göz atarsanız çokda önemli bişey olmadığını görürsünüz bu psikoteknik olayının.Tabi sizin için ekstra bir durum varsa direk tcdd insan kaynaklarıyla görüşün durumunuzu anlatın buradan kimsenin söylediğine riayet etmeyin derim ben.

17 Kasım 2017 16:07

çekocular
Aday Memur

5 yıl tahin hakkı hiç bir şekilde yokmuş ( tabi torpili olanlar halleder..) ve bi de psikoteknik testini geçmek lazımmış. ben de aradım bizzat söylediler. test normal sağlık testinin biraz daha detaylısı. çok yüksek derecede saglık engelı yoksa sorun olmaz.

18 Kasım 2017 13:22

Müdavim Memur
Aday Memur

Tcdd yi arayın sorun arkadaşlar yoksa puanınız yanar tutup burdan aldığınız fikirlere göre yazmayın atanıp pişman olmayın atanamayıp millete sövmeyin

18 Kasım 2017 20:30

carsii34
Daire Başkanı

5 yıl tahin hakkı hiç bir şekilde yokmuş ( tabi torpili olanlar halleder..) ve bi de psikoteknik testini geçmek lazımmış. ben de aradım bizzat söylediler. test normal sağlık testinin biraz daha detaylısı. çok yüksek derecede saglık engelı yoksa sorun olmaz.


çekocular, 5 gün önce - Alıntıya git

Bana da aynısı söylendi her türlü mazeret de dahil dendi 5 yıla.

18 Kasım 2017 21:13

mülkiye55
Aday Memur

tcdd sadece memur yazanlarda böyle bir şart yazmıyor

18 Kasım 2017 21:14

mülkiye55
Aday Memur

sadece areket Memuru, Sürveyan, Mühendis ve Tekniker pozisyonlarında var sağlık testi şartı var

19 Kasım 2017 14:23

figo102009
Şef

tcdd sadece memur yazanlarda böyle bir şart yazmıyor


mülkiye55, 4 gün önce - Alıntıya git

Nerde yazıyor o ?

Benim baktığımda düz memurlarda bu şart aranıyor..

7327 (Bakınız Başvurma Özel Şartları Bölümü TCDD Genel Müdürlüğü).

Şeklinde..

19 Kasım 2017 14:55

mülkiye55
Aday Memur

Nerde yazıyor o ?

Benim baktığımda düz memurlarda bu şart aranıyor..

7327 (Bakınız Başvurma Özel Şartları Bölümü TCDD Genel Müdürlüğü).

Şeklinde..


figo102009, 3 gün önce - Alıntıya git

Ya Sadece 5 yıl şartı için yazılmış o

Sitesinde belirtti ya 4 alan için test var mühendis tekniker filan memur yok yazıyo duyurularda

19 Kasım 2017 16:59

figo102009
Şef

Ya Sadece 5 yıl şartı için yazılmış o

Sitesinde belirtti ya 4 alan için test var mühendis tekniker filan memur yok yazıyo duyurularda


mülkiye55, 3 gün önce - Alıntıya git

Nerede belirtti linki atar mısın hocam ?

Ayrıca memurun bu kapsama kesinkes girmediği hususunda aradınız mı TCDD yi..?

Toplam 22 mesaj
ANKET
Sizce Ankara'da yapımı devam eden Ankapark projesine devam mı edilmeli?