Editörler : Mehmet BalciCüneyt Barışoglu
15 Kasım 2017 11:18   


3185 Nitelik kodlu yerel yönetimler mahalli idareler ve mahalli idareler zabita bölümüne yapılan

Yeni çıkan yönetmelikle zabita alımı merkezi atamadan çıkarılıp belediyelerin insiyatifine bırakıldı ayrıca yönetmelikte öğrenim düzeyi de lise olarak belirlenmiş madem öyle neden bakkal gibi açtığınız üniversitelerde yerel yönetimler mahalli idareler ve mahalli idareler ( zabita ) bölümünü açtınız arkadaşım ayrıca bu saydığım bölümlerden her yıl 5 bine yakın kişi mezun oluyor bu kadar insanı mağdur etmenin luzmu yok kapatın olsun bitsin !!

15 Kasım 2017 11:32

Cumalialp
Aday Memur

Şunu da belirtmeyi unutmuşum benim gibi bolum bazinda puani ve sıralaması iyi olan arkadaslarim atanmiyor bu haksizligi ve hukuksuzlugu memurlar netin haber yapması gerekiyor.

15 Kasım 2017 12:35

ümit.34
Aday Memur

Dört yıldır bölümü bitirdim yıllarca atanmayı bekledik ve yapılan haksızlığa bak şimdi bunun neresi liyakat.

15 Kasım 2017 12:50

Cumalialp
Aday Memur

Dört yıldır bölümü bitirdim yıllarca atanmayı bekledik ve yapılan haksızlığa bak şimdi bunun neresi liyakat.


ümit.34, 1 hafta önce - Alıntıya git

Yapacak birşey yok ama şunu belirtiyim mevcut siyasi otoriter kendi sonunu hazırlıyor.

15 Kasım 2017 16:12

glsmtsn
Aday Memur

yahu zaten alıcaksınız en fazlu 20-25 personel e bide sözlü yapıcam derseniz ben ne yapıcam bu yüzümüze kapanan kaçıncı kapı tam sıralamam yükseldi en fazla haziranda giderim derken ehliyetimide almışken kendimi buna kanalize etmişken şimdi sil baştan hayır sileyimde neye başlıycam onuda bilmiyorum yeni hedefim ne olucak soru işareti

15 Kasım 2017 20:38

ümit.34
Aday Memur

yahu zaten alıcaksınız en fazlu 20-25 personel e bide sözlü yapıcam derseniz ben ne yapıcam bu yüzümüze kapanan kaçıncı kapı tam sıralamam yükseldi en fazla haziranda giderim derken ehliyetimide almışken kendimi buna kanalize etmişken şimdi sil baştan hayır sileyimde neye başlıycam onuda bilmiyorum yeni hedefim ne olucak soru işareti


glsmtsn, 1 hafta önce - Alıntıya git

Sabredip göreceğiz bakalım

15 Kasım 2017 22:25

Yerelci1988
Aday Memur

Binlerce mezun var.Tek çalışma alanımız kamu ve kadro"0"....MEMURLARNET BİZİ NEDEN GÖRMÜYORSUN??? 85 PUANLA TERCIH DAHI YAPAMIYORUZ.Merkezi atamada en cok bizim olması gerekirken "0"kadro.......en cok bizim olmasi gerekirdi Cünku tek calisma alanimiz kamu.ÖZELDE CALISMA ALANIMIZ YOK.SESIMIZİ DUY LUTFEN MEMURLARNET...!!!!

16 Kasım 2017 00:44

Cumalialp
Aday Memur

O532 540 0590 memurlar metin watsap ihbar hattı magduriyetimizi dile getirin arkadaşlar.

16 Kasım 2017 07:25

Yerelci1988
Aday Memur

Ben mumurlarnet watsap a yazdim arkadaslar.ayrica bimer ede yazdim lutfen sizlerde yazin.

16 Kasım 2017 10:48

Koçakere
Aday Memur

Arkadaşlar lise mezunuyum şimdi zabmerkeziden almayacak mı o zaman 82.41zabıta gelir inşallah bu puanla

16 Kasım 2017 16:33

Cumalialp
Aday Memur

Memurlar netin watsap ihbar hattına yazdığım mesaja sağolsun yetkililer dönüş yaptı magduriyetimizi haber yapmak için konuyla ilgileneceklerini söylediler.

16 Kasım 2017 18:40

Yerelci1988
Aday Memur

Cok güzel bi haber bu....bu yapılan adaletsizlik....beledyelerden bir kadromuz dahi yok.tercih yapamiyoruz.binlerce mezun var ve bir adet kadro yok.diger kurumlardanda kadro verilebilirdi.sonucta kamu egitimi aldik.kamuda calismak icin yetistirildik.sonuccc "0"yok sayılıyoruz.

16 Kasım 2017 19:06

yerelmezunu
Aday Memur

Belediyelerin merkezi atamadan çıkartılması sadece biz yerel yönetimler mezunlarını değil, KPSS ile atanmaya çalışan herkesi ilgilendiriyor aslında. Çünkü belediyeler sadece bizim bölümden alım yapmıyordu 2001, 3001, 4001'den de alım yapıyordu.

Açıktan alımlarda belediyelerin nasıl personel aldığını herkes biliyordur dayısı olan masanın başına geçip oturuyor. Son alımlarda Adalet yerini buldu belediyeler artık merkezi atama ile alacak diye sevinmiştik ama sağolsunlar yine emeğiyle belediyelere yerleşmek isteyenlerin önünü tıkadılar.

Tekrar söylüyorum belediyelerin merkezi atamadan çıkartılması KPSS'ye emek veren herkesin sorunudur, birlik olmamız gerekmektedir !

16 Kasım 2017 19:25

Yerelci1988
Aday Memur

Artik umutsuz yasamaktan biktik.tek calisma alani kamu olan bir bolumu bu kdr caresiz birakmayin......özel sektörde calisma alanimiz olsa kpss ile ugrasmazdik ama mecburuz bu sinava.ARTIK EMPATİ KURUN.!

16 Kasım 2017 19:29

Yerelci1988
Aday Memur

Kamuda çalışmak için yetistirilip bu denli magdur ediliyoruz....!!!Tek kadromuz dahi yok.Trajikk..!!!HAKKIMIZ YENİYOR...............................

16 Kasım 2017 20:26

Cumalialp
Aday Memur

Belediyelerin merkezi atamadan çıkartılması sadece biz yerel yönetimler mezunlarını değil, KPSS ile atanmaya çalışan herkesi ilgilendiriyor aslında. Çünkü belediyeler sadece bizim bölümden alım yapmıyordu 2001, 3001, 4001'den de alım yapıyordu.

Açıktan alımlarda belediyelerin nasıl personel aldığını herkes biliyordur dayısı olan masanın başına geçip oturuyor. Son alımlarda Adalet yerini buldu belediyeler artık merkezi atama ile alacak diye sevinmiştik ama sağolsunlar yine emeğiyle belediyelere yerleşmek isteyenlerin önünü tıkadılar.

Tekrar söylüyorum belediyelerin merkezi atamadan çıkartılması KPSS'ye emek veren herkesin sorunudur, birlik olmamız gerekmektedir !


yerelmezunu, 6 gün önce - Alıntıya git

Yazdiklariniza katılıyorum bunun içinde haftaya yeni çıkan yönetmelik ile ilgili dava acmayi düşünüyorum

16 Kasım 2017 21:19

Koçakere
Aday Memur

Arkadaşlar zabıta gelir inşallah lise mezunuyum 82.41 puan

16 Kasım 2017 22:02

Yerelci1988
Aday Memur

Murlarnet duyy sesimizi..binlerce mezunumuz işsizz.özelsektorde alanimiz yok kpss de kadro yok....magduriyetimizi görün artik...bir öyle bir böyle....bu adaletsizlige bi son verilsin artik.BİZİ YOK SAYIYORLAR.HER YIL BINLERCE MEZUN VEREN BÖLÜM VE CALISMA ALANIMIZ YOOOK YOK YOK

17 Kasım 2017 00:08

Cumalialp
Aday Memur

Murlarnet duyy sesimizi..binlerce mezunumuz işsizz.özelsektorde alanimiz yok kpss de kadro yok....magduriyetimizi görün artik...bir öyle bir böyle....bu adaletsizlige bi son verilsin artik.BİZİ YOK SAYIYORLAR.HER YIL BINLERCE MEZUN VEREN BÖLÜM VE CALISMA ALANIMIZ YOOOK YOK YOK


Yerelci1988, 6 gün önce - Alıntıya git

Watsap ihbar numarasidan yazın

17 Kasım 2017 06:26

Yerelci1988
Aday Memur

Yazıyorum....artık duyun sesimizi...tek calısma alanımız kamu ve kadro"0".artık bitsin bu umutsuzluk.85 puanla tercih yapamiyoruz.............

18 Kasım 2017 13:25

Yerelci1988
Aday Memur

TEK ÇALİŞMA ALANI KAMU OLAN ÖNLISANS YEREL ÖNETIMLER MEZUNLARINA SIIIFIIIR KADRO......MEMURLARNET NEDEENNN DUUYORSUNUZ.....BİZEE BÜYÜK HAKSIZLIK YAPILIYOR.....ÖZEL SEKTÖRDE CALISMA ALANIMIZ YOKK VE KAMUDA KADRO SIFIIIR.85 PUANLA TERCIHHH YAPMAYORUZZZ IŞSIZIZ...SON UMUDUMUZZZZZ ARTIKKK SONN UMUDUMUZ 2018/1 TERCIHLERII BU MAGDURIYETIMIZIN GIDERILMESI ICIN SON ATAMAMIZ KALDI....MADDI VE MANEVI ÇÖKTÜK.

Toplam 21 mesaj
ANKET
Sizce Ankara'da yapımı devam eden Ankapark projesine devam mı edilmeli?