Editörler : Cüneyt Barışoglu
18 Kasım 2017 00:00   


Çağlayan acıkla artık

Bu nedir arkadas heryer acıkladı bir cağlayan kaldı olduysa oldu olmadıysa olmadı strese girdik artık

18 Kasım 2017 13:01

boncul84
Daire Başkanı

Kaç yazdınız

18 Kasım 2017 13:53

Sınavatama
Aday Memur

Kaç yazdınız


boncul84, 4 hafta önce - Alıntıya git

104 siz

18 Kasım 2017 20:00

boncul84
Daire Başkanı

140

18 Kasım 2017 20:43

Sınavatama
Aday Memur

140


boncul84, 4 hafta önce - Alıntıya git

Güzel yazmışsın senin için sorun yok cagırırlar biz tehlikedeyiz kacta kapatacak bilmiyoruz sınırdayız

18 Kasım 2017 21:10

boncul84
Daire Başkanı

Satır atladımmı kaygısı var o yüzden gözümle görmeden bende bi heyecan bekliyorum

inşallah 90 la kapatır herkes mülakata kalır

18 Kasım 2017 22:39

Sınavatama
Aday Memur

Satır atladımmı kaygısı var o yüzden gözümle görmeden bende bi heyecan bekliyorum

inşallah 90 la kapatır herkes mülakata kalır


boncul84, 4 hafta önce - Alıntıya git

Umarım ama herkes 96 98 diyordu bugün o diyenler yok ortada ankara acıklanınca ankarada herkes yüksek yazmış

19 Kasım 2017 14:51

karanfil123
Aday Memur

uçak bileti alacaz daha artıyor fiyatlar

20 Kasım 2017 10:51

akifyenice
Aday Memur

Açıkladı da ben mi göremiyorum. Herkes sustu

20 Kasım 2017 13:14

Sınavatama
Aday Memur

Biraz önce aradım internet diyo tamamda ne zaman gün içerisindmi diyorum interneti takip edin diyor

20 Kasım 2017 13:22

ebrarıamlost
Aday Memur

Biraz önce aradım internet diyo tamamda ne zaman gün içerisindmi diyorum interneti takip edin diyor


Sınavatama, 3 hafta önce - Alıntıya git

Aynen bende aradım resmen terslediler internetten bakın diyorlar

20 Kasım 2017 13:24

Sınavatama
Aday Memur

Kacla kapatırlar ki

20 Kasım 2017 13:26

ebrarıamlost
Aday Memur

Kacla kapatırlar ki


Sınavatama, 3 hafta önce - Alıntıya git

Bence 100civarı olur ama bilemiyoruz tabi

20 Kasım 2017 13:28

boncul84
Daire Başkanı

Ankara bile 7000 kişi okuyup verdi sonuçları 5000 kişiyi okuyamadılar ya yuh yani

20 Kasım 2017 13:48

Sınavatama
Aday Memur

Aynen

20 Kasım 2017 15:56

ultracaglar
Aday Memur

yok mu bir haber arkadaşlar.

20 Kasım 2017 16:20

ultracaglar
Aday Memur

.

20 Kasım 2017 17:06

gulseak
Aday Memur

mübaşirlik açıklanmış. katiplikte inş açıklanır.

20 Kasım 2017 17:58

Sınavatama
Aday Memur

Ya bugün acıklanır 1 saate kadar yada yarın

21 Kasım 2017 11:11

ultracaglar
Aday Memur

Gün içinde açıklanacağını söylediler. Hadi bakalım. İnşAllah.

21 Kasım 2017 11:48

Kbrrr
Aday Memur

.

Toplam 27 mesaj
 
ANKET
Lojmanların, içinde oturanlara, ihalede oluşan en yüksek bedelle satılacak olmasını;