Editörler : Mehmet Balci
07 Ocak 2018 11:25   


Kpss sözel mantık

Arkadaşlar 2014 ve 2016 sözel mantık sorularını sınavda yapabilen var mı ? Biri vitamin sorusuydu herhalde. Sözel mantık kpssde zor çıkıyor diyebiliriz. Nasıl çalışmalıyız ?

07 Ocak 2018 12:34

fbzoom
Şef

2014'te öylesine girmiştim anlamıyordum mantık sorularından ama 2016'ya çalışarak girdim ve yaptım. Bir soruyu tablo oluştururken çıkartamadım ya da göremedim boş geçtim.

Mantık sorularından olay basittir. Bol soru çözerek mantığı kavranır. Basitten zora doğru sorular çözeceksiniz ve olacak.

2016 hazırlık aşamasında murat yayınlarının bir denemesinde bir soru görmüştüm öyle böyle değil sağlam zordu. tablo içerisinde tablo onun içerisinde iki tablo daha oluşuyordu. hangi kafayla öyle bir soru yazdıklarını çok merak etmiştim. ( Tabiki çözemedim o soruyu da:) )

07 Ocak 2018 13:21

Fakir Da Vinci
Şef

Vitamin sorusunu yapamamıştım zaten öyle kazık sorarlarsa yine yapamam , bugun yargının denemesindeki raflı soruyu yaptım hepsini öyle basit anlaşır soru çıkarsa yaparım. Soruyu okuyup tablo çiziyorum.Verilenleri yazıyorum diğerleri de soruya göre yerleştiriyorum.

07 Ocak 2018 15:35

iletişimmemur
Şef

2014'te öylesine girmiştim anlamıyordum mantık sorularından ama 2016'ya çalışarak girdim ve yaptım. Bir soruyu tablo oluştururken çıkartamadım ya da göremedim boş geçtim.

Mantık sorularından olay basittir. Bol soru çözerek mantığı kavranır. Basitten zora doğru sorular çözeceksiniz ve olacak.

2016 hazırlık aşamasında murat yayınlarının bir denemesinde bir soru görmüştüm öyle böyle değil sağlam zordu. tablo içerisinde tablo onun içerisinde iki tablo daha oluşuyordu. hangi kafayla öyle bir soru yazdıklarını çok merak etmiştim. ( Tabiki çözemedim o soruyu da:) )


fbzoom, 10 ay önce - Alıntıya git

Evet hocam bol soru çözerek zor sorulardaki mantığı anlayabiliriz inşallah. Tablo oluşturmak daha kolay hale gelir sanırım.

07 Ocak 2018 15:39

iletişimmemur
Şef

Vitamin sorusunu yapamamıştım zaten öyle kazık sorarlarsa yine yapamam , bugun yargının denemesindeki raflı soruyu yaptım hepsini öyle basit anlaşır soru çıkarsa yaparım. Soruyu okuyup tablo çiziyorum.Verilenleri yazıyorum diğerleri de soruya göre yerleştiriyorum.


Fakir Da Vinci, 10 ay önce - Alıntıya git

Evet vitamin sorusu çok zordu . Üç dört soru çıkıyor . Bu yuzden zor soruya da kendimizi hazırlamamiz gerek bence. 2016 da bir iki mantık sorusunu yapsaydım atanacaktım. Üstelik yirmi dk zaman ayirmistim soruya.nedense sınav anında mantığını anlamadım. Ama hayırlısı tabi.

07 Ocak 2018 16:25

Fakir Da Vinci
Şef

Evet vitamin sorusu çok zordu . Üç dört soru çıkıyor . Bu yuzden zor soruya da kendimizi hazırlamamiz gerek bence. 2016 da bir iki mantık sorusunu yapsaydım atanacaktım. Üstelik yirmi dk zaman ayirmistim soruya.nedense sınav anında mantığını anlamadım. Ama hayırlısı tabi.


iletişimmemur, 10 ay önce - Alıntıya git

olay sınav anında bitiyor kesinlikle sınavdan sonra çözümünü gördüm meslea oha ne basitmiş dedim ama sınav anında o heyecandan o aklına gelmiyo zaten o vitamin sorusunu çok az kişi yapmıştı suan hatırlamıyorum zor soruyu herkes yapamaz tam adam elemelik sorular ya yapmak mesele.

07 Ocak 2018 20:03

pozitif06
Müsteşar Yardımcısı

Sınavda süre ile yarışıldığından dolayı mantık sorularını çözmek epey zor oluyor, yani

üzerinizdeki süre baskısı ve sınav atmosferi, yapabileceğiniz soruların bile yapılmasını

engelleyebiliyor. kpss artık eskisi gibi değil çok zorlaştı.

07 Ocak 2018 23:46

iletişimmemur
Şef

olay sınav anında bitiyor kesinlikle sınavdan sonra çözümünü gördüm meslea oha ne basitmiş dedim ama sınav anında o heyecandan o aklına gelmiyo zaten o vitamin sorusunu çok az kişi yapmıştı suan hatırlamıyorum zor soruyu herkes yapamaz tam adam elemelik sorular ya yapmak mesele.


Fakir Da Vinci, 10 ay önce - Alıntıya git

Kesinlikle sınav anında bazı soruları cozumlerken akıl kilitleniyor . Sınav heyecanı ve stresi olumsuz etki yapıyor.

07 Ocak 2018 23:48

iletişimmemur
Şef

Sınavda süre ile yarışıldığından dolayı mantık sorularını çözmek epey zor oluyor, yani

üzerinizdeki süre baskısı ve sınav atmosferi, yapabileceğiniz soruların bile yapılmasını

engelleyebiliyor. kpss artık eskisi gibi değil çok zorlaştı.


pozitif06, 10 ay önce - Alıntıya git

ALLAH(C.C) yardımcımız olsun inşallah.

Toplam 8 mesaj
 
ANKET
Sizce Devlet memurlarının işyerinde kahvaltı yapması yasaklanmalı mı?