Editörler : Mehmet Balci
07 Şubat 2018 08:08   


Adli tıp kurumu mülakatla ilgili sorular cevaplandırılır

Adli Tıp Kurumu yeni personel alımı var. Mülakatına daha önce katıldım elendim prosedür ile ilgili bildiklerimi merak edenlere bilgi verilir.

07 Şubat 2018 11:19

ahmetatik22
Aday Memur

ankara teknikerliğe başvuru düşünüyorum ben. Siz nereye başvurmuştunuz ?

07 Şubat 2018 11:24

efeikbal
Aday Memur

geçen sene bende girdim mülakata elendim. Ne senaryolar kurulmuştu sonuçlar açıklandıktan sonra face grubunda :) mülakatı yapan tekniker arkadaşta gruba dahildi falan :)

07 Şubat 2018 11:38

yekhat
Aday Memur

Merhaba Arkadaşlar siz hangi tarihteki alıma başvurmuştunuz kaç kişi alıyordular. Hatırladığınız kadarıyla ne tarz sorular yönelttiler özelikle mesleki bilgi soruldu mu Adli tıp mülakatına hiç katılmadım buda Ceza infaz ve katiplik aşımları gibi mi oluyor mülakatları.

07 Şubat 2018 13:44

ahmetatik22
Aday Memur

daha önceden girenler mülakatla ilgili bilgi verebilirse iyi olur

07 Şubat 2018 14:09

elif karatas
Aday Memur

teknikerlige bende başvuru yapmayı düşünüyorum mülakata katılanlar bilgi verirse iyi olacak birçok bölüm başvuru yapabiliyor teknikerliğe ne gibi sorularla karşılaşırız acaba neler dönüyor oralarda :)

07 Şubat 2018 14:28

pelikan istanbul
Şef

Geçen sene mülakata girdim elendim tamamen torpilin döndüğüne emin olabilirsiniz şimdiden tanıdık birini bulmaya çalışın sorulara hazırlık yapmanıza gerek yok teknik sorular genelde göstermelik

07 Şubat 2018 18:05

Bilgetardu06
Aday Memur

Bende girdim mülakata elendim 200 kişi çağırdılar 4. sırada girdim mülakata benden tavsiye torpili olmayan boşuna gidip masraf yapmasın ankara için girmiştim İstanbula mülakata gittim 1 yaşında oğlumla yollarda rezil ola ola Allah belasini versin tüm torpil yapanların ve yaptiranlarin 85.6 puanımla açıkta kaldım 2014 puanım yandı gitti neyse kısaca Allah'a havale ettim ben.

07 Şubat 2018 18:09

Bilgetardu06
Aday Memur

Sorulara gelince kısaca torpilin var mı yok mu diye üstü kapalı sorular sordular inkılap sordular teknik sorular sordular sorularda sordular yani saçma sapan elemek icin sordular boşuna çalışıp kendinizi kasmayın arkadaşlar gidince göreceksiniz zaten mülakattan çıkınca burnum kanadı sinirden benim.

07 Şubat 2018 21:46

elif karatas
Aday Memur

işin gerçeği böyle anlatıkça tercih yapmaktan vazgeçmek üzereyim. artık torpilin dönmediği yer kalmadı galiba. referansım yok maalesef. rabbim yardım etsin diyelim.

08 Şubat 2018 09:29

akpssmagduruu
Şube Müdürü

Bilg tekniker maas ve calisma sartlari nedir eski kazanan arkadaslar bilgilendirebilir mi?

08 Şubat 2018 13:32

adensuu
Aday Memur

2016 24 kasımda teknikerlik mülakatına girdim. Önce kendini tanıt vs. Sonra tarih 3-5 soru. Mesleki olarakta bilgisayar kasasını açmışlar bu ne dir. Bu kablo nereye tekmalısın gibi 3-5 soru, internet Terimleri bu nedemek şu nedemek. Bildiğiniz programlama dilleri, veri tabanı ile ilgili sorular. Hepsinden sordular sonuç torpil yok atamada yok.

12 Şubat 2018 11:35

ahmetatik22
Aday Memur

başvuru kaydı yapabilen var mı ? linki bulamadım ben.

12 Şubat 2018 12:43

gurbaaprenses
Aday Memur

ben de elendim istanbuldakinden kasmaya gerek yok

12 Şubat 2018 14:02

kpsssbelasi
Memur

Bende istanbul tekniker için girmiştim bilgisayar kasasını açmışlar ilkokul seviyesinde sorular 1 2 tane de tarih sordular ayıp olmasın diye. Sonuç elendik. Zaten tavırlardan hersey belliydi torpili olmayan gitmesin kendini yormasın

12 Şubat 2018 22:30

hakan deveci
Aday Memur

arkadaşlar başvuru yapabilen var mı sürekli hata veriyor başvuru yapamadım. vhki istanbul için başvuracaktım.

15 Şubat 2018 15:50

Burcu1burcu.

arkadaşlar başvuru yapabilen var mı sürekli hata veriyor başvuru yapamadım. vhki istanbul için başvuracaktım.


hakan deveci, 1 hafta önce - Alıntıya git

ben başvuruyu yaptım. sizin puan kaç, bölüm hangisi?

19 Şubat 2018 15:41

Yprk89

Arkadaşlar bende başvuru yapamıyorum sayfa sürekli hata veriyor nasıl yapabilirim acaba

19 Şubat 2018 15:53

feynetezhebun
Aday Memur

Arkadaşlar bende başvuru yapamıyorum sayfa sürekli hata veriyor nasıl yapabilirim acaba


Yprk89, Dün - Alıntıya git

kayıt yapmaya çalıştığınız tarayıcınızın sürümü eski olabilir. tarayıcı değiştirilerek deneyin. (Chrome, mozilla, explorer,opera v.s.)

Toplam 18 mesaj