Editörler : uzmantarik
29 Mart 2018 00:43   


Hava kuvvetlerinde açığa alınanlar ihraç olanlar

22 Mart Tarihli açığa alınan 646 personelden biriyim. Yeni bilgiler yeni haberler olursa lütfen paylaşın

29 Mart 2018 14:31

Mustafa TAŞAN
Aday Memur

Herhangi bir girişiminiz oldu mu yada sebepleri hakkında bilgi paylaşımı yapan oldu mu

29 Mart 2018 14:54

alejandro1453
Kapalı

Herhangi bir girişiminiz oldu mu yada sebepleri hakkında bilgi paylaşımı yapan oldu mu


Mustafa TAŞAN, 1 yıl önce - Alıntıya git
Siz direk süresizmi ggu oldunuz
29 Mart 2018 15:00

alejandro1453
Kapalı

Herhangi bir girişiminiz oldu mu yada sebepleri hakkında bilgi paylaşımı yapan oldu mu


Mustafa TAŞAN, 1 yıl önce - Alıntıya git
Ben de 3 aydır ggu yum hiçbir bilgi öğrenemezsiniz ne yazıkki.Ancak tanıdığınız varsa belki birkaç bilgiye ulaşabilirsiniz
29 Mart 2018 21:36

fcoskun50
Aday Memur

Maalesef hiçbir bilgi yok. Toplamda görevden uzaklaştırılanların sayısı 700 e yakın. Aralarında kendimden emin olduğum kadar bildiğim devre arkadaşlarım da var. Hain terör örgütü ile bugüne kadar nokta kadar bağlantım yok bulamazlarda zaten. 2013 yıllarında onlar tarafından asılsız iddialarla soruşturma yiyen biri olarak 3 sene sonra onlardan olduğum gerekçesi ile görevden uzaklaştırıldım. Bu kadar saçma bir durumla karşı karşıyayım.

29 Mart 2018 23:31

alejandro1453
Kapalı

Maalesef hiçbir bilgi yok. Toplamda görevden uzaklaştırılanların sayısı 700 e yakın. Aralarında kendimden emin olduğum kadar bildiğim devre arkadaşlarım da var. Hain terör örgütü ile bugüne kadar nokta kadar bağlantım yok bulamazlarda zaten. 2013 yıllarında onlar tarafından asılsız iddialarla soruşturma yiyen biri olarak 3 sene sonra onlardan olduğum gerekçesi ile görevden uzaklaştırıldım. Bu kadar saçma bir durumla karşı karşıyayım.


fcoskun50, 1 yıl önce - Alıntıya git
Maalesef öyle bir sürü kişi var.Bende itirafçı bir amir ile çalıştığım yerdeki farkli yapilanmalara mensub insanlar tarafindan yapildiğini düşünüyorum.Msb den ust duzey biriyle gorustum çok dik yaziyormuş dosyamda mitte ve emniyette herhangi bir soruşturmam yok.Ancak sabredip bekliyorum.Elden hicbirsey gelmiyor.Neden oldugu icin karargahi hic arayip sormadim hicbir yerede yzi yazmadim cunku suçsuzum neden kendimi savunma ihtiyaci duyayimki.Zaten bu kadarini yapanlar ihrac da ederler.Tek istedigim ins herkesi sorustururlar cunku serefsizler hedef saptiriyor muhtemelen.Ama bunu yapanlara hakkimi helal etmiyorum 100 gundur belli belirsiz mide agrilari gecirdim kum doktum acillere gittim.Allah cemaat tarikat topunun belasini versin.Hepsi gerzek adamlarla dolu.Ben bu mesleğe kolay girmedim kimse kolay girmedi.Hergun ortaokulda harp akademilerinin onunden yuruyerek gecerken bir gun bende asker olacagim hayalleri ile yasadim.Ama inaniyorumki masumlara birsey olmayacak cu ku biliyprumki Allah var.Daha anneme babama bile soyleyemedim hastalanmasinlar diye.Ama bu adaletsizlige haykirmak istiyorum.Bir tane bile yurtdisim yok sicilim berbat kac yildir 2-3 takdir almisim o da eften puften meseleler gece gunduz dememisiz calismisiz.Vesimdi duruma bak isyanim Allaha degil yapanlarin Allah belasini versin bir omur huzur bulamadan yasayip gebermesinler ins.
29 Mart 2018 23:34

Jandermeria
Şef

Maalesef hiçbir bilgi yok. Toplamda görevden uzaklaştırılanların sayısı 700 e yakın. Aralarında kendimden emin olduğum kadar bildiğim devre arkadaşlarım da var. Hain terör örgütü ile bugüne kadar nokta kadar bağlantım yok bulamazlarda zaten. 2013 yıllarında onlar tarafından asılsız iddialarla soruşturma yiyen biri olarak 3 sene sonra onlardan olduğum gerekçesi ile görevden uzaklaştırıldım. Bu kadar saçma bir durumla karşı karşıyayım.


fcoskun50, 1 yıl önce - Alıntıya git

Ankesör olayıyla alakalı olduğunu düşünüyorum.Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından Hava Kuvvetlerine gönderdikleri listede yaklaşık 1000 kişi varmış.Siz 700 açığa alındı diyorsunuz önceden ihraç edilenlerdede 300 kişi olmasıda gayet doğal bence, yani bu iş ankesör işi olabilir bence.

29 Mart 2018 23:41

alejandro1453
Kapalı

Ankesör olayıyla alakalı olduğunu düşünüyorum.Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından Hava Kuvvetlerine gönderdikleri listede yaklaşık 1000 kişi varmış.Siz 700 açığa alındı diyorsunuz önceden ihraç edilenlerdede 300 kişi olmasıda gayet doğal bence, yani bu iş ankesör işi olabilir bence.


Jandermeria, 1 yıl önce - Alıntıya git
Bir liste daha oldugu soyleniyor ama bilemiyorum
30 Mart 2018 00:46

fcoskun50
Aday Memur

Aynı sizlerde olduğu gibi çocukluğumdaki hayal ettiğim mesleğimdeyim. Ne zoruluklara girip ne zorluklarla 2 yıl okuyup mezun oldum. Hayatımda hiç Üstün hizmet yada şerit rozet gibi ödüllere layık görülmedim. Girdiğim Subaylığa geçiş sınavımdan da 39 aldım. İkincisine hiç başvurmadım bile nasıl olsa mülakatta kendi adamlarını alıyorlar diye. 2013 yılından beri bu örgüte en çok küfreden hemen her mecrada bela okuyan bir insanım. Ama şimdi ne yazıkki onlarla adım bir tutuluyor çok zoruma gidiyor.

Ankesörlü konusuna gelirsek; Hvkk da 1000 civarı olduğu söyleniyordu. Normalde 50 bin kişi bu ankesöre takılmış ama süzüp 5000 kişinin şüpheli olduğuna karar vermişler. Neye göre karar verdiler !!! neymiş efendim konuşmalar 30 sn yi geçmemiş şifreli konuşmuşlar. Hatta bazen çağrı yoluyla konuşmuşlar. Yani bu şu demek. 2 yıl önce birileri sizi ankesörlüden 5 defa çağrı atmışsa şuan açığa alınabilirsiniz. Yani bu söylemler bu kriterler sanki açıpa almak için zemin hazırlar gibi söylemler. yahu örgüt bylockk üzerinden konuşuyormuş. Kriptolu program. İçinde ne konuştuklarını bile çözemedikler bir programı bırakıp neden ankesörlüden arasınlar. Hadi diyelim ki aradılar. Hergün alan kodu ile arayan insanlar olabiliyor. Açıyoruz yanlış deyip kapatıyoruz. Şimdi terörisst mi oluyoruz. İçeriğini bilmeden ne konuştuğunu bilmeden nasıl yargılama yapılabiliyor. Yada sadece HTS kayıtları ile bu ülkede terörist ilan edilebiliyorlar mı?

Ben bu listenin ankesör listesi olduğunu düşünmüyorum. Her ay HvKK ya klasik 300-400 kişilik liste geliyor nerdeyse. Ayrıca ankesör listesi olsa gözaltı almaları gerekir. Çünkü ankesörle konuşan adam şuan şüpheli kripto fetocu olmuş oluyor. Yani örgütle bağlantısı olan örgüt adına çalışan olmuş oluyor. Bu bir suçtur gözaltı gerektirir. Benim şahsi düşüncem. İnşallah bu açık listesini oluşturanlar Fetocu değildir. benim en büyük korkum bu. Eğer fetocu değillerse içim rahat. Tatilimi tyapar işime dönerim birşeyimi bulamazlar.

30 Mart 2018 15:28

Jandermeria
Şef

Aynı sizlerde olduğu gibi çocukluğumdaki hayal ettiğim mesleğimdeyim. Ne zoruluklara girip ne zorluklarla 2 yıl okuyup mezun oldum. Hayatımda hiç Üstün hizmet yada şerit rozet gibi ödüllere layık görülmedim. Girdiğim Subaylığa geçiş sınavımdan da 39 aldım. İkincisine hiç başvurmadım bile nasıl olsa mülakatta kendi adamlarını alıyorlar diye. 2013 yılından beri bu örgüte en çok küfreden hemen her mecrada bela okuyan bir insanım. Ama şimdi ne yazıkki onlarla adım bir tutuluyor çok zoruma gidiyor.

Ankesörlü konusuna gelirsek; Hvkk da 1000 civarı olduğu söyleniyordu. Normalde 50 bin kişi bu ankesöre takılmış ama süzüp 5000 kişinin şüpheli olduğuna karar vermişler. Neye göre karar verdiler !!! neymiş efendim konuşmalar 30 sn yi geçmemiş şifreli konuşmuşlar. Hatta bazen çağrı yoluyla konuşmuşlar. Yani bu şu demek. 2 yıl önce birileri sizi ankesörlüden 5 defa çağrı atmışsa şuan açığa alınabilirsiniz. Yani bu söylemler bu kriterler sanki açıpa almak için zemin hazırlar gibi söylemler. yahu örgüt bylockk üzerinden konuşuyormuş. Kriptolu program. İçinde ne konuştuklarını bile çözemedikler bir programı bırakıp neden ankesörlüden arasınlar. Hadi diyelim ki aradılar. Hergün alan kodu ile arayan insanlar olabiliyor. Açıyoruz yanlış deyip kapatıyoruz. Şimdi terörisst mi oluyoruz. İçeriğini bilmeden ne konuştuğunu bilmeden nasıl yargılama yapılabiliyor. Yada sadece HTS kayıtları ile bu ülkede terörist ilan edilebiliyorlar mı?

Ben bu listenin ankesör listesi olduğunu düşünmüyorum. Her ay HvKK ya klasik 300-400 kişilik liste geliyor nerdeyse. Ayrıca ankesör listesi olsa gözaltı almaları gerekir. Çünkü ankesörle konuşan adam şuan şüpheli kripto fetocu olmuş oluyor. Yani örgütle bağlantısı olan örgüt adına çalışan olmuş oluyor. Bu bir suçtur gözaltı gerektirir. Benim şahsi düşüncem. İnşallah bu açık listesini oluşturanlar Fetocu değildir. benim en büyük korkum bu. Eğer fetocu değillerse içim rahat. Tatilimi tyapar işime dönerim birşeyimi bulamazlar.


fcoskun50, 1 yıl önce - Alıntıya git

Bunların arasından 646 personel içinden yani ,çoğunluğu etkin pişmanlıktan yararlananlar olduğunu duydum.Bu doğru mu kardeşim?Bugünde 7 subay daha açığa alınmış haberlerde gördüm.

30 Mart 2018 17:01

alejandro1453
Kapalı

Bunların arasından 646 personel içinden yani ,çoğunluğu etkin pişmanlıktan yararlananlar olduğunu duydum.Bu doğru mu kardeşim?Bugünde 7 subay daha açığa alınmış haberlerde gördüm.


Jandermeria, 1 yıl önce - Alıntıya git
hayır doğru değil o sizin dediğiniz itirafçı tayfası
30 Mart 2018 19:27

Jandermeria
Şef
hayır doğru değil o sizin dediğiniz itirafçı tayfası
alejandro1453, 1 yıl önce - Alıntıya git

Yani şunu soruyorum: Mesela 646 personel arasından 400ü etkin pişmanlıktan yararlanan kişilerdir geriye kalan 246 kişi fetöcü olup olmadığı belli olmayan şüphe duyulan kişilerdir.Ben fetö davası olduğu halde görevine devam eden pilotlar biliyorum mesele.

30 Mart 2018 23:38

alejandro1453
Kapalı

Yani şunu soruyorum: Mesela 646 personel arasından 400ü etkin pişmanlıktan yararlanan kişilerdir geriye kalan 246 kişi fetöcü olup olmadığı belli olmayan şüphe duyulan kişilerdir.Ben fetö davası olduğu halde görevine devam eden pilotlar biliyorum mesele.


Jandermeria, 1 yıl önce - Alıntıya git
hocam onlar istinasız itirafçı.pilotlarda hiç geri dönen olmuyor ancak itirafçılar hariç
31 Mart 2018 00:15

Jandermeria
Şef
hocam onlar istinasız itirafçı.pilotlarda hiç geri dönen olmuyor ancak itirafçılar hariç
alejandro1453, 1 yıl önce - Alıntıya git

Yok kardeşim yanlışın var.Fetö davalarında yargılandıkları halde hemde itirafçı olmadıkları halde görevine devam eden pilotlar var.Örnek istiyorsun veriyim:Şuan pilot kurmay albay Nail B.,pilot yüzbaşı Caner G.,pilot kurmay albay Ali İhsan İ.,pilot kurmay yarbay Bilgehan B.,pilot yüzbaşı Selçuk Ç.,pilot yüzbaşı Ali Osman U., pilot üsteğmen Mesut S. daha var benim bildiğim düşünsem 3-5 tane daha bulabilirim.Bu yazdıklarım fetö davasından yargılandığı halde ihraç olmadılar ve açığa alınmadan görevlerini sürdüyorlar.Soyadlarını yazmadım özellikle.

31 Mart 2018 01:10

Jandermeria
Şef

Tabi sen şimdi sen bu kadar pilotu nereden biliyorsun diye sorarsın.Özellikle hava kuvvetlerinin fetö mahkemelerini takip ediyorum.Hava kuvvetlerinde çalışan arkadaşlarım var onlarda teyit ediyorlar konuşuyoruz ara sıra.Bu yazdıklarım doğru maalesef.Neye göre açığa almalar oluyor kimse bilmiyor şuan.

31 Mart 2018 05:57

alejandro1453
Kapalı

Tabi sen şimdi sen bu kadar pilotu nereden biliyorsun diye sorarsın.Özellikle hava kuvvetlerinin fetö mahkemelerini takip ediyorum.Hava kuvvetlerinde çalışan arkadaşlarım var onlarda teyit ediyorlar konuşuyoruz ara sıra.Bu yazdıklarım doğru maalesef.Neye göre açığa almalar oluyor kimse bilmiyor şuan.


Jandermeria, 1 yıl önce - Alıntıya git
şöyleki tahminim 200 e yakın birebir pilot tanıyorumdur daha açığa alınıpta itirafçı olmadan dönen hiç görmedim.Pilotlar sıkıntılı hocam.Ama şu an dönenler gözaltı olupta itirafçı.
31 Mart 2018 06:23

alejandro1453
Kapalı
bide aklıma geldi bu şerefsizler bazı pilotları bertaraf etmek için bilerek yanlış isim vererek adamlara gözaltı yaptrdı bunlardan dönenleri diosan çok az.Bize denen şöyledi komda bir polis tarafından 4-5 gün içerde kalıp çıkıyorsa kesin itirafçıdır nu kim olursa olsun
31 Mart 2018 10:27

fcoskun50
Aday Memur

Geçen Bakan Canikli; Bize itirafçı adı altında başvuru yapan toplam 1800 kişiyi açığa aldık demişti. Aradan 2 gün geçti 700 kişilik Hvkk uzaklaştırma listesi geldi. Yani kanımca bu liste içerisinde itirafçı da var başka bir sebepler de var.

İtirafçı demek, aslında isim vermek demek. İtirafçının tek yapabildiği isim vermektir. Başka itiraf edecek birşey kalmadı zaten bu ülkede herşey çözüldü. 1800 itirafçı her biri 2 isim verse 3600 kişi yapar.

Koskoca listeyi tek bir olaydan açığa alındı diyemeyiz. Yani 646 kişinin hepsi aynı sebepten açığa alınmaz kanımca. Farkı sebeplerin birleşmesidir o. Birde listeye şöyle bakıyırum 2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015 devreleri genellikle. Bu da akıllara direk acaba MYO ile ilgili de bir sıkıntı mı var diye geliyor.

Arkadaşlar bu listelerin açığa alnıma sebeplerini hiçbirimiz bulamıyoruz galiba da hiç bulamayacağız. Kimisi ankösörlü diyor kimisi başka birşey. Görevde olanlar bile tahminden öteye gidemiyor. Söylediğimiz herşey hep tahminden ibaret olacak. Gerçekten soruşturma bitene kadar hepimiz bekleriz. Araştırıp soruştursunlar bakalım ne bulabilecekler.

Ayrıca sizlere bir konudan bahsetmek istiyorum. Ohal olmadığı normal durumlarda kanuna göre bir personel açığa alındıktan 10 gün içerisinde soruşturması başlaması ve en geç 30 gün içerisinde de soruşturmanın tamamlanıp nihai kararın verilmesi gerek.

Fakat ohal sebebiyle ilk çıkan khk da bu süreler sınırsız hale getirildi. Yani 1 Ocakta açığa alınan bir personel 25 Temmuza kadar soruşturması başlayamadığı için o süreleri açıkta bekleyerek geçirir. Bir nevi soruşturmanı başlaması sırası bekler.Soruşturma başlar ve karar verilir. O yüzde uzunbeklemelerin sebebinin bu olduğunu düşünoyrum

31 Mart 2018 10:59

alejandro1453
Kapalı

Geçen Bakan Canikli; Bize itirafçı adı altında başvuru yapan toplam 1800 kişiyi açığa aldık demişti. Aradan 2 gün geçti 700 kişilik Hvkk uzaklaştırma listesi geldi. Yani kanımca bu liste içerisinde itirafçı da var başka bir sebepler de var.

İtirafçı demek, aslında isim vermek demek. İtirafçının tek yapabildiği isim vermektir. Başka itiraf edecek birşey kalmadı zaten bu ülkede herşey çözüldü. 1800 itirafçı her biri 2 isim verse 3600 kişi yapar.

Koskoca listeyi tek bir olaydan açığa alındı diyemeyiz. Yani 646 kişinin hepsi aynı sebepten açığa alınmaz kanımca. Farkı sebeplerin birleşmesidir o. Birde listeye şöyle bakıyırum 2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015 devreleri genellikle. Bu da akıllara direk acaba MYO ile ilgili de bir sıkıntı mı var diye geliyor.

Arkadaşlar bu listelerin açığa alnıma sebeplerini hiçbirimiz bulamıyoruz galiba da hiç bulamayacağız. Kimisi ankösörlü diyor kimisi başka birşey. Görevde olanlar bile tahminden öteye gidemiyor. Söylediğimiz herşey hep tahminden ibaret olacak. Gerçekten soruşturma bitene kadar hepimiz bekleriz. Araştırıp soruştursunlar bakalım ne bulabilecekler.

Ayrıca sizlere bir konudan bahsetmek istiyorum. Ohal olmadığı normal durumlarda kanuna göre bir personel açığa alındıktan 10 gün içerisinde soruşturması başlaması ve en geç 30 gün içerisinde de soruşturmanın tamamlanıp nihai kararın verilmesi gerek.

Fakat ohal sebebiyle ilk çıkan khk da bu süreler sınırsız hale getirildi. Yani 1 Ocakta açığa alınan bir personel 25 Temmuza kadar soruşturması başlayamadığı için o süreleri açıkta bekleyerek geçirir. Bir nevi soruşturmanı başlaması sırası bekler.Soruşturma başlar ve karar verilir. O yüzde uzunbeklemelerin sebebinin bu olduğunu düşünoyrum


fcoskun50, 1 yıl önce - Alıntıya git
evet aynen öyle.Zaten ohal kalksa ertesi gün git işine ama ohal hiç de kalkacak gibi değil hvkk de nerden baksan 4000-5000 kişi şu an öyle yada böyle nu tarz şeylerle uğraşıyor daha polisler var daha öğretmenler var imkan dahi vermiyorum ohalin bitmesine ama biraz hızlanabilir işlemler
31 Mart 2018 12:00

bjkstore
Şef

Bu nasıl bir uygulamadır böyle, pilot olunca yargılansan da göreve devam edeceksin diğer tarafta hakkında hiç bir suçlama soruşturma olmayacak ama GGU olacaksın.. Bu kararı verenlerden adalet nasıl beklenebilir çok metak ediyorum.

31 Mart 2018 12:58

alejandro1453
Kapalı

Bu nasıl bir uygulamadır böyle, pilot olunca yargılansan da göreve devam edeceksin diğer tarafta hakkında hiç bir suçlama soruşturma olmayacak ama GGU olacaksın.. Bu kararı verenlerden adalet nasıl beklenebilir çok metak ediyorum.


bjkstore, 1 yıl önce - Alıntıya git
şu kadar söyleyeyim arkadaşlar sabredin be kendinizden emin vicdanen rahatsanız hiçbirşey olmayacak Allaha sığınmaktan ve devlete güvenmekten başka çaremiz yok.Tek üzüntüm masum insanların sıkıntı çekmesi.Allah masumları korusun bu pisliklerden
Toplam 1041 mesaj
12345678910111213»
 
ANKET
23 Haziran 2019 İstanbul BBB seçim sonuçlarını nasıl buldunuz?