Editörler :
16 Nisan 2018 09:24

gençkaptan58
Aday Memur

Hocam ailevi bir neden olur, kurumla ilgili sorun olur, yani kısacası kadrolu bir işten sözleşemeli bir işe geçmek için önemli bir neden olmalı diye düşünüyorum. Kadrodan sözleşmeliye geçmek de diğer türlü aptallık olur heralde...

16 Nisan 2018 09:36

okan_2658
Şef

Hocam ailevi bir neden olur, kurumla ilgili sorun olur, yani kısacası kadrolu bir işten sözleşemeli bir işe geçmek için önemli bir neden olmalı diye düşünüyorum. Kadrodan sözleşmeliye geçmek de diğer türlü aptallık olur heralde...


gençkaptan58, 1 yıl önce - Alıntıya git

Hocam ben kadroludan sözleşmeliye gitmek isteyenlerin DSİ'de gittiğini düşünüyorum. Sonuçta inşaat için 50 den fazla şehir vardı. Karayollarında ekstradan 3 4 şehir için gitmek isteyen olabilir. Antalya Mersin gibi... Bİrde şöyle bir durum var Mersine Bölgesine atanacak bir kişi Mersinde çalışacak diye birşey yok Karayolları için Mersine bağlı şube müdürlüklerinde de görevlendirilir ki bunlar arasında ilçeler de var...

16 Nisan 2018 15:01

Portofinom
Şef
+
16 Nisan 2018 21:37

Portofinom
Şef
+
16 Nisan 2018 22:16

fatih-sas
Aday Memur

Karayolları duyuru sayfasından ilana ait bilgiyi kaldırmış. Neden ki acaba 🤔

16 Nisan 2018 22:21

Buzahir
Memur

Karayolları duyuru sayfasından ilana ait bilgiyi kaldırmış. Neden ki acaba 🤔


fatih-sas, 1 yıl önce - Alıntıya git

alım iptal oldu da haberimiz mi yok acaba ben de fark ettim ilanın olmadığını.

16 Nisan 2018 22:44

fatih-sas
Aday Memur

alım iptal oldu da haberimiz mi yok acaba ben de fark ettim ilanın olmadığını.


Buzahir, 1 yıl önce - Alıntıya git

Ösym sitesinde bir bilgi yok . bende anlamadım. Yarın ösym bir açıklama yapar mı acaba?

16 Nisan 2018 22:45

Portofinom
Şef

Ösym sitesinde bir bilgi yok . bende anlamadım. Yarın ösym bir açıklama yapar mı acaba?


fatih-sas, 1 yıl önce - Alıntıya git
Hocam Ösym ne zaman bi açıklama yapmış ki?
16 Nisan 2018 22:58

fatih-sas
Aday Memur
Hocam Ösym ne zaman bi açıklama yapmış ki?
Portofinom, 1 yıl önce - Alıntıya git

haklısın hocam..

16 Nisan 2018 23:29

totmlt
Aday Memur

Kgm duyurularda silme işlemi yapıyor zaten. Önceki duyurulardan da silmişliği var. İptal olmamıştır yani inşallah olmamıştır

16 Nisan 2018 23:32

alisukruakcay61
Aday Memur

15 TL para verdik iptal olamaz

17 Nisan 2018 08:16

gençkaptan58
Aday Memur

alım iptal oldu da haberimiz mi yok acaba ben de fark ettim ilanın olmadığını.


Buzahir, 1 yıl önce - Alıntıya git

İptal olsaydı; eski duyuruyu sildikleri gibi yeni duyuru yaparlardı. Bu kadar panik olmayın arkadaşlar. Eğer duyuru silinmişse tahminim açıklayacaklardır...

17 Nisan 2018 09:23

gençkaptan58
Aday Memur

15 TL para verdik iptal olamaz


alisukruakcay61, 1 yıl önce - Alıntıya git

Değil 15, 15 bin de versen OHAL'deyiz kardeş öyle bir iptal ederler ki ruhun bile duymaz! Bakmayın bizim normal hayatımıza devam ettiğimize. Bunu samimiyetimle söylüyorum arkadaşlar: o kadar ekonomisi sallanan bir ülkede bu kadar personel alımına çok ama çok şükretmek gerekir...Allah devletimize zeval vermesin.

17 Nisan 2018 09:54

okan_2658
Şef

Değil 15, 15 bin de versen OHAL'deyiz kardeş öyle bir iptal ederler ki ruhun bile duymaz! Bakmayın bizim normal hayatımıza devam ettiğimize. Bunu samimiyetimle söylüyorum arkadaşlar: o kadar ekonomisi sallanan bir ülkede bu kadar personel alımına çok ama çok şükretmek gerekir...Allah devletimize zeval vermesin.


gençkaptan58, 1 yıl önce - Alıntıya git

Tamam ama şu planlamayı iyi yapsınlar biz bu alımı yaptırana kadar aramadığımız kişi, çalmadığımız kapı kalmadı. 640 kişilik alımdan vazgeçtik. Binlerce memur alımı yapılırken 180 kişilik alım da olsun yani.

17 Nisan 2018 09:57

okan_2658
Şef

Tamam ama şu planlamayı iyi yapsınlar biz bu alımı yaptırana kadar aramadığımız kişi, çalmadığımız kapı kalmadı. 640 kişilik alımdan vazgeçtik. Binlerce memur alımı yapılırken 180 kişilik alım da olsun yani.


okan_2658, 1 yıl önce - Alıntıya git

Aylardır ne umutlarla bekledik alım olacak diye birileri de artık bizi düşünsün... Hergün ha alım oldu ha olacak bekledik sabrettik. Alım oldu tercih yaptık şimdi de ha açıklandı ha açıklanacak valla sabretmekten sabır taşı olduk...

17 Nisan 2018 09:59

okan_2658
Şef

Aylardır ne umutlarla bekledik alım olacak diye birileri de artık bizi düşünsün... Hergün ha alım oldu ha olacak bekledik sabrettik. Alım oldu tercih yaptık şimdi de ha açıklandı ha açıklanacak valla sabretmekten sabır taşı olduk...


okan_2658, 1 yıl önce - Alıntıya git

Eğer nasipte Karayolları Kurumundan ekmek yemek varsa bunun da önüne hiçkimse engel olamaz. Nasip artık ben bıraktım açıklansa da açıklanmasa da nasip diyip geçiyorum.

17 Nisan 2018 10:00

muozto
Şef

Lütfen bugün de açıklamayın, zaten 14 gündür açıklamıyorsunuz bari en azından guiness rekorlar kitabına girersiniz.

17 Nisan 2018 18:22

Portofinom
Şef
Allah aşkına sınavı, tercihleri bunlar yapsın ok ama değerlendirmesini, sonuçlandırmasını farklı kurum yapsın ya. İnsaf.
17 Nisan 2018 19:34

muozto
Şef

Tersine şafak sayıyoruz, 15 gün oldu ve bu süre epey artacak gibi görünüyor.

19 Nisan 2018 20:24

Portofinom
Şef
Sanırım ÖSYM güvenlik soruşturması yapıyor.
Toplam 272 mesaj
 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?