Editörler :
02 Nisan 2018 21:56   


Menisküs yırtığı ameliyesi olanlar polis olabilir mi?

Okulda mr çekiyorlar mı? Ameliyat olunca fiziksel aktiviteye engel bir sorun teşkil etmeyecek Fakat nu ameliyat elenme sebebi mi

02 Nisan 2018 22:13

seferihisar6565
Şube Müdürü
Evet eleme sebebi
02 Nisan 2018 22:53

asdf77100
Şef
Evet eleme sebebi
seferihisar6565, 8 ay önce - Alıntıya git

:( peki sadece menisküs olması elenme sebebi mi? Menisküs ameliyatı hangi madde hangi sebepten elenme sebebi oluyor

02 Nisan 2018 23:17

seferihisar6565
Şube Müdürü

:( peki sadece menisküs olması elenme sebebi mi? Menisküs ameliyatı hangi madde hangi sebepten elenme sebebi oluyor


asdf77100, 8 ay önce - Alıntıya git
Hocam menisküsü olan bir arkadaşım girdi ameliyat olmamıştı. Ancak okulda ameliyat olmak zorunda kaldı ve ilişiği kesildi. Sonradan tekrar sınava falan girdi spn durum ne bilmiyorum bilgim yok. Ama geçirilmiş bir ameliyat istemiyorlar.işin özü.
03 Nisan 2018 10:47

asdf77100
Şef
Hocam menisküsü olan bir arkadaşım girdi ameliyat olmamıştı. Ancak okulda ameliyat olmak zorunda kaldı ve ilişiği kesildi. Sonradan tekrar sınava falan girdi spn durum ne bilmiyorum bilgim yok. Ama geçirilmiş bir ameliyat istemiyorlar.işin özü.
seferihisar6565, 8 ay önce - Alıntıya git

anladım saol fakat anlaymadığım birşey var ameliyat geçirdikten sonra diz sağlığa kavuşuyor ve normal insandan daha sağlam menisküsü oluyor.Eleme sebebi gerekçesi nedir çok saçma geldi

04 Nisan 2018 00:43

seferihisar6565
Şube Müdürü
Yönetmeliği incelediniz mi? Yönetmelik ne diyor bu konuda?
05 Nisan 2018 16:15

ostrah
Aday Memur

atroskopi dahil elenme sebebidir. Davada açsanız kaybedersiniz sağlık yönetmeliğinde madde açık.

05 Nisan 2018 19:19

egmpersoneli99
Şef
Evet eleme sebebi
seferihisar6565, 8 ay önce - Alıntıya git

bilip bilmeden ne konusuyorsun ben menıskus amelıyatı oldum ve yaklasık 13 aydır polis memuruyum

05 Nisan 2018 21:36

seferihisar6565
Şube Müdürü

bilip bilmeden ne konusuyorsun ben menıskus amelıyatı oldum ve yaklasık 13 aydır polis memuruyum


egmpersoneli99, 8 ay önce - Alıntıya git
Bilip bilmeden mi? Üslubunu düzelt önce. Birçok kişi var menisküs izinden dahi elenmiş. Yönetmeliği açın bakın bu konuda ne diyor demişim.
05 Nisan 2018 21:39

seferihisar6565
Şube Müdürü

bilip bilmeden ne konusuyorsun ben menıskus amelıyatı oldum ve yaklasık 13 aydır polis memuruyum


egmpersoneli99, 8 ay önce - Alıntıya git
Ayriyeten şimdi inceledim.eklem içi atroskopik müdahale diye geçiyor yani engel.
05 Nisan 2018 21:48

egmpersoneli99
Şef
Bilip bilmeden mi? Üslubunu düzelt önce. Birçok kişi var menisküs izinden dahi elenmiş. Yönetmeliği açın bakın bu konuda ne diyor demişim.
seferihisar6565, 8 ay önce - Alıntıya git

akıl noksanı sahıs ben gectıgımı söyluyorum sen halen yok boyle yok soyle diyorsun. ben polis mülakatına gırmeden yaklasık 5 yıl once oldum ve iz vb hıcbırsey yok butun sonuçlarda temız cıktı

05 Nisan 2018 21:50

seferihisar6565
Şube Müdürü

akıl noksanı sahıs ben gectıgımı söyluyorum sen halen yok boyle yok soyle diyorsun. ben polis mülakatına gırmeden yaklasık 5 yıl once oldum ve iz vb hıcbırsey yok butun sonuçlarda temız cıktı


egmpersoneli99, 8 ay önce - Alıntıya git
Senin gibi bir terbiyesizle münakaşaya girmeyeceğim. Konuş kendi kendine.
06 Nisan 2018 14:29

ostrah
Aday Memur

akıl noksanı sahıs ben gectıgımı söyluyorum sen halen yok boyle yok soyle diyorsun. ben polis mülakatına gırmeden yaklasık 5 yıl once oldum ve iz vb hıcbırsey yok butun sonuçlarda temız cıktı


egmpersoneli99, 8 ay önce - Alıntıya git

başvuruda ön sağlık belgelerini doldururken sorularda soruyor, eklem içi ameliyat oldunuz mu diye o soruya ne cevap verdiniz, evetse direk elenmeniz gerekir, hayırsa zaten küçük yırtıklar röntgenle belli oluyor, atroskopi izi belli bile olmuyor, kardeşim sadece o soruya doğru cevap verdiği için akademiden elendi, o süreçte baya bir uğraşmış, hatta dava bile açmıştık, üsluba da dikkat lütfen.

06 Nisan 2018 14:31

ostrah
Aday Memur

başvuruda ön sağlık belgelerini doldururken sorularda soruyor, eklem içi ameliyat oldunuz mu diye o soruya ne cevap verdiniz, evetse direk elenmeniz gerekir, hayırsa zaten küçük yırtıklar röntgenle belli oluyor, atroskopi izi belli bile olmuyor, kardeşim sadece o soruya doğru cevap verdiği için akademiden elendi, o süreçte baya bir uğraşmış, hatta dava bile açmıştık, üsluba da dikkat lütfen.


ostrah, 8 ay önce - Alıntıya git

küçük müdahaleler röntgende belli olmuyor olacaktı.

07 Nisan 2018 17:06

ahmet5491
Şef
bizzat arkadasim kucuk bir meniskus operasyonu gecirmisti. polis okuluna girdi ancak okuldan attilar. oysa bu operasyon sosyal hayatna etki eden bir durum degildi normal bir insan gbi her aktivitesini yapiyordu. dava acti kazandi okulu bitrdi su an polis. yanlis hatrlamiyorsam son yonetmelk degisklikleriyle bu tip engeller kaldrildi. ama yanlis olmasin arastirmak lazim
07 Nisan 2018 17:24

Sensiz90
Aday Memur

Ameliyat izi olmadığı takdirde yani iz kaybolmuşsa kim nerden bilecek sizin menisküs ameliyatı olduğunuzu..

Zaten herşey engel olsaydı şu an bel fıtığı olan adamlar kadınlar eğitimde. Onlar hala elenmediler.. yani herşeyi açıklamayın..

13 Nisan 2018 16:22

Kazanıcaz
Aday Memur

Elenme sebebi malesef. Ben askerdeyken menisküsten ameliyat oldum 19. dönem pöh ü bitirmeme rağmen mezuniyete bir hafta kala elendim. Mahkemeye verdim. Yürütmeyi durdurma aldım

tekrar okula kayıt yapıp atama mı yaptılar ama mahkeme beni tekrar hakem hastaneye sevk ette kuruldaki doktorlar sağlam olup olmadığını bakmıyolar direk ameliyat olaman elenme sebebi

diyolar bu kadar. Daha bugün girdim Ankara Numune hastanesinde kurula girip çıkmam bir oldu

konuşturmuyolar bile. Bu madde yönetmelikten kalkmadıktan sonra menisküs ameliyatı olmak

polisliğe engel. O kadar geçen zamana yazık sapa sağlamsın eğitimi başarıyla bitiriyosun ama

eleniyosun işte.

Toplam 16 mesaj
 
ANKET
2018/2 KPSS'de yer alan kadro sayısından memnun musunuz?
Deka - Paykasa - Ucuz Paykasa Güvenli Ödeme Sistemleri