Editörler :
10 Nisan 2018 13:47   


İşsizlikten istediği kızı alamayan kpssli gencin dramı

varsa dertlerimizi burda dökelim

10 Nisan 2018 16:19

Delicfg
Aday Memur

kardeşim kaderin de varsa rabbim nasip eder İnşallah sadece zamanı vardır beklemek gereklidir

11 Nisan 2018 02:05

DİPÇİK
Şef

kpss ile evl

11 Nisan 2018 08:39

TURK-GIBI-KUVVETLI
Aday Memur

Ulan deve kızı almak ne?Mal mı ulan bu?Senin hala sap olmanın sebebi memur olmaman değil MAL olman...

11 Nisan 2018 09:27

cengiz.yilmaz
Aday Memur

kız istemeye beni götürsün, hallederiz

12 Nisan 2018 05:57

muozto
Şef

Kız almak değil de kıza açılamamak sıkıntısını yaşıyorum. Kızın işi var ancak ben iş sahibi olmak için kgm alımını bekliyorum. Sırf bu yüzden kıza adamakıllı adım atamıyorum. Bugün açıklayın artık şu alımı yalvarıyorum ya.

12 Nisan 2018 19:17

muhendisgenc34
Daire Başkanı

gidip mevcut iktarı mı destekledin

13 Nisan 2018 09:02

cengiz.yilmaz
Aday Memur

adım atamazsan o kız gider ellere yar olur sen de sonradan pişman olursun

16 Nisan 2018 18:22

dundarbeyguneribey
Şef

kardeş milyonlarca evlenen insan var hepsi devlet memuru mu?

16 Nisan 2018 20:19

ekonomik.çöküş
Memur

Evlilik aptalca birşey,ilerde yaşın olgunlaşınca iyi ki evlenmemişim dersin,o yüzden iyi tarafından bak olaya.Aynı kişiyle bir ömür boyu tek bir evde tıkalı kalmak,onca maddi-manevi sorumluluğun altına girmek çok saçma ve acınası bir durum.En güzeli sevgili hayatı yaşayıp sıkılınca anlaşmalı ayrılıp yeni birine yelken açmak.İnsan türüne,özellikle de biz erkeklerin doğasına en uygun ilişki türü bu.İnsan sıkılan bir varlıktır sonuçta.

16 Nisan 2018 21:43

LangurLungur
Şef

Beşer zulmeder kader adalet eder.Çocuğu hakim doktor mühendis olup ama ciğeri beş kuruş etmediği halde sevinen insanlar o çocukları kendileri elden ayaktan düşünce huzur evine yerleştirdiği gün anlıyolar bazı şeyleri.Veya kızı hakim savcı doktor biriyle evlenince mutlu olanlar sonunda kızlarını ağlayıp yuvası yıkılmış halde yanlarına dönerken buluyor.İnsanlar kızı veya oğluna erdemli dürüst hak yemeyen insanlara saygılı olmasını öğretmektense özel derslere kurslara para basıyor AMAÇ? amaç kendi egolarını çocukları ile tatmin etmek.Ama o çocuklar sonunda canavar oluyor çünkü ahlakı bir erdem bir kaygı ile değil sadece nasıl en çok para en iyi kariyer en iyi meslekte olurum derdinde büyütülüyor.Sen bu insanların karşısına geçip paran olmadan kariyerin olmadan mesleğin fiyakalı olmadıkça ben kızınızla evlenmek istiyorum dersen sen hayırdır derler:D ama altında mercedesle gidip ben pilotum dersen hepsinin salyaları akar.Sen en büyük namussuz olsanda en iyi adamsındır o camiada :D. O nedenle boşa kendini ahlaklı erdemli saygılı olmak için kasma para kas kariyer kas görürsün hiç suratına bakmayacak insanların nasıl bi anda dikkatini çekiyorsun :D. Bu dediğime muhalif olacaklar illaki olacaktır ama inanki onlar parasız veya işsiz zor günlere düşmemiştir bunu anlayamazlar. NE DEMİŞ CEM KARACA ANA BABA BACI GARDAŞ DAR GÜNÜMDE EL OLUR. Onların bile sana sırt çevirme ihtimali varken sen elin kızından tutup ahh canım benim olsun gel ben seni herhalinle severim demesini bekleme yalan onlar :D.Sıcak yatağında uyuyan herkesten sevgi sözcükleri duyarsın birde onu zordayken söylesin mertse.Bir söyler ikinciye bu böyle olmuyo der sana yolu gösterirler. Ben aylardır birsürü mülakata gittim hepsinden eleniyorum yedek kalıyorum bir tane torpil ayarlasam 10 kere girmiştim.Ama hiçkimse benim bu yaptığımı takdir edip sen adamsın demedi hala işe giremedin mi diyorlar bana hatta emin ol içten içe gülen kansız köpekleride gördüm.Hergün eşşek gibi ders çalışıyorum sırf hak yemeden bi yerde işe başlayım diye.Ama benim bu kaybettiğim zamanda bütün arkadaşlarım evlendi ve çoğu araya adam sokarak memur oldu.Hatta çocuğu olanlar oldu ben 27 yaşımdayım hala kütühane yollarındayım.O nedenle diyeceğim bu ülkede ahlaklı değil zengin olacan nasıl elde ettiğin önemli değil köşebaşlarını tutacan eğer gönlünce evlenmek yaşamak vs her ne istiyorsan.

17 Nisan 2018 15:46

cengiz.yilmaz
Aday Memur

kardeş uzun yazmışsın belli ki dertlisin

18 Nisan 2018 06:09

ben daha ölmedim ki
Aday Memur

işsizsen evlenme bilader..evlenince nolacak, boynuna madalya mı takacaklar..benim ev var, iş var, mühendis ünvanında memurum ve aylık 5500 tl maaşım var..buna rağmen evlilik düşünmüyorum..çocuk falan hiç düşünmüyorum..hayatınızı yaşayın..

sevgiliniz olsun ama evlenmeyin..bazıları evlenim, çocuk sahibi olayım, soyum devam etsin diyor..halife misin sen..aile soy ağacına bak..100 yıl öncekileri şimdi kimse hatırlıyor mu..

hayatınızı yaşayın, sonra ölüp gidin bu dünyadan..zaten 100 yıl sonra seni hiç kimse hatırlamayacak..

23 Nisan 2018 23:11

ben daha ölmedim ki
Aday Memur

aldın mı

24 Nisan 2018 13:06

Mikol
Aday Memur

Arkadaşlar ne olur bir fikir verin ya..kiz kardesim bosanacak ama korkuyor issiz cunku. Lisans bitirdi. Bosta . Meslegi yok. Benden buyuk 28 yasinda. Nerelerden ne sertifika almasi faydali olur. Bunalimda uzuluyorum onun ici n. Bende bilmiyorum pek ben de kpss icin calisiyorum oda.

24 Nisan 2018 13:28

memuree006
Kapalı

işsizsen evlenme bilader..evlenince nolacak, boynuna madalya mı takacaklar..benim ev var, iş var, mühendis ünvanında memurum ve aylık 5500 tl maaşım var..buna rağmen evlilik düşünmüyorum..çocuk falan hiç düşünmüyorum..hayatınızı yaşayın..

sevgiliniz olsun ama evlenmeyin..bazıları evlenim, çocuk sahibi olayım, soyum devam etsin diyor..halife misin sen..aile soy ağacına bak..100 yıl öncekileri şimdi kimse hatırlıyor mu..

hayatınızı yaşayın, sonra ölüp gidin bu dünyadan..zaten 100 yıl sonra seni hiç kimse hatırlamayacak..


ben daha ölmedim ki, 3 ay önce - Alıntıya git

yaşlanınca napıcaksın gençken hayat güzel de bi süre sonra herkes köşesine çekilince iyot otu gibi kalırsın ortada..

24 Nisan 2018 21:26

LangurLungur
Şef

Arkadaşlar ne olur bir fikir verin ya..kiz kardesim bosanacak ama korkuyor issiz cunku. Lisans bitirdi. Bosta . Meslegi yok. Benden buyuk 28 yasinda. Nerelerden ne sertifika almasi faydali olur. Bunalimda uzuluyorum onun ici n. Bende bilmiyorum pek ben de kpss icin calisiyorum oda.


Mikol, 3 ay önce - Alıntıya git

burasının amacı bu değil lakin yapacak belli girsin kpss robota bölümü ilk atamada kaçla merkeziden almış baksın ona göre bi puan almaya çalışsın eğer puanı çok yüksekse bölümünün 4001 için yeterli bir puan almaya çalışsın hiçbiri olmazsa girecek bir mağazaya asgari ücret + satış üzerinden ne alıyorsa alıp işine bakıcak kocasına köle olacağına en azından evde kafası rahat olur çokta bunalım değil para kazanmak sadece karın tokluğuna yaşar ama bu onun değil devletin suçu onada yapcak bişey yok millet kendine bunu layık görmüşse elden ne gelir.Ben olsam böyle yapardım heralde Allah yardımcınız olsun.

25 Nisan 2018 12:07

ezel bayraktarr
Şube Müdürü

Beşer zulmeder kader adalet eder.Çocuğu hakim doktor mühendis olup ama ciğeri beş kuruş etmediği halde sevinen insanlar o çocukları kendileri elden ayaktan düşünce huzur evine yerleştirdiği gün anlıyolar bazı şeyleri.Veya kızı hakim savcı doktor biriyle evlenince mutlu olanlar sonunda kızlarını ağlayıp yuvası yıkılmış halde yanlarına dönerken buluyor.İnsanlar kızı veya oğluna erdemli dürüst hak yemeyen insanlara saygılı olmasını öğretmektense özel derslere kurslara para basıyor AMAÇ? amaç kendi egolarını çocukları ile tatmin etmek.Ama o çocuklar sonunda canavar oluyor çünkü ahlakı bir erdem bir kaygı ile değil sadece nasıl en çok para en iyi kariyer en iyi meslekte olurum derdinde büyütülüyor.Sen bu insanların karşısına geçip paran olmadan kariyerin olmadan mesleğin fiyakalı olmadıkça ben kızınızla evlenmek istiyorum dersen sen hayırdır derler:D ama altında mercedesle gidip ben pilotum dersen hepsinin salyaları akar.Sen en büyük namussuz olsanda en iyi adamsındır o camiada :D. O nedenle boşa kendini ahlaklı erdemli saygılı olmak için kasma para kas kariyer kas görürsün hiç suratına bakmayacak insanların nasıl bi anda dikkatini çekiyorsun :D. Bu dediğime muhalif olacaklar illaki olacaktır ama inanki onlar parasız veya işsiz zor günlere düşmemiştir bunu anlayamazlar. NE DEMİŞ CEM KARACA ANA BABA BACI GARDAŞ DAR GÜNÜMDE EL OLUR. Onların bile sana sırt çevirme ihtimali varken sen elin kızından tutup ahh canım benim olsun gel ben seni herhalinle severim demesini bekleme yalan onlar :D.Sıcak yatağında uyuyan herkesten sevgi sözcükleri duyarsın birde onu zordayken söylesin mertse.Bir söyler ikinciye bu böyle olmuyo der sana yolu gösterirler. Ben aylardır birsürü mülakata gittim hepsinden eleniyorum yedek kalıyorum bir tane torpil ayarlasam 10 kere girmiştim.Ama hiçkimse benim bu yaptığımı takdir edip sen adamsın demedi hala işe giremedin mi diyorlar bana hatta emin ol içten içe gülen kansız köpekleride gördüm.Hergün eşşek gibi ders çalışıyorum sırf hak yemeden bi yerde işe başlayım diye.Ama benim bu kaybettiğim zamanda bütün arkadaşlarım evlendi ve çoğu araya adam sokarak memur oldu.Hatta çocuğu olanlar oldu ben 27 yaşımdayım hala kütühane yollarındayım.O nedenle diyeceğim bu ülkede ahlaklı değil zengin olacan nasıl elde ettiğin önemli değil köşebaşlarını tutacan eğer gönlünce evlenmek yaşamak vs her ne istiyorsan.


LangurLungur, 3 ay önce - Alıntıya git

en doğrusunu bu arkadaş yazmış...tamamen gerçekleri anlatmış...ülkenin milyonlarca genci bu durumda maalesef... ona göre oylarınızı verin tek diyeceğim bu...

Toplam 17 mesaj
 
ANKET
Bedelli askerlikte, 25 yaş ve 15 bin TL bedel, sizce nasıl?