Editörler :
16 Nisan 2018 14:11   


Kapalı
Vakıf katılım 15 nisan 2018 sınavı
Arkadaşlar burdan paylaşımda bulunabiliriz nasıl geçti sınavlar açıklanması ve geri dönüşler ne kadar sürer sizce
16 Nisan 2018 15:02

Kitpes33
Aday Memur

Sales trainee için mi sınava girdiniz? Bana hiç davet göndermiyor bu banka yav

16 Nisan 2018 15:33

laklak54
Aday Memur

hocam si̇zi̇n nasil geçti̇ sinaviniz hangi̇ i̇l i̇çi̇nd,i̇

16 Nisan 2018 16:00

İşlemeci0202
Kapalı
Benim genel itibariyle iyi geçtiğini düşünüyorum toplamda 7 boşum vardı yanlışın doğruyu götürmesi biraz aleyhimize oldu ??
16 Nisan 2018 20:49

İşlemeci0202
Kapalı

Sales trainee için mi sınava girdiniz? Bana hiç davet göndermiyor bu banka yav


Kitpes33, 1 yıl önce - Alıntıya git
Evet hocam sales trainee için girdik sınava
17 Nisan 2018 22:01

omrclk18
Aday Memur
Benim genel itibariyle iyi geçtiğini düşünüyorum toplamda 7 boşum vardı yanlışın doğruyu götürmesi biraz aleyhimize oldu ??
İşlemeci0202, 1 yıl önce - Alıntıya git
Evet yanlış doğruyu götürmesi kötü oldu. Şu baloncukla harfler verilmiş soru çok zamanımı çaldı yine de yapamadım Karanlıkmış zıt anlamlısını soruyordu aydınlık olacaktı. Genel olarak iyiydi ama 5-6 boş vardı
23 Nisan 2018 16:20

munez78
Aday Memur

sınav hakkında bilgim yok ama vakıf katılımda başka pozisyonlar için açılan sınavlarda geçen sene temmuzda mülakata girenler bu yılın başında çağrıldı.

mesela biz aralıkta mülakata girdik hala cevap bekliyoruz.

yani sınavın açıklanması mülakat süreci ve mülakatın sonuçlanması yaklaşık 6 ay sürüyor. aklınızda bulunsun :)

24 Nisan 2018 11:08

İşlemeci0202
Kapalı
Bugün bankayı aradım sınavlar açıklandı bütün adaylara olumlu ya da olumsuz mail atıldı dediler ama bana herhangi bir mail gelmedi arkadaşlar mail alan varsa yazabilir mi buraya
27 Nisan 2018 17:15

Mustafa4aydın
Aday Memur
5 mayıs için sınav daveti alan var mı arkadaşlar ? Sorular zor mu oluyor kolay mı oluyor , giren arkadaşlar bilgi berebilir mi? İngilizce zor mu
27 Nisan 2018 17:49

sryz
Aday Memur
5 mayıs için sınav daveti alan var mı arkadaşlar ? Sorular zor mu oluyor kolay mı oluyor , giren arkadaşlar bilgi berebilir mi? İngilizce zor mu
Mustafa4aydın, 1 yıl önce - Alıntıya git

Bana da davet geldi yalnız şehir seçip seçilemediğini hatırlayamıyorum. Öyle bir alternatif var mıydı acaba hatırlıyor musunuz? İstanbul için gelmiş.

27 Nisan 2018 18:12

nasipsist
Aday Memur
pozisyonun detaylı tanımı nedir arkadaşlar?
27 Nisan 2018 18:31

laklak54
Aday Memur

Arkadaşlar sınav daveti saat kaç gibi geldi ve mail adreslerine mi atiyolar

28 Nisan 2018 06:05

hahamas
Aday Memur
pozisyonun detaylı tanımı nedir arkadaşlar?
nasipsist, 1 yıl önce - Alıntıya git

bu sorunun cevabına benim de ihtiyacım var. biraz her şeyiyle (görevleri, özlük hakları vs.) tanıtabilir misiniz acaba? şimdiden teşekkürler.

28 Nisan 2018 22:44

İşlemeci0202
Kapalı

bu sorunun cevabına benim de ihtiyacım var. biraz her şeyiyle (görevleri, özlük hakları vs.) tanıtabilir misiniz acaba? şimdiden teşekkürler.


hahamas, 1 yıl önce - Alıntıya git
Bu soruların cevabına herkesin ihtiyacı var keşke bilgi alabilsek ayrıca 15 nisanda girdiğimiz sınav hangi pozisyon içindi ben onu management trainee sanıyodum ??
29 Nisan 2018 07:32

hahamas
Aday Memur
Bu soruların cevabına herkesin ihtiyacı var keşke bilgi alabilsek ayrıca 15 nisanda girdiğimiz sınav hangi pozisyon içindi ben onu management trainee sanıyodum ??
İşlemeci0202, 1 yıl önce - Alıntıya git

15 nisanda girilen sales trainee sanırım. ben bilmiyorum ondan haberim yok. şimdi 5 mayısta MT sınavı var. ST, MT nin altında çalışanlar oluyor sanırım. ama ne yaptıklarını maaşlarını falan hiç bilmiyorum. MT için istanbul'a sınava gitmeye üşeniyorum. sınavda ingilizce var. onu yapmazsak kazanabiliyor muyuz bilmek istediğim tek soru bu aslında.

29 Nisan 2018 12:23

Mustafa4aydın
Aday Memur
5 mayısta ki sınav st sınavı
29 Nisan 2018 20:16

hahamas
Aday Memur
5 mayısta ki sınav st sınavı
Mustafa4aydın, 1 yıl önce - Alıntıya git

MT lerin hepsini SMT diye yazmam gerekirdi hocam. pardon.

07 Mayıs 2018 22:57

omrclk18
Aday Memur
Başkan mülakata çağırdılar mı?
11 Mayıs 2018 18:34

ryumustutan
Aday Memur
Başkan mülakata çağırdılar mı?
omrclk18, 1 yıl önce - Alıntıya git

MÜLAKATA ÇAĞIRILDIM VARMI ÇAĞIRILAN BAŞKA NE SORULUYO BİLGİSİ OLAN VARMI

11 Mayıs 2018 21:27

anilaydemir
Aday Memur

MÜLAKATA ÇAĞIRILDIM VARMI ÇAĞIRILAN BAŞKA NE SORULUYO BİLGİSİ OLAN VARMI


ryumustutan, 1 yıl önce - Alıntıya git
5 mayistaki sinava girip mi mulakata cagrildin arkadasim
11 Mayıs 2018 21:30

Entfroster
Aday Memur

MÜLAKATA ÇAĞIRILDIM VARMI ÇAĞIRILAN BAŞKA NE SORULUYO BİLGİSİ OLAN VARMI


ryumustutan, 1 yıl önce - Alıntıya git

5 mayısta yapılan sınav için mi mülakata çağırdılar bana sonuçların açıklandığına dair mail gelmedi

Toplam 104 mesaj