Editörler :
26 Mayıs 2018 13:30

Hbb12
Aday Memur

****BİLGİSİ OLAN LÜTFEN ACİL CEVAP YAZIP BANA Bİ AKIL VEREBİLİR Mİ RİCA ETSEM ??

TSK sağlık yönetmenliğince refraksiyon değerleri Hastalıklar Listesinin (A) diliminde belirtilen sınırlarını geçmemek şartıyla tashihli görmeleri tam olmalıdır.

diyor benim sadece sol gözümde sorun var ve tashihli olarak sol göz için 0,7 (+0,50), sağ göz için 1,0 tanı olarak da ambliyopi, hipermetropi esotropya yazmışlar benim anladığım kadarıyla A dilimindeki sınırı aşmıyor çünkü sağ göz tam görüyor yoksa ben mi haksızım. sizce itiraz etsem ikince hastanede de sonuç aynı olur mu bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse çok memnun olur bende ona göre hareket ederim teşekkürler işiniz rast gelsin....

I. GÖZ HASTALIKLARI

MADDE 1

AÇIKLAMA: Bu madde referans maddesidir, işlem için kullanılamaz.

A) 1. Camlarla düzeltildikten sonra her iki gözün görme dereceleri (bir gözün görmesi 0.2?den aşağı olmamak kaydıyla) toplamının 10/10 (10/10 dahil) ila 20/10 olması.

AÇIKLAMA:

0.2 + 0.8 ile TAM arası.

0.3 + 0.7 ile TAM arası.

0.4 + 0.6 ile TAM arası.

0.5 + 0.5 ile TAM arası.

0.6 + 0.4 ile TAM arası.

0.7 + 0.3 ile TAM arası.

0.8 + 0.2 ile TAM arası.

TAM + 0.2 ile TAM arası


MemurAdayları, 1 yıl önce - Alıntıya git

Doktorlar TSK sağlık yönetmeliği konusunda çok bilinçli olmayabiliyor. Rapor almaya gitmeden önce yönetmeliği okuyup gitmek en iyisi.

26 Mayıs 2018 15:19

LaTortueRouge
Aday Memur

****BİLGİSİ OLAN LÜTFEN ACİL CEVAP YAZIP BANA Bİ AKIL VEREBİLİR Mİ RİCA ETSEM ??

TSK sağlık yönetmenliğince refraksiyon değerleri Hastalıklar Listesinin (A) diliminde belirtilen sınırlarını geçmemek şartıyla tashihli görmeleri tam olmalıdır.

diyor benim sadece sol gözümde sorun var ve tashihli olarak sol göz için 0,7 (+0,50), sağ göz için 1,0 tanı olarak da ambliyopi, hipermetropi esotropya yazmışlar benim anladığım kadarıyla A dilimindeki sınırı aşmıyor çünkü sağ göz tam görüyor yoksa ben mi haksızım. sizce itiraz etsem ikince hastanede de sonuç aynı olur mu bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse çok memnun olur bende ona göre hareket ederim teşekkürler işiniz rast gelsin....

I. GÖZ HASTALIKLARI

MADDE 1

AÇIKLAMA: Bu madde referans maddesidir, işlem için kullanılamaz.

A) 1. Camlarla düzeltildikten sonra her iki gözün görme dereceleri (bir gözün görmesi 0.2?den aşağı olmamak kaydıyla) toplamının 10/10 (10/10 dahil) ila 20/10 olması.

AÇIKLAMA:

0.2 + 0.8 ile TAM arası.

0.3 + 0.7 ile TAM arası.

0.4 + 0.6 ile TAM arası.

0.5 + 0.5 ile TAM arası.

0.6 + 0.4 ile TAM arası.

0.7 + 0.3 ile TAM arası.

0.8 + 0.2 ile TAM arası.

TAM + 0.2 ile TAM arası


MemurAdayları, 1 yıl önce - Alıntıya git

Gözünüzdeki tembellik ya da şaşılık dışarıdan bakıldığında belli olmayacak derecedeyse ititraz etmekte fayda var. İkinci hastahane daha küçük dereceler ölçebelir. Ücret konusunda da çol haklısınız itiraz dilekçesini veririken galiba msb nin hesabına kayda değer bir miktar yatırılıyor, hastahane bağımsız olarak. Bu arada sorun olmazsa hangi kadroya başvurduğunuzu sorabilir miyim

26 Mayıs 2018 19:09

MemurAdayları
Aday Memur

Doktorlar TSK sağlık yönetmeliği konusunda çok bilinçli olmayabiliyor. Rapor almaya gitmeden önce yönetmeliği okuyup gitmek en iyisi.


Hbb12, 1 yıl önce - Alıntıya git

heyetteki doktora söyledim a dilimindeki sınırları geçmemek şartıyla tashihli görmeleri tam olmalıdır diye yazıyor dedim ama sınır verilen dereceleri hiç değerlendirmeden tashihli görmeleri tam değil diye yazıp olumsuz karar vermişler bin kere söyledim derecelerin sınırı aşmıyorum diye ama dinletemedim verdiler olumsuzu şerefsizler itiraz edip eğer başka hastane benim dediğim gibi değerlendirirse ki öyle yazıyor zaten yönetmenlikte vay haline o hastanenin o zaman mahkemelerde sürünmeye hazır olsun ve maddi manevi tazminata bi halttan anlamayan şerefsizler bi de doktor olmuşlar hangi kafayla artık

29 Mayıs 2018 13:36

turkoglu609
Aday Memur

MAKİNE MÜHENDİSİ ASİL KAZANIP GİTMEYECEK OLAN VAR MI???

29 Mayıs 2018 14:35

showo
Aday Memur

Arkadaşlar itiraz ettikten sonra pertemi arayıp bilgilendirmek gerekiyor mu? Ben de gözden itiraz ettim ikinci yer olumlu verdi hakem hasteneyi bekliyorum. Sizler pertemi aradiniz mi

30 Mayıs 2018 10:41

MERSİN9033
Aday Memur

Gulay ceylan i taniyaniz var mi

30 Mayıs 2018 14:57

bilgmuh_91
Aday Memur

Arkadaşlar itiraz ettikten sonra pertemi arayıp bilgilendirmek gerekiyor mu? Ben de gözden itiraz ettim ikinci yer olumlu verdi hakem hasteneyi bekliyorum. Sizler pertemi aradiniz mi


showo, 1 yıl önce - Alıntıya git

kılavuzda biri olumlu biri olumsuz rapor verirse 3. bi hakem hastaneye gönderip ordaki karara bakılıcak diye birşey yazıyordu .

30 Mayıs 2018 15:27

Afyon03uzman
Aday Memur
Herkese iyi günler. Ben güvenlik soruşturması aşamasındayım icra dosyalarım var olumsuz yönde etkiler mi ?
31 Mayıs 2018 13:19

showo
Aday Memur

kılavuzda biri olumlu biri olumsuz rapor verirse 3. bi hakem hastaneye gönderip ordaki karara bakılıcak diye birşey yazıyordu .


bilgmuh_91, 1 yıl önce - Alıntıya git

Onu okudum da acaba benim ilk rapor olumsuz olunca yedek adaya belgeler gönderilir mi hemen diye merak ettim

05 Haziran 2018 14:12

endgs
Aday Memur

Dün ev adresime güvenlik soruşturması için emniyetten geldiler. Sanırım soruşturma evresine geçtik bakalım ne kadar sürecek.

06 Haziran 2018 13:29

showo
Aday Memur

heyetteki doktora söyledim a dilimindeki sınırları geçmemek şartıyla tashihli görmeleri tam olmalıdır diye yazıyor dedim ama sınır verilen dereceleri hiç değerlendirmeden tashihli görmeleri tam değil diye yazıp olumsuz karar vermişler bin kere söyledim derecelerin sınırı aşmıyorum diye ama dinletemedim verdiler olumsuzu şerefsizler itiraz edip eğer başka hastane benim dediğim gibi değerlendirirse ki öyle yazıyor zaten yönetmenlikte vay haline o hastanenin o zaman mahkemelerde sürünmeye hazır olsun ve maddi manevi tazminata bi halttan anlamayan şerefsizler bi de doktor olmuşlar hangi kafayla artık


MemurAdayları, 1 yıl önce - Alıntıya git

itiraz sürecini tamamladınız mı?

06 Haziran 2018 21:39

istatistikci37
Aday Memur

Dün ev adresime güvenlik soruşturması için emniyetten geldiler. Sanırım soruşturma evresine geçtik bakalım ne kadar sürecek.


endgs, 1 yıl önce - Alıntıya git

hocam ikamet hangi il sizin ?

06 Haziran 2018 22:58

kalemtahta
Aday Memur

Dün ev adresime güvenlik soruşturması için emniyetten geldiler. Sanırım soruşturma evresine geçtik bakalım ne kadar sürecek.


endgs, 1 yıl önce - Alıntıya git

hayırlı olsun

07 Haziran 2018 00:27

endgs
Aday Memur

hocam ikamet hangi il sizin ?


istatistikci37, 1 yıl önce - Alıntıya git

Bingöl Hocam

07 Haziran 2018 00:28

endgs
Aday Memur

hayırlı olsun


kalemtahta, 1 yıl önce - Alıntıya git

hayırlısı olsun hakkımızda.Umarım geçen senelere göre soruşturma aşaması daha çabuk tamamlanır.

12 Haziran 2018 14:30

HmzGlcn

Arkadaşlar, milli savunma bakanlığı personel temin daire başkanlığına ulaştım, görevli memur güvenli

12 Haziran 2018 19:23

koruyucu1
Aday Memur

Bizim süreçte aynı sizin gibiydi.Mayıs ayında genel olarak sağlık raporları gönderilmişti ve Kasım da atamalar yapılmaya başlanmıştı.


sevgiali, 1 yıl önce - Alıntıya git
Sevgi hocam sen ths sınıfındamisin maaşlar ve araziye çıkan teknik personel maaş hakkında bilgin varmi
13 Haziran 2018 01:42

owlofyang
Aday Memur

Arkadaşlar, milli savunma bakanlığı personel temin daire başkanlığına ulaştım, görevli memur güvenli


HmzGlcn, 1 yıl önce - Alıntıya git

hocam yanıtınız yarım kalmış. tekrar yazabilir misiniz?

13 Haziran 2018 02:20

ades0105
Aday Memur

Devlet Memuru olarak memnuniyetle çalışılabilecek bir Bakanlık bence.Tabi amiriniz vb.bazı koşullar da kritik konumda bu hissiyatta olabilmeniz için.


sevgiali, 1 yıl önce - Alıntıya git
Merhaba, sizin hangi kadro acaba? Uzman kadrosu mu? Benim uluslararası iliskiler uzmanı diye geçiyor. Ne gibi farkı olur? Maaş, özlük hakkı vb.
08 Temmuz 2018 02:46

VLDRC
Aday Memur
hayirlisi
Toplam 120 mesaj
 
ANKET
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yu başarılı buluyor musunuz?