Hayırlı Cumalar Arkadaşlar.
Bir sorum olacak sizlere. Daha önceki araçlarımda da sordum, yine soruyorum. Bilgilerinize, deneyimlerinize değer veriyorum çünkü sabit gelirli insanlarız kılı kırk yarmak zorundayız.
1.6 cvt Nissan Qashqai aracımla yollarımı ayırdım. Kendisini 75 bin bedelle yeni sahibine verdim.
Araç genel itibariyle isteklerimi karşılasa da kullanım alanı darlığı ve aşırı hantallığı sebebiyle yollarımızı ayırdık. Belki de 2.0 Accord' dan sonra bu arabaya geçişim beni tatmin etmedi.Neyse artık...
Şimdi max. 100 bin bandında bir araç arıyorum. İlla sıfır olmasına gerek yok. Ama sıfıra yakın olmalı. Ayrıca geniş sedan olmalı, hızlanması iyi olmalı, oturaklı ağır başlı olmalı, otomatik olmalı, vs., vs...
Bu kritelerde dizel otomatik araçlara yönelmek zorunda kalıyorum. Megane, Jetta, Focus, Astra gibi şirket çıkması olma ihtimali yüksek, yarı otomatik şanzımanlı, c sınıfı araçları da ben istemiyorum.
Derken kriterlerim doğrultusunda iki araç arasında kaldım.
1. 2015 ve sonrası İnsignia 1.6
2. 2015 ve sonrası 508 1.6 Bluehdi
508 de İnsignia' da, Aisin' in tork konvektörlü tam otomatik şanzımanını kullanıyor. Başka da tam otomatik yok zaten D sınıfında.
508' in şekli biraz daha standart, bütçeme göre en boş paketlerine yöneltiyo, 120 beygir biraz hantal, vs vs.
İnsignia 136 beygir, ş.içi 6.4 lt tüketim, kasası yenilendi ama bence hala çok modern ve albenili bi yüzü var, makyajlı kasa ile problemlerinden arındırılmış, donanımları çok üst düzey, vs., vs.
Hayırlı Cumalar Arkadaşlar.
Bir sorum olacak sizlere. Daha önceki araçlarımda da sordum, yine soruyorum. Bilgilerinize, deneyimlerinize değer veriyorum çünkü sabit gelirli insanlarız kılı kırk yarmak zorundayız.
1.6 cvt Nissan Qashqai aracımla yollarımı ayırdım. Kendisini 75 bin bedelle yeni sahibine verdim.
Araç genel itibariyle isteklerimi karşılasa da kullanım alanı darlığı ve aşırı hantallığı sebebiyle yollarımızı ayırdık. Belki de 2.0 Accord' dan sonra bu arabaya geçişim beni tatmin etmedi.Neyse artık...
Şimdi max. 100 bin bandında bir araç arıyorum. İlla sıfır olmasına gerek yok. Ama sıfıra yakın olmalı. Ayrıca geniş sedan olmalı, hızlanması iyi olmalı, oturaklı ağır başlı olmalı, otomatik olmalı, vs., vs...
Bu kritelerde dizel otomatik araçlara yönelmek zorunda kalıyorum. Megane, Jetta, Focus, Astra gibi şirket çıkması olma ihtimali yüksek, yarı otomatik şanzımanlı, c sınıfı araçları da ben istemiyorum.
Derken kriterlerim doğrultusunda iki araç arasında kaldım.
1. 2015 ve sonrası İnsignia 1.6
2. 2015 ve sonrası 508 1.6 Bluehdi
508 de İnsignia' da, Aisin' in tork konvektörlü tam otomatik şanzımanını kullanıyor. Başka da tam otomatik yok zaten D sınıfında.
508' in şekli biraz daha standart, bütçeme göre en boş paketlerine yöneltiyo, 120 beygir biraz hantal, vs vs.
İnsignia 136 beygir, ş.içi 6.4 lt tüketim, kasası yenilendi ama bence hala çok modern ve albenili bi yüzü var, makyajlı kasa ile problemlerinden arındırılmış, donanımları çok üst düzey, vs., vs.