Editörler : hopaliSafak Vaktii
10 Temmuz 2018 11:29   


Kapalı
Ek atama talebi

Arkadaşlar yeni Milli Eğitim Bakanımız Ziya Selçuk'dan 2017 KPSS puanıyla 40bin ek atama talebinde bulunmamız gerekiyor. Hazır daha mülakat puanları açıklanmaya yakınken bu isteğimizide iletmemiz gerektiğini düşünüyorum. Yeni Bakan olduğu için talepleri geri çevirmeyeceğini düşünüyorum.

10 Temmuz 2018 11:37

balamir00
Memur

ya arkadaş siz ne yiyip ne içiyorsunuz ya. yeni sınav haftaya ve bunlar ek atama diyor.

10 Temmuz 2018 11:39

HakanMatt
Aday Memur

ya arkadaş siz ne yiyip ne içiyorsunuz ya. yeni sınav haftaya ve bunlar ek atama diyor.


balamir00, 4 ay önce - Alıntıya git
Mülakat puanı hala geçerli hatta 2018 de sınava girecek olanlar 2020 de anca atanır :))) Korkudan çatlayacaksın bir gün :)))
10 Temmuz 2018 11:40

Es.r.a1
Aday Memur
Aynen ya ben ek atama falan istemiyorum bu saatten sonra normalce atasınlar her sene düzenli başka bişeye gerek yok
10 Temmuz 2018 11:40

fenerium32
Aday Memur

Yerel seçimler ( Mart 2019 ) seçimleri öncesi ek atama olsa KPSS 2017 mi 2018 mi baz alınır ?

10 Temmuz 2018 12:06

balamir00
Memur
Mülakat puanı hala geçerli hatta 2018 de sınava girecek olanlar 2020 de anca atanır :))) Korkudan çatlayacaksın bir gün :)))
HakanMatt, 4 ay önce - Alıntıya git

inanıyosun yani ek atama olacağına. :D

10 Temmuz 2018 12:10

balamir00
Memur

Yerel seçimler ( Mart 2019 ) seçimleri öncesi ek atama olsa KPSS 2017 mi 2018 mi baz alınır ?


fenerium32, 4 ay önce - Alıntıya git

yok 2015 puanıyla atama yapılır.

10 Temmuz 2018 12:28

fenerium32
Aday Memur

adam gibi cvp ver len yada bas git

10 Temmuz 2018 12:30

balamir00
Memur

adam gibi cvp ver len yada bas git


fenerium32, 4 ay önce - Alıntıya git

yazım yanlışı bol, sorular saçma. nerden mezun oldun lan sen

10 Temmuz 2018 12:34

fenerium32
Aday Memur

2019 atamasının 2018 punıyla olcağını biliyoruz heralde, bunun öncesinde yerel seçim nedeiyle olcak olan(ek atama) olursa 2017 olur mu die sorduk, nerde yanlış var, arif olan anlar

klavye delikanlısı..

10 Temmuz 2018 12:38

balamir00
Memur

2019 atamasının 2018 punıyla olcağını biliyoruz heralde, bunun öncesinde yerel seçim nedeiyle olcak olan(ek atama) olursa 2017 olur mu die sorduk, nerde yanlış var, arif olan anlar

klavye delikanlısı..


fenerium32, 4 ay önce - Alıntıya git

hadi aslanım işine bak sen ne dediğinin farkında bile değilsin.

10 Temmuz 2018 12:45

HakanMatt
Aday Memur

hadi aslanım işine bak sen ne dediğinin farkında bile değilsin.


balamir00, 4 ay önce - Alıntıya git
Hayatımda senin kadar korkak kıskanç bir insan görmedim ben :)) Sadece yorumlarından anlaşılıyor yani gerisini sen düşün :)) Bu arada ben kontenjandayım ;)
10 Temmuz 2018 12:47

matematikciyizbiz
Kapalı

Arkadaşlar neden ek atama olmasın? Bakana bu taleplerimizi iletirsek değerlendireceğini düşünüyorum.

10 Temmuz 2018 13:03

balamir00
Memur
Hayatımda senin kadar korkak kıskanç bir insan görmedim ben :)) Sadece yorumlarından anlaşılıyor yani gerisini sen düşün :)) Bu arada ben kontenjandayım ;)
HakanMatt, 4 ay önce - Alıntıya git

kontenjandaysan ne diye ek atama için ağlıyosun, milletle kavga ediyosun.

10 Temmuz 2018 13:04

fenvetekn
Aday Memur

kontenjandaysan ne diye ek atama için ağlıyosun, milletle kavga ediyosun.


balamir00, 4 ay önce - Alıntıya git

sen gıt vygotskynin kuramını ögren önce . :D türkiye 20.siymişmiş ilkokul cocukları bile o ikisinin arasındaki farkı anlardı :D

10 Temmuz 2018 13:07

balamir00
Memur

sen gıt vygotskynin kuramını ögren önce . :D türkiye 20.siymişmiş ilkokul cocukları bile o ikisinin arasındaki farkı anlardı :D


fenvetekn, 4 ay önce - Alıntıya git

bence sen o kuramın neyi açıklandığını öğren önce. hey Allah'ım ya kimlerle muhattap oluyoruz

10 Temmuz 2018 13:09

ÇağatayD
Şef

Arkadaşlar neden ek atama olmasın? Bakana bu taleplerimizi iletirsek değerlendireceğini düşünüyorum.


matematikciyizbiz, 4 ay önce - Alıntıya git
Gönül ister ki olsun lakin bir mülakat puanı ile bir atama yapılabiliyor. (21 i açanlar arasından gitmeyenler için boş kalan kontenjanlara yapılan atamalar hariç) Tekrar mülakat olsun denilse oda 2017 kpss sınavının geçerlilik tarihi 22 sinde doluyor. Yönetmelik bu şekilde. Ha tabi siyasi olarak bakacak olursak seçim öncesi o kadar istenildi şimdi seçim de geçti ve 2019 da yerel seçimler var.
10 Temmuz 2018 13:11

balamir00
Memur
Gönül ister ki olsun lakin bir mülakat puanı ile bir atama yapılabiliyor. (21 i açanlar arasından gitmeyenler için boş kalan kontenjanlara yapılan atamalar hariç) Tekrar mülakat olsun denilse oda 2017 kpss sınavının geçerlilik tarihi 22 sinde doluyor. Yönetmelik bu şekilde. Ha tabi siyasi olarak bakacak olursak seçim öncesi o kadar istenildi şimdi seçim de geçti ve 2019 da yerel seçimler var.
ÇağatayD, 4 ay önce - Alıntıya git

yok dostum bunlar 2017 puanıyla 2023'e kadar ek atama yapılacağını öngörüyorlar. köylü kurnazı bunlar.

10 Temmuz 2018 13:13

HakanMatt
Aday Memur

kontenjandaysan ne diye ek atama için ağlıyosun, milletle kavga ediyosun.


balamir00, 4 ay önce - Alıntıya git
Birincisi ben kavga etmiyorum sen kavga etmeye elverişli bir tip olduğun için sana öyle geliyor ikincisi dostlarım var sevdiklerim var onlar için her zaman mücadele ettim devam da ediyorum tabi senin gibi bencil zihniyetler bunu anlamaz :)
10 Temmuz 2018 13:15

HakanMatt
Aday Memur

2019 atamasının 2018 punıyla olcağını biliyoruz heralde, bunun öncesinde yerel seçim nedeiyle olcak olan(ek atama) olursa 2017 olur mu die sorduk, nerde yanlış var, arif olan anlar

klavye delikanlısı..


fenerium32, 4 ay önce - Alıntıya git
Hocam bunlar zannediyor ki 2018 sınavı olunca hemen atanacaklar ama bilmiyorlar ki bizim mülakat puanı geçerli olacak onlar daha mülakata girecek falan derken atama 2020 yi bulur maalesef anlamıyorlar , korkuyorlar ek atama olursa onlara az kontenjan verilir diye bu da ayrı bir yanılgı
10 Temmuz 2018 13:15

matematikciyizbiz
Kapalı

yok dostum bunlar 2017 puanıyla 2023'e kadar ek atama yapılacağını öngörüyorlar. köylü kurnazı bunlar.


balamir00, 4 ay önce - Alıntıya git

Şuan var olan mülakatın açıklanması gerekiyor ek atama için. Ek atamadan kastımız aslında ilave atama olması. Yani 20bin olan atama 60BİN diye güncellenmesi. 40bin diye güncelleseler ona bile razıyım. Yeterki ilave bir atama olsun..

Toplam 122 mesaj
 
Deka - Paykasa - Ucuz Paykasa Güvenli Ödeme Sistemleri