Editörler : hopaliSafak Vaktii
11 Temmuz 2018 16:13   


Kapalı
2. Güvenlik soruşturması?

Merhaba arkadaslar, sonuclar herkese hayirli olsun.Herkesin hakkini alabilmesi dilegiyle...23 Temmuz'da atama sonuclarimiz aciklandiginda eger atanmissak kesin sonuc diyebilecek miyiz, yoksa tekrardan bir guvenlik sorusturmasi surecine mi girecegiz?

11 Temmuz 2018 16:15

TooDoo
Şef

Tekrar olacak hocam form dolduracaksınız atanacak il ilçe mem de 1 ay da o sürer

11 Temmuz 2018 16:31

matematikciyizbiz
Kapalı

peki ohal kalkarsa gs da kalkıyor diye duydum.

11 Temmuz 2018 16:46

eltciii
Kapalı

Peki hocalarim tesekkur ederim

11 Temmuz 2018 16:49

Acarparmdk
Kapalı

peki ohal kalkarsa gs da kalkıyor diye duydum.


matematikciyizbiz, 2 ay önce - Alıntıya git
ohalle alakası yok bu durumun, artık her türlü devlete atanicak yeni memura bu sorustrma yapılacak, ama siz öğretmenlrn bu yıl önceden yapıldığı söyleniyor uzun surecli oldu malum hemen açıklayamadilar..
11 Temmuz 2018 16:53

TooDoo
Şef

peki ohal kalkarsa gs da kalkıyor diye duydum.


matematikciyizbiz, 2 ay önce - Alıntıya git

Öyle bir şey yok bu güvenlik soruşturmasının olumlu gelmesi memur olma şartıdır. Aynı T.C. vatandaşı olma gibi.

11 Temmuz 2018 17:19

eltciii
Kapalı

Ilk 6 ay staj icin kendi sehrimizde kalmak istiyorsak nasil belirtecegiz?

11 Temmuz 2018 17:36

Ferc
Aday Memur

Sözleşmeli öğretmenlikte staj yani aday öğretmenlik yok hocam. Atandığımız yerde başlıyoruz

11 Temmuz 2018 17:41

eltciii
Kapalı

Staj hangi asamada olacak peki hic olmayacak mi cok soru sordum :)

11 Temmuz 2018 17:42

TooDoo
Şef

Sözleşmeli öğretmenlikte staj yani aday öğretmenlik yok hocam. Atandığımız yerde başlıyoruz


Ferc, 2 ay önce - Alıntıya git
Staj yok ama 1 yil aday ogretmensiniz. Size bir danisman ogretmen veriyorlar ve 1 yil boyunca asagidaki etkinlikleri yapiyorsunuz. Surekli form ustune form dolduruyorsun. http://oygm.meb.gov.tr/www/19072017-tarihinde-atamasi-yapilan-sozlesmeli-aday-ogretmenlerin-yetistirme-programi/icerik/433
12 Temmuz 2018 09:49

Mirsad1453
Aday Memur
Arkadaşlar güvenlik soruşturması yapıldığı için sonuçlar geç açıklandı. Soruşturmasında sıkıntı çıkanlara düşük puan verilmiş zaten. İkinci bir güvenlik soruşturması yapılacağını düşünmüyorum. Istenen belgelerde güvenlik soruşturması ve arşiv formu istenmezse yapılmayacak demektir.
12 Temmuz 2018 10:00

kayraki
Aday Memur
Arkadaşlar güvenlik soruşturması yapıldığı için sonuçlar geç açıklandı. Soruşturmasında sıkıntı çıkanlara düşük puan verilmiş zaten. İkinci bir güvenlik soruşturması yapılacağını düşünmüyorum. Istenen belgelerde güvenlik soruşturması ve arşiv formu istenmezse yapılmayacak demektir.
Mirsad1453, 2 ay önce - Alıntıya git

katılıyorum hocam. zaten gs yapılmış ki 60'ın altında bırakılmış bazı adaylar. bundan sonraki süreçte yapılacaksa da biraz formalite olur.

Toplam 11 mesaj