Editörler : hopaliSafak Vaktii
04 Ağustos 2018 09:08   


2017 Ek atama hayırlı olsun

Geldi arkadaşlar sonunda. Emeklerin karşılığını aldık. 2017 ile ek atama olacak kimse merak etmesin. Bakan beyin açıklamaları bile bunu gösteriyordu. 15 aylık mücadelenin meyvesidir bu. Olmaz diyenlere inat, her başlığa üşüşüp moral bozanlara inat kazandık bu atamayı ! Tekrardan hayırlı uğurlu olsun

04 Ağustos 2018 09:11

2017ekatama
Memur

Buda Sayın Bakanın açıklamaları zaten.

https://youtu.be/V62hG0Ecqs

04 Ağustos 2018 09:14

Okulsuztoplum
Aday Memur
arkadaşlar çok şükür OLMAZ! diyenlere inat biz kazandık. ama korkuyorum 2017 için atama demi bu
04 Ağustos 2018 09:23

2017ekatama
Memur
arkadaşlar çok şükür OLMAZ! diyenlere inat biz kazandık. ama korkuyorum 2017 için atama demi bu
Okulsuztoplum, 3 ay önce - Alıntıya git

Hocam için rahat olsun. O olmaz diyenler şimdi de atamamizi sahiplenmeye çalışıyor. Yok öyle yağma. Hakettik ve kazandık bunu.Herkes müsterih olsun

04 Ağustos 2018 09:24

saatim berene kurulu
Şube Müdürü
haber yapmış anasayfa inşallah 2027 için gelir bu atama nolurr
04 Ağustos 2018 09:25

zeze1
Aday Memur

Arkadaşlar Sınıf öğretmenliği 72.44 puan ile kapattı acaba bu puan daha da düşer mi?

04 Ağustos 2018 09:27

saatim berene kurulu
Şube Müdürü
beden eğitimi 73 puana dusermi?
04 Ağustos 2018 09:30

2017ekatama
Memur

Arkadaşlar Sınıf öğretmenliği 72.44 puan ile kapattı acaba bu puan daha da düşer mi?


zeze1, 3 ay önce - Alıntıya git

Elbette puanlar düşecektir. Ama şu puana düşer demek yanlış olacaktır. Bekleyip göreceğiz bakalım

04 Ağustos 2018 09:31

saatim berene kurulu
Şube Müdürü
link hata veriyor yeniden atabilirsiniz youtube
04 Ağustos 2018 09:32

akt90
Şef
beden eğitimi 73 puana dusermi?
saatim berene kurulu, 3 ay önce - Alıntıya git
Min 700 lük alımda %51 düşer hocam
04 Ağustos 2018 09:34

Cenk Kandemir
Aday Memur

Arkadaşlar bu açıklama bana göre yeterince aydınlatıcı değil. Gönül ister ki, 20 bin ek atama olsun. Ancak detaylı açıklama bir an önce yapılmalı.

'100 gün içerisine 20 bin öğretmen ataması yapacağız.' ZİYA SELÇUK

1. Dikkat edilirse, Sayın bakan 'yeni' kelimesi kullanmamış. 100 günlük eylem planı içerisinde geçen bazı uygulama ve çalışmalar, daha önce planlanan ya da başlanılan, ancak tamamlanamayan projeler. Mesela millet parkları, açılması beklenen şehir hastaneleri v.b.

Şu an 20 bin öğretmen ataması henüz bitirilemedi. Burada 'yeni öğretmen ataması' denilmemesi, ister istemez, 2017 alımını düşündürüyor.

2. Bakan açıklamasında 'öğretmen ataması yapacağız' diyor. 'Öğretmen alımı yapacağız' demiyor. Alım yapacağız dese, yeni bir alım akla gelirdi. Ancak atama yapacağız dediği için, sanki alınan ancak henüz göreve başlayamayan öğretmenleri atamasının yapılacağını ima ediyor.

Bir an önce yapılan açıklama detaylandırılmalı. Aklımızdaki kuşkular giderilmeli. Ve tabiki yeni alım var ise, hangi kpss geçerli olacağı da belirtilmeli.

04 Ağustos 2018 09:48

Okulsuztoplum
Aday Memur

Hocam için rahat olsun. O olmaz diyenler şimdi de atamamizi sahiplenmeye çalışıyor. Yok öyle yağma. Hakettik ve kazandık bunu.Herkes müsterih olsun


2017ekatama, 3 ay önce - Alıntıya git
öyle hocam yok 2018 la bile atama olmayacak yok 2018 lilerin hakkı. milletin dönekliği, kuyu kazması bitmedi. 2017 kadar cefa çeken bir yıl hatırlamıyorum. atama hayalken şu an bir atama söz konusu içimi de ferah tutacağım hocam dediğiniz gibi 2017 liler için bizim için olacak inşaallah.
04 Ağustos 2018 09:51

allahinbirkulu
Şube Müdürü

Yeni bir alım olsaydı; mutlaka ama mutlaka yeni oldugunun altı çizilirdi.

04 Ağustos 2018 10:04

matteacherss
Daire Başkanı

bir yetkili çikipta net açiklama yapmazmi ya sonra burda bazi uzmanlar çikip kelime kelime analiz etmeye başliyor.nedense sonuçlar hep kendileri için nasil uygunsa o şeilde sonucu bağliyorlar.kurnazlik mi desen kelime canbazliğimi desen herşey var...

04 Ağustos 2018 10:08

ekonomik.çöküş
Şube Müdürü

Yahu ne kadar hayalci ve kendini kandırmaya müsait insanlarsınız çoğunuz.26 gün sonra 2018 Kpss sonuçları açıklanıyor,neyin ek atamasından bahsediyorsunuz siz?

Çoğunuzun şimdiden 2019 Kpss'ye çalışmaya başlaması gerekiyordu.Bu kafayla giderseniz 2019 Kpss trenini de kaçıracaksınız.Susun ve derhal 2019 Kpss'ye ineklemeye başlayın!

04 Ağustos 2018 10:10

2017ekatama
Memur

Polyannalar sizi. Ulan hadi itiraf edin be ek atama geldi ulan 2017 ile hemde. Asıl siz gidin 2018 2019 çalışmaya başlayın burda ağlayacağınıza :))

04 Ağustos 2018 10:12

gozeten
Memur

Yahu ne kadar hayalci ve kendini kandırmaya müsait insanlarsınız çoğunuz.26 gün sonra 2018 Kpss sonuçları açıklanıyor,neyin ek atamasından bahsediyorsunuz siz?

Çoğunuzun şimdiden 2019 Kpss'ye çalışmaya başlaması gerekiyordu.Bu kafayla giderseniz 2019 Kpss trenini de kaçıracaksınız.Susun ve derhal 2019 Kpss'ye ineklemeye başlayın!


ekonomik.çöküş, 3 ay önce - Alıntıya git
bana bak zihinsel.cöküs buradaki kardeşlerimin moralini bozmaya hakkın yok. git sen çöküş hikayeleri yaz. bu gelen ek atamadır. değildi ise bile artık bundan sonra ek atama gelir. sen rahat ol. yüz gün içinde 2018 kpss ile ilgili hiç bir şey yetişmez.
04 Ağustos 2018 10:13

matteacherss
Daire Başkanı

asalak polyana kimmiş bi bak bakalim.ek atama diye bi kelime geçiyormu açiklamalarda...

04 Ağustos 2018 10:16

2017ekatama
Memur

asalak polyana kimmiş bi bak bakalim.ek atama diye bi kelime geçiyormu açiklamalarda...


matteacherss, 3 ay önce - Alıntıya git

Kudur ulan kudur. Ağla kendini parala. Geçti borun pazarı sür eşeği niğdeye. Hadi şimdi kendini 2018 veya 2019 sınavına hazırla. Ahahahahahahaha

04 Ağustos 2018 10:22

Akrep233
Şube Müdürü

Kudur ulan kudur. Ağla kendini parala. Geçti borun pazarı sür eşeği niğdeye. Hadi şimdi kendini 2018 veya 2019 sınavına hazırla. Ahahahahahahaha


2017ekatama, 3 ay önce - Alıntıya git
Hocam emeği biz verdik 14 ay biz bekledik en az branş alımı bizde oldu tutar şimdi 2018 e verirler ise birkes daha 2017 mağdur olcsk
04 Ağustos 2018 10:26

matteacherss
Daire Başkanı

baksana yillardir devletin yaptiği bi uygulamadan bahsedeyim.sen yine anlaman ama neyse belki gozun açilir.her yil kpss niye yapilir önundeki eğitim-ögretim yilinda yapilacak atamada yada birden fazla yapilacak atamalarda kullanir ne zamana dek yeni kpss gelene kadar.yeni kpss olmadan yapilacak butun alimlarda o puan geçerlidir.yeni olduktan ve puanlarda açiklandiktan sonra alimlar yeni puana gore olur bu yillardir boyle aksi bi ornek yok.şimfi siz diyorsunuzki bu bizim hakkimiz milket 2018 e girmiş ama onlari boşverin biz atanalim.hep sorarim senin elinde yeni sonuçlar varken eskiyi kullanirmisin mantiklimi sence hani eğitim okumuşsunya ölçme degerlendirmeni yap..

Toplam 398 mesaj
12345678910111213»
 
ANKET
Sizce Devlet memurlarının işyerinde kahvaltı yapması yasaklanmalı mı?