Editörler : Doğuş.
11 Eylül 2018 13:39   


Mehil izni başlama tarihi

17 gün mehil iznim var. 17.gunu başlama mi yapmam gerekir yoksa 17.günü de kullanıp 18.gun sabahında mi başlayacağım.

11 Eylül 2018 13:54

heyetinadamı
Aday Memur
17 gün bitişinde takip eden iş günü başlarsın 15+2 bitiş 18.gün gider başlarsın
12 Eylül 2018 16:58

tukayf
Şube Müdürü
ek bilgi 18. gun haftasonuna gelirse takip eden ilk is gunu baslarsin.
12 Eylül 2018 17:46

nato devresi
Aday Memur

Arkadaş siz ne içiyorsanız söyleyin bende içeceğim.bilmediginiz bir konuda insanları yanlış yönlendirmeyin.mehil izninde geçen tabir aynen şu şekildedir.15 gün içerisinde göreve başlaması gerekir der.bu arkadaş +2 yol izni aldığı için 17 gün içerisinde başlama yapması gerekir.ister 1. Günde başlar ister 10.günde başlar fakat en son 17.gün başlama yapması gerekir.başlama yapacağı gün hafta sonu veya resmi tatil olmasi farketmez personele giderek başlama yapması gerekir

12 Eylül 2018 17:49

Acemimemur9967
Aday Memur

Arkadaş siz ne içiyorsanız söyleyin bende içeceğim.bilmediginiz bir konuda insanları yanlış yönlendirmeyin.mehil izninde geçen tabir aynen şu şekildedir.15 gün içerisinde göreve başlaması gerekir der.bu arkadaş +2 yol izni aldığı için 17 gün içerisinde başlama yapması gerekir.ister 1. Günde başlar ister 10.günde başlar fakat en son 17.gün başlama yapması gerekir.başlama yapacağı gün hafta sonu veya resmi tatil olmasi farketmez personele giderek başlama yapması gerekir


nato devresi, 2 ay önce - Alıntıya git
Doğrudur. Haftasonu olması halinde nöbetçi memura giderek tutanak tutulması gerekir başlama yaptığına dair
12 Eylül 2018 18:52

Pmyo-Pomem
Aday Memur

''...Başka yerdeki görevlere atananlara 15 günlük mehil iznine ilaveten yol izni verilmesi kanuni bir zorunluluk olduğundan atandığı yer dikkate alınarak ilişiği kesen birim tarafından en az 1(bir) en fazla 2 (iki) gün yol izni verilmesini ve yol izni bitimini takip eden ilk iş günü göreve başlamasını,yol izninde gidilecek yerin 600 km'ye kadar (1) gün, 600 km'den sonra (2) gün olarak hesaplanmasını...''

şöyle bir madde buldum

12 Eylül 2018 21:09

Nick ways
Memur
17 gün kullanıp 600 km fazla olcak ondan sonraki iş günü başlarsin sabah 08.00 ama 12 de gitsende sorun yapmazlar
12 Eylül 2018 21:11

Pmyo-Pomem
Aday Memur
17 gün kullanıp 600 km fazla olcak ondan sonraki iş günü başlarsin sabah 08.00 ama 12 de gitsende sorun yapmazlar
Nick ways, 2 ay önce - Alıntıya git

yani 18.gün sabahı mı git diyorsunuz

12 Eylül 2018 23:33

heyetinadamı
Aday Memur

Arkadaş siz ne içiyorsanız söyleyin bende içeceğim.bilmediginiz bir konuda insanları yanlış yönlendirmeyin.mehil izninde geçen tabir aynen şu şekildedir.15 gün içerisinde göreve başlaması gerekir der.bu arkadaş +2 yol izni aldığı için 17 gün içerisinde başlama yapması gerekir.ister 1. Günde başlar ister 10.günde başlar fakat en son 17.gün başlama yapması gerekir.başlama yapacağı gün hafta sonu veya resmi tatil olmasi farketmez personele giderek başlama yapması gerekir


nato devresi, 2 ay önce - Alıntıya git
Birader 2 defa tayinci oldum ikisinde de 18.gün gittim başladım :) asıl sen ne içiyorsun acaba
13 Eylül 2018 04:38

Nick ways
Memur
evet devrem sabah 08 de o gün içinde git başla
13 Eylül 2018 09:24

heyetinadamı
Aday Memur

yani 18.gün sabahı mı git diyorsunuz


Pmyo-Pomem, 2 ay önce - Alıntıya git
Aynen kardeşim istersen ilişik kestiğin yerin lojistiğini ara sor için rahatlasın
13 Eylül 2018 16:23

tukayf
Şube Müdürü
Aynen kardeşim istersen ilişik kestiğin yerin lojistiğini ara sor için rahatlasın
heyetinadamı, 2 ay önce - Alıntıya git
ne ictigimi soran ve o zata destek veren zat size meslektas bile demiyorum. cahil cuhela bilmedigini bile bilmeyen ama buna ragmen ahkam kesen ukala herifler. 657 yi okuyun egm nin bununla ilgili genelgesi var onu da okuyun sonra gidin kafanizi sizden anlayan bi hastaneye gosterin.
13 Eylül 2018 19:52

heyetinadamı
Aday Memur
ne ictigimi soran ve o zata destek veren zat size meslektas bile demiyorum. cahil cuhela bilmedigini bile bilmeyen ama buna ragmen ahkam kesen ukala herifler. 657 yi okuyun egm nin bununla ilgili genelgesi var onu da okuyun sonra gidin kafanizi sizden anlayan bi hastaneye gosterin.
tukayf, 2 ay önce - Alıntıya git
Birader genelge falan konuşuyonda ara kendi yolluğunu yapan lojistiğe her neyse sor boş konuşacağına, 2 defa tayinci oldum 15+2 kullandım 28.gün öğlen hatta öğleden sonra gittim başladım kimse bana geç geldin al sana soruşturma demedi :) belli ki meslekte yenisin genelge falan sen okumaya devam et ha gayret
13 Eylül 2018 20:05

heyetinadamı
Aday Memur
ne ictigimi soran ve o zata destek veren zat size meslektas bile demiyorum. cahil cuhela bilmedigini bile bilmeyen ama buna ragmen ahkam kesen ukala herifler. 657 yi okuyun egm nin bununla ilgili genelgesi var onu da okuyun sonra gidin kafanizi sizden anlayan bi hastaneye gosterin.
tukayf, 2 ay önce - Alıntıya git
657 yi aç kendin bi oku önce :) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 62. maddesinde "İlk defa veya yeniden veyahut yer değiştirme suretiyle; a) Aynı yerdeki görevlere atananlar atama emirlerinin kendilerine tebliğ gününü, b) Başka yerdeki görevlere atananlar, atama emirlerinin kendilerine tebliğ tarihinden itibaren 15 gün içerisinde o yere hareket ederek belli yol süresini İzleyen iş günü içinde işe başlamak zorundadırlar. Savaş ve olağanüstü hallerde bu süre Bakanlar Kurulu Kararı ile kısaltılabilir. Okumadıysan buyur oku örnek 1 inde ilişik kesen memur yol izni yoksa 16 sı yol izni varsa 18inde başlama yapar
13 Eylül 2018 22:50

tukayf
Şube Müdürü
657 yi aç kendin bi oku önce :) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 62. maddesinde "İlk defa veya yeniden veyahut yer değiştirme suretiyle; a) Aynı yerdeki görevlere atananlar atama emirlerinin kendilerine tebliğ gününü, b) Başka yerdeki görevlere atananlar, atama emirlerinin kendilerine tebliğ tarihinden itibaren 15 gün içerisinde o yere hareket ederek belli yol süresini İzleyen iş günü içinde işe başlamak zorundadırlar. Savaş ve olağanüstü hallerde bu süre Bakanlar Kurulu Kararı ile kısaltılabilir. Okumadıysan buyur oku örnek 1 inde ilişik kesen memur yol izni yoksa 16 sı yol izni varsa 18inde başlama yapar
heyetinadamı, 2 ay önce - Alıntıya git
cevap sana degildi yanlis alinti yapmisiz. bende ayni seyi soyluyorum 15t1 ya da 2 her neyse bitiminde ilk is gunu baslama yapar. haftasonuna geldi ise bu sure 20 bile olabilir 3 tayin gordum birinde haftasonuna geldigi icin bizzat kendim tecrube ettim...
14 Eylül 2018 00:26

heyetinadamı
Aday Memur
cevap sana degildi yanlis alinti yapmisiz. bende ayni seyi soyluyorum 15t1 ya da 2 her neyse bitiminde ilk is gunu baslama yapar. haftasonuna geldi ise bu sure 20 bile olabilir 3 tayin gordum birinde haftasonuna geldigi icin bizzat kendim tecrube ettim...
tukayf, 2 ay önce - Alıntıya git
Anladım devrem kanun belli çünkü tartışmaya açık değil aynı fikirdeysek sıkıntı yok bu arada bende yarın ankarada başlama yapıyorum 18.gün yarın herkese hayırlı olsun
14 Eylül 2018 00:51

Ragnarfloki
Memur
18. Gün saat 10 da personelci arıyor nerdesin başlama yapman gerekiyor diye ' kahvaltı yapıyorum biliyorum başlama yapacağımı dedim ' saat 3 te gittim başlama yaptım.lamı cimi yok !
Toplam 16 mesaj