Editörler : Doğuş.
«491492493494495496497498499500501502503
06 Şubat 2019 17:36

ikmburhaniye
Aday Memur
valla bu burhaniyeyi tebrik etmek lazım.nerden yazdım burayı bilmem ki
06 Şubat 2019 18:14

ÜNAL42
Aday Memur

Kardeşim bugün duyduğum habere göre geçen cuma günü açıklanacakken geri çekmişler. Sürekli listelerin Ankara da değiştiğini söylediler. Komisyonla alakalı değil yani

06 Şubat 2019 20:51

dera25
Aday Memur

BUHRANNIYE...

06 Şubat 2019 21:27

tuubss
Aday Memur

Hayırdır la gardas arüyürüm arüyürüm açmüyüsün yine mi toplantıdasın :))

06 Şubat 2019 22:14

Mzpln
Aday Memur
Torpiller savaşı..Güzel ülkemin AHLAK lı insanlara ihtiyacı var...
07 Şubat 2019 08:46

Sefas2f2
Aday Memur
iyice sessizleşti burası orada açiklanirsa kimse kalmaz burada
07 Şubat 2019 09:49

duyguyalniz
Aday Memur

Sonuçlara itiraz edebiliyormuyuz bilen varmı acaba

07 Şubat 2019 14:50

murat ceyhun
Memur

Sonuçlara itiraz edebiliyormuyuz bilen varmı acaba


duyguyalniz, 1 ay önce - Alıntıya git

Dava alabiliyorsunuz evet sonuçlar açıklandıktan itibaren 15 gün içinde

07 Şubat 2019 19:35

Sefas2f2
Aday Memur

Sonuçlara itiraz edebiliyormuyuz bilen varmı acaba


duyguyalniz, 1 ay önce - Alıntıya git
itiraz etsenizde sizin icin sonuc degismez oradaki alim iptal olurmu bilmem hic duymadim itiraz eden olmustur ama iptal oldugunu hic duymadim
08 Şubat 2019 09:47

kolaysabekle
Aday Memur

Dava alabiliyorsunuz evet sonuçlar açıklandıktan itibaren 15 gün içinde


murat ceyhun, 1 ay önce - Alıntıya git

ben 60 gün diye biliyorum. Şansını denemekte fayda var bazen mahkemeler emsal niteliğinde karar verebiliyor

08 Şubat 2019 17:05

Marlborotouch
Aday Memur
insanlar 6 ay boyunca sizin programsız işleyen personel alımınızı bekliyor ve belkide bu kişiler sadece bu işe bel bağlıyorlar bu insanların yeterli referansları yok diye 6 ay bir umutla bekliyor ve bu bekleyişin içine ailesi ve çevreside dahil oluyor. ve sonuç başarısız olunca o genç üzülemiyor bile ailesinin üzüntüsünü görmemek için. VİCDANLI OLUN
09 Şubat 2019 00:40

Marlborotouch
Aday Memur
Eğitilmiş insanların umutları, bilgisizlerin zenginliğinden daha değerlidir.
09 Şubat 2019 00:45

SİNOP İKM
Aday Memur

Demiştim dimi yeni gördüm hayırlı olsun kazananlara


Memur aday, 2 ay önce - Alıntıya git

Kardeşim ben Altınay ben mesaj atıyorum ama alıcı mesajı kabul etmiyor yazıyor.Hamdü senalar olsun RABBİM NASİP ETTİ kazandım inşallah bu mesaj işine çözüm bulamayınca buradan yazdım bilgin olsun :)))

09 Şubat 2019 23:17

Sefas2f2
Aday Memur

Kardeşim ben Altınay ben mesaj atıyorum ama alıcı mesajı kabul etmiyor yazıyor.Hamdü senalar olsun RABBİM NASİP ETTİ kazandım inşallah bu mesaj işine çözüm bulamayınca buradan yazdım bilgin olsun :)))


SİNOP İKM, 1 ay önce - Alıntıya git
bu ne simdi anlamdim melek altin ay kazanmismi yani
10 Şubat 2019 23:39

atasal32
Aday Memur

Arkadaşlar hepsi açıklandı mı? Yeni alımları bekliyoruz ne zaman olur?

11 Şubat 2019 08:41

hercu-merc
Memur
Burhaniye açıklandı mı? Eğer açıklandıysa bende çok sevinicem. Sizin mesajlarınızı okudukça üzülüyodum
11 Şubat 2019 16:11

Sefas2f2
Aday Memur

Arkadaşlar hepsi açıklandı mı? Yeni alımları bekliyoruz ne zaman olur?


atasal32, 1 ay önce - Alıntıya git
hepsi aciklandi kardesim 2 ay'a hepsi isbasi yapmis olur
11 Şubat 2019 21:05

atasal32
Aday Memur
hepsi aciklandi kardesim 2 ay'a hepsi isbasi yapmis olur
Sefas2f2, 1 ay önce - Alıntıya git

Sevindim hocam da işbaşı bu kadar uzun sürüyor mu yha

12 Şubat 2019 08:22

Dava Takip Memuru
Aday Memur

Dün kayseri adliyesine gittim kazananlar işe başlamış ancak gördüğüm 2 husus var birincisi bazıları kpss'ye hazırlanıyor önlerinde hazırlık kitapları var, kardeşim başka yerlere gitmeye çalışacaksanız keşke o kadar torpil arayıp kul hakkına girip bu kadar zahmete girmeseydiniz, ikincisi ise şu adalet mezunlarını alıyorlar ya adliyelere -bunda girenleri hiç bir şelikde şuçlamıyorum- adliyeler ne işe yarar bilmiyorlar bile kim ne iş yapar hangi mahkemeler hangi davalara bakar hiç bir şekilde bilmiyorlar, adalet myo lar işte tamda bunun için kurulan okullardır, işe başlayanlar bu sıkıntıları çekmesinler ve daha hızlı adabte olsunlar diye ama nerdeeeeee

12 Şubat 2019 18:05

Avşar 38
Aday Memur

Dün kayseri adliyesine gittim kazananlar işe başlamış ancak gördüğüm 2 husus var birincisi bazıları kpss'ye hazırlanıyor önlerinde hazırlık kitapları var, kardeşim başka yerlere gitmeye çalışacaksanız keşke o kadar torpil arayıp kul hakkına girip bu kadar zahmete girmeseydiniz, ikincisi ise şu adalet mezunlarını alıyorlar ya adliyelere -bunda girenleri hiç bir şelikde şuçlamıyorum- adliyeler ne işe yarar bilmiyorlar bile kim ne iş yapar hangi mahkemeler hangi davalara bakar hiç bir şekilde bilmiyorlar, adalet myo lar işte tamda bunun için kurulan okullardır, işe başlayanlar bu sıkıntıları çekmesinler ve daha hızlı adabte olsunlar diye ama nerdeeeeee


Dava Takip Memuru, 1 ay önce - Alıntıya git
kayseri de ikm de ise baslamismis peki
Toplam 10060 mesaj
«491492493494495496497498499500501502503
 
ANKET
Yeni Zelanda'daki teröriste, 'Hristiyan terörist' denmesini doğru buluyor musunuz?