Editörler : smtvs
04 Ekim 2018 15:52   


Kpss 80 civarı ve üstü alanların kullandıkları kaynaklar

p48 puan türünden bu civarlarda puan alanlar çalıştığınız sorubankalarını söylerseniz ve hangi dersten kaç net yaptığınızı söylerseniz bu yıl için 80 ve üstü puanları hedefleyenlere çok yardımınız dokunur.konu sıkıntım yok.soru bankası yeterli

05 Ekim 2018 01:06

Artemissss
Aday Memur

90 üstü alanlara sor bence zira 80 85 alanlar bu sene boşta kalir

05 Ekim 2018 01:17

fesbi
Aday Memur

90 üstü alanlara sor bence zira 80 85 alanlar bu sene boşta kalir


Artemissss, 2 hafta önce - Alıntıya git

aklınca insanların motivasyonunu düşürerek rakip mi eliyosun hanimiş artemiss çakal :dd

05 Ekim 2018 06:59

Artemissss
Aday Memur

aklınca insanların motivasyonunu düşürerek rakip mi eliyosun hanimiş artemiss çakal :dd


fesbi, 2 hafta önce - Alıntıya git

86 puanla siralamam imkansiz atanmak için yani rakip nasi elenicek bu şekilde anlam veremedim ama elemekle olucak bir iş değil.Ben gerçek düşüncemi söyledim arkadaşın hedefi 90 dan başlasın diye taban puanlar açıklanınca pek çok bölümde 80 nin fayda etmetmedigini görürsünüz.

05 Ekim 2018 09:11

çalışmadanbaşarmış
Aday Memur

86 puanla siralamam imkansiz atanmak için yani rakip nasi elenicek bu şekilde anlam veremedim ama elemekle olucak bir iş değil.Ben gerçek düşüncemi söyledim arkadaşın hedefi 90 dan başlasın diye taban puanlar açıklanınca pek çok bölümde 80 nin fayda etmetmedigini görürsünüz.


Artemissss, 2 hafta önce - Alıntıya git

geçen yıl tcdd müfettiş yrd. başvuruları taban puan 83 ile kapattı ama ?

05 Ekim 2018 09:14

çalışmadanbaşarmış
Aday Memur

geçen yıl tcdd müfettiş yrd. başvuruları taban puan 83 ile kapattı ama ?


çalışmadanbaşarmış, 2 hafta önce - Alıntıya git

yada bu yılın başıydı sınav sanırım bence siz biraz karamsarsınız o puanla atanırsınız.kaynaklarını bi yazın önce :) sonra tartışalım bu konuyu

05 Ekim 2018 16:40

papercut83
Aday Memur

GK GY için Tarihte Birol Yetimoğlu ideal tarihten şaşmayın. Coğrafya içinse Mehmet Eğitin yakında yenilenmiş hem konu anlatımlı hem soru bankası hem de hafıza teknikleri ile coğrafya kitabı çıkacak çok güzel bir kitap mutlaka alın ayrıca youtubeda videoları var coğrafyadan en fazla 1 soru kaçırırsınız o kadar güzel anlatıyor.

Alan içinse Muratın kaynaklarını tavsiye ederim A grubu alanda başarılı.

Diğer dersler için bişey diyemem.

Allah hepimize kolaylık versin yardımcısı olsun.

05 Ekim 2018 17:33

çalışmadanbaşarmış
Aday Memur

GK GY için Tarihte Birol Yetimoğlu ideal tarihten şaşmayın. Coğrafya içinse Mehmet Eğitin yakında yenilenmiş hem konu anlatımlı hem soru bankası hem de hafıza teknikleri ile coğrafya kitabı çıkacak çok güzel bir kitap mutlaka alın ayrıca youtubeda videoları var coğrafyadan en fazla 1 soru kaçırırsınız o kadar güzel anlatıyor.

Alan içinse Muratın kaynaklarını tavsiye ederim A grubu alanda başarılı.

Diğer dersler için bişey diyemem.

Allah hepimize kolaylık versin yardımcısı olsun.


papercut83, 2 hafta önce - Alıntıya git

kardeş alan için muratmı ? :(

05 Ekim 2018 21:57

Strugg
Aday Memur

86 puanla siralamam imkansiz atanmak için yani rakip nasi elenicek bu şekilde anlam veremedim ama elemekle olucak bir iş değil.Ben gerçek düşüncemi söyledim arkadaşın hedefi 90 dan başlasın diye taban puanlar açıklanınca pek çok bölümde 80 nin fayda etmetmedigini görürsünüz.


Artemissss, 2 hafta önce - Alıntıya git
sınavdan 98 aldığında atak geçirip hocanın yanına gidip "nereden kırdınız ama hocam "diye yaklaşan o tiplerden miydin?
07 Ekim 2018 22:03

çalışmadanbaşarmış
Aday Memur

cevap verecek kimse yok sanırım dayanışma bitmiş forumda

07 Ekim 2018 23:57

Ben De
Aday Memur

P48 84 4 dersinde çıkmış soruları konsensus, 4t, ferhat yıldız ve zeynel dinler maliye kolay olduğu için önüme gelen rastgele yaprak test dershane soru bankası çözdüm sadece diğerlerinde özgün falan bulaşmadım hiç sınavdaki basit dikkatsizliklerle bi 8-10 sorum gitmiştir buna rağmen 97 net en önemlisi p3 puanım 83 onunda çok faydası var

08 Ekim 2018 00:03

Ben De
Aday Memur

netleri söyleyecek olursam Hukuk:25 Maliye: 28,25 İktisat: 24,5 Muhasebe: 19,25 ayrıca dezavantajım matematikte işlemlerim yavaş old için muhasebede 4-5 soru ve hukukta icra/iflas ve idari yargırıyı salladığıö için yine 4-5 sorum haybeye gitti yani 110-120 arası çok rahat yapabilirdim çözdüğüm aoru bankaları fazlasıyla yetti

08 Ekim 2018 04:55

çalışmadanbaşarmış
Aday Memur

netleri söyleyecek olursam Hukuk:25 Maliye: 28,25 İktisat: 24,5 Muhasebe: 19,25 ayrıca dezavantajım matematikte işlemlerim yavaş old için muhasebede 4-5 soru ve hukukta icra/iflas ve idari yargırıyı salladığıö için yine 4-5 sorum haybeye gitti yani 110-120 arası çok rahat yapabilirdim çözdüğüm aoru bankaları fazlasıyla yetti


Ben De, 2 hafta önce - Alıntıya git

öncelikle cvp verdiğiniz için çok teşekkürler bir sorumda şu olacak son 4 lü için hangi kaynağı çalıştınız yani konu olarak ve çıkmış sorular hariç bu dersten özgün çözdünüzmü.birde gelen sorular sınavda nasıldı.yani çıkmış sorularla parelellik gösteriyormuydu.duyduğuma göre bu ders son 2 yıldır kpss formatı kaynaklarla yapılamıyormuş.kpss de sorular çok ayrıntı geliyormuş.katalaksi den falan çalış dendi.acaba doğruluk payı varmıdır.özellikle büyüme kalkınma için. bu yıl büyüme kalkınma soruları falan nasıldı acaba

08 Ekim 2018 16:56

papercut83
Aday Memur

kardeş alan için muratmı ? :(


çalışmadanbaşarmış, 2 hafta önce - Alıntıya git

Themis i de tavsiye eden çok alanda

08 Ekim 2018 18:58

Ben De
Aday Memur

Pegem konu anlatımı ve dershane hocasının notlarından çalıştım bu yıl için gözlemlediğim çok temel şeyleri sordular yani kitapta koyu yazılmış bariz şeylerdi ve çıkmış soruda fazla olmadığı için para-banka dışında soru çözmedim(pegem) sebebi daha grafiksel yorumsal soru tarzları gelebildiği için dediğim gibi çok temel şeylerdi hiçbir soru hakkında bunu nerden çıkardılar demedim türkiye ekonomisinde 1-2 soru hariç malum dersten soru sorabilecekleri alan aşırı fazla yüzden büyüme kalkınma özelinde söylersem direk ufak tanımlar falan çıktı bu sınava geçen yılki sınavlara göre kolay falan diyorlar belki öyle olabilir ama zorlamış olsalardı ben 97 net değil 85 yapmış olsaydım yine aynı puan gelirdi bir şey değişmiyor bol bol çıkmış soru çözün ve konu anlatımı alacaksanız ya alanında güvendiğiniz biri olsun ki bence komisyon kitapları alın daha güvenilirmiş gibi geliyor onlar nullbana

13 Ekim 2018 19:07

Methanos
Aday Memur

Başka yorumu olan yok mu ?

Yüksek net yapan arkadaşlar yaptıkları netleri ve hangi kaynaklardan hazırlandıklarını ve nasıl bir çalışma stratejisi izlediklerini yazarlarsa seviniriz.

Toplam 15 mesaj
 
ANKET
Sizce Devlet memurlarının işyerinde kahvaltı yapması yasaklanmalı mı?