Editörler :
31 Ekim 2018 16:01   


Bosch pişmalıktır sakın bulaşmayın

15.10.2018 tarihinde Bosch marka buzdolabım çalışmadığı için çağırmış olduğum Pendik Bosch yetkili servisi teknisyeni tarafından hiç dolabım kontrol edilmeden motor arızası denilerek 1100 Tl ücret istendi. Bende size 1100 TL vereceğime yeni, dolap alırım diyerek 3050 TL'ye Arçelik marka buzdolabı aldım. Daha sonra İnternette bu konu ile ilgili araştırma yaparken Fatih Bank isimli internet kullanıcısının servislerin çalışan bozdolaplarının motorları yandı diyerek insanları nasıl kandırdığı ve nasıl haksız kazanç elde ettikleri ve bu sorununda şoklama ismi verilen küçük bir yöntem ile dolabın tekrar çalıştığını gösterdiği videoyu izledim. Ve evde kendi başıma bu yöntemi uyguladığımda dolap çalışmaya başladı... Nasıl bir ruh halidir ki Bosch gibi dünya çapında bir marka böyle çalışanları aracılıyla insanları kandırma ve haksız kazanç elde etme yoluna gitmektedir Robert Bosch'un en meşhur sözü şudur: ?İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim. Ama maalesef Bosch Türkiye çalışanları aracılıyla bu sözün Türkiye'de bir bağlayıcılığı olamadığını ispat etmiştir... Size sadece yazık diyorum...

 
ANKET
Ekrem İmamoğlu ve İsmail Küçükkaya'nın, ortak yayın öncesinde bir otelde, görüşmesini etik buluyor musunuz?