Editörler :
08 Mart 2019 13:49

xyz90
Memur

Ben de aynı fikireyim hocam, 2017 aralık başvurusuyum, mülakat jürim eser jürimle aynı.


ernes, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam ünvan aldıktan sonra sözlüye girdiniz mi siz?

09 Mart 2019 16:26

dr.egis
Şef

Sozlu isteyen unv. Sayisi hergecen gun artiyor. Arkadas o zaman neden sanki bedavaya doc.luk dagitiliyormus gibi bir hava yarattiniz toplumda. Madem yine sozluye girecegiz neden 130 140 puan topluyoruz. Sozluden korkacak degilim ancak sozluye girsek de yine kulp bulacak eski doclar proflar. Zaten yayindan gecmissin kadron cikmis sozlu prosedur icabi d iye bidi bidi yapacaklar. Yok biz hicbir zaman yaranamayiz. Onlar buyuk hoca biz bir hiciz. Sinirim bozuldu mazur gorunuz.

09 Mart 2019 22:22

ernes
Aday Memur

yok hocam mulakat jurim daha yeni belli oldu nisanda gireceğim inş

12 Mart 2019 16:17

Akademisyen61
Aday Memur

Arkadaşlar bende sözlüyü bekliyorum, öğrenmek istediğim bilgi, sözlüye gelecek jüri DBS sayfamızda açıklanıyor mu yoksa üniversite mi bize bildirecek. Teşekkürler

13 Mart 2019 10:56

ölüm_hak
Şef

Arkadaşlar bende sözlüyü bekliyorum, öğrenmek istediğim bilgi, sözlüye gelecek jüri DBS sayfamızda açıklanıyor mu yoksa üniversite mi bize bildirecek. Teşekkürler


Akademisyen61, 1 ay önce - Alıntıya git

Merhaba Hocam. Sözlü jürileri DBS'de görünmüyor. Kardoya başvurduğunuz üniversitenin personel dairesinden öğrenebilirsiniz. Bana yazılı olarak geç tebliğ edilmişti, telefon ile arayarak daha erken öğrendim.

21 Mart 2019 12:29

daffodil76
Aday Memur

Sayın Hocalarım,

başka üniversitelerin sözlü sınavına girebiliyormuyuz?

Girebiliyorsak eğer bunlardan nasıl haberdar olacağız?

Doçentlik kadrosu alsak bile Profesör atamalrında, doçentlik şartlarını birkez daha sağlamamamız gerekiyorsa, sözlü sınava girmek gerekiyor.

Bu konuları tecrüne eden hocalarımız varsa, cevap verirlerse çok sevineceğim.

21 Mart 2019 18:03

docent2018
Daire Başkanı

Sayın Hocalarım,

başka üniversitelerin sözlü sınavına girebiliyormuyuz?

Girebiliyorsak eğer bunlardan nasıl haberdar olacağız?

Doçentlik kadrosu alsak bile Profesör atamalrında, doçentlik şartlarını birkez daha sağlamamamız gerekiyorsa, sözlü sınava girmek gerekiyor.

Bu konuları tecrüne eden hocalarımız varsa, cevap verirlerse çok sevineceğim.


daffodil76, 1 ay önce - Alıntıya git

Başvuru şartlarını sağlıyorsanız başvurabilirsiniz. Alınacak aday belli değil ve rektör jüriye alacağı adayı belirtmez ise başarılı olursunuz. Kadroyu istemiyorsanız iptal ettirirsiniz diğer adayı alırlar. Elinizde belge olur en azından.

11 Nisan 2019 17:48

doç2017
Aday Memur

Birkaç aya kadar sözlünün kaldırılacağı söyleniyor....ama net bilgi değil...fısıltı

11 Nisan 2019 19:13

docent2018
Daire Başkanı

Birkaç aya kadar sözlünün kaldırılacağı söyleniyor....ama net bilgi değil...fısıltı


doç2017, 2 hafta önce - Alıntıya git

Hocam sözlü sınavlarda sürekli aksilikler oluyormuş. Jürilerin sınava gelmemesi, bildirimlerin zamanında yapılmaması, adayların sadece belge alabilmek için kadrolara başvurması ve bunlar için mecburen jüri oluşturulması vs. gibi. Bu nedenle zaten bir yerden patlak verecektir.

Sizin duyumunuzu ben duymadım. Ancak şöyle de bir durum var. Bu doçentlik meselesini kim Cumhurbaşkanımıza yanlış ve eksik aktardıysa sorun oluştu. Eğer Cumhurbaşkanı doçentliği kolaylaştırın demesi sonucunda zorlaştıysa bir sorun vardır.

Ben tamamen kaldırılacağını duymadım ama böyle gitmeyeceği aşikar.

12 Nisan 2019 23:09

ölüm_hak
Şef

Birkaç aya kadar sözlünün kaldırılacağı söyleniyor....ama net bilgi değil...fısıltı


doç2017, 2 hafta önce - Alıntıya git

Yeni süreç, yeterli jüri gelmemesinden dolayı adaylarda mağduriyet oluşturduğu gibi üniversitelere büyük maddi yük getiriyor. Ama üniversiteler tükürdüklerini yalamak istemezler ve kısa vadede sözlüyü kaldırmazlar gibime geliyor. Hemen olmasa da uzun vadede üniversiteler de bundan vazgeçerler diye düşünüyorum. Temennimiz bu saçma sürecin hemen bitmesi.

13 Nisan 2019 09:15

Hakalan
Şef

İşin özeti şudur: İnsanlar ihtiyarladıkça hırçınlaşır, istekleri bitmez. "Neden böyle yapıyorsun" derseniz "kaliteyi artırıyorum" der. Kendi açısından haklıdır çünkü kendileri daha kalitesiz bir şekilde o makamlara gelmişlerdir.

Toplam 151 mesaj
 
ANKET
İmamoğlu'nun, 'tüm verileri kopyalayın' talimatını doğru buluyor musunuz?