Editörler :
12345678910111213»
04 Aralık 2018 16:46

özkan2009
Şef

bu hafta izmir in açıklanmasından umutlu olan var mı?


birumutturyaşatan, 12 ay önce - Alıntıya git

Her hafta umutluyuz, sadece bu hafta mı ? :D

04 Aralık 2018 17:13

Katipoloji
Şef
Tercüman listesini yayınlamışlar, zabıt sonuçları sandım bi an yüreğim hopladı
04 Aralık 2018 17:14

servin 3442
Kapalı

umudum yoruldu artık tercumanlara ilişkin duyuru yapılmış boşuna heyecan yaptım

04 Aralık 2018 17:15

Katipoloji
Şef

umudum yoruldu artık tercumanlara ilişkin duyuru yapılmış boşuna heyecan yaptım


servin 3442, 12 ay önce - Alıntıya git
Yeminle benimde umudum yoruldu
04 Aralık 2018 18:04

uzmanilke
Yasaklı

İzmir BAM'a bekliyoruz acil.İşler birikti. Hayırlı olsun şimdiden.

04 Aralık 2018 19:36

Aysegulsal
Şef
Yok mu bi ses ? Tum adliyeler sustu sanki :(
04 Aralık 2018 20:26

Katipoloji
Şef
Arkadaşlar İzmir adliyesine nihai listenin geldiğine dair dedikodu üzerine, Adliyede bi müdür aracılığıyla kendi durumumu öğrenmek istedim, dışarıya bilgi verilmediği söylenmiş. Komisyon görevlileri dışında kimseye bilgi verilmemesi konusunda ikaz yapılmış. Beklemekten başka bir seçeneğimiz yok.
04 Aralık 2018 21:00

Aysegulsal
Şef
Arkadaşlar İzmir adliyesine nihai listenin geldiğine dair dedikodu üzerine, Adliyede bi müdür aracılığıyla kendi durumumu öğrenmek istedim, dışarıya bilgi verilmediği söylenmiş. Komisyon görevlileri dışında kimseye bilgi verilmemesi konusunda ikaz yapılmış. Beklemekten başka bir seçeneğimiz yok.
Katipoloji, 12 ay önce - Alıntıya git
Hocam sahsi olarak kendi durumunuzu ogrenebilmeniz utopik olurdu, mahmuta bakmayin siz. Ama ne zaman aciklanacagi gibi bir bilgi de mi alamamislar?
04 Aralık 2018 21:05

Arda.H
Memur
bende İzmir adliyesini bekliyorum bir arkadaşım da aynı şekilde mulakat a girdi ve annesi adliyede görevli hiçbir bilgi yok sonuc açıklama vs. beklemek dışında ama bu ay son ayimiz ( şahsi tahminim ) çok yıprandık ama az kaldı.
04 Aralık 2018 21:16

Katipoloji
Şef
Hocam sahsi olarak kendi durumunuzu ogrenebilmeniz utopik olurdu, mahmuta bakmayin siz. Ama ne zaman aciklanacagi gibi bir bilgi de mi alamamislar?
Aysegulsal, 12 ay önce - Alıntıya git
Utopiklikle alakası yok, merak ediyoruz sonuçta. eminim kimin imkanı varsa öğrenmeye çalışır sonucunu. Burda ki mesele kendi adli personeline müdürüne bile bilgi akışı vermiyorlar. 4 ay oldu bekliyoruz, gene bekleriz ama vallaha yıpranıyoruz arkadaşlar. Umutlarımız, hayallerimiz, heveslerimiz bu 4aylik bekleyişin sonunda hüsrana uğrarsa toplaması çok zor olucak. Allah yardımcımız olsun ne diyim ki psikolojim bozuldu beklerken samimi diyorum.
04 Aralık 2018 22:10

servin 3442
Kapalı
Utopiklikle alakası yok, merak ediyoruz sonuçta. eminim kimin imkanı varsa öğrenmeye çalışır sonucunu. Burda ki mesele kendi adli personeline müdürüne bile bilgi akışı vermiyorlar. 4 ay oldu bekliyoruz, gene bekleriz ama vallaha yıpranıyoruz arkadaşlar. Umutlarımız, hayallerimiz, heveslerimiz bu 4aylik bekleyişin sonunda hüsrana uğrarsa toplaması çok zor olucak. Allah yardımcımız olsun ne diyim ki psikolojim bozuldu beklerken samimi diyorum.
Katipoloji, 12 ay önce - Alıntıya git

aynen katılıyorum

04 Aralık 2018 23:39

mamidenli
Aday Memur

SELAMIN ALEYKÜM

ARKADAŞLAR

Kesinlikle ve kesinlikle BU HAFTA AÇIKLANMAYACAĞINA DAİR BİLGİ GELDİ ...

haftayamı diye sorduğumda ise arkadaş bi bilgim yok açıklanacak olduğu zaman bize 2-3gün önce öğrenmiş oluyoruz ben öğrenirsem sana yazarım diyede iletti ve KAYNAK KİM diye soracak olursa Komisyondaki en yetkili kişi

04 Aralık 2018 23:50

Katipoloji
Şef

SELAMIN ALEYKÜM

ARKADAŞLAR

Kesinlikle ve kesinlikle BU HAFTA AÇIKLANMAYACAĞINA DAİR BİLGİ GELDİ ...

haftayamı diye sorduğumda ise arkadaş bi bilgim yok açıklanacak olduğu zaman bize 2-3gün önce öğrenmiş oluyoruz ben öğrenirsem sana yazarım diyede iletti ve KAYNAK KİM diye soracak olursa Komisyondaki en yetkili kişi


mamidenli, 12 ay önce - Alıntıya git

bende şimdi yetişirse yarına açıklanır diye bi bilgi aldım, değişik işler.

04 Aralık 2018 23:54

yeliz-
Aday Memur
:)))) olmadı ay sonu
05 Aralık 2018 00:03

mamidenli
Aday Memur

Sana diyen boş konuşmuş bak şurayada yazıyorum bu hafta değil ama inşallah yanılırım

05 Aralık 2018 00:06

Katipoloji
Şef

Sana diyen boş konuşmuş bak şurayada yazıyorum bu hafta değil ama inşallah yanılırım


mamidenli, 11 ay önce - Alıntıya git

mesaj kutuna bakarmısın

05 Aralık 2018 11:07

demet-35-17
Şef

2 gün önce arkadaşmn evine polis gitmiş.adres teyitleri devam ediyor belliki.Daha açıklanmaz galiba

05 Aralık 2018 12:29

Bayan ikm 35
Aday Memur

Karşıyaka Adliyesi ile ilgili duyum var mı arkadaşlar ?


tatar.selim, 12 ay önce - Alıntıya git
Aradım dün belli değil diyorlar. Bu haftada açıklanmayacak gibi gözüküyor
05 Aralık 2018 13:59

Zkaday35
Aday Memur

2 gün önce arkadaşmn evine polis gitmiş.adres teyitleri devam ediyor belliki.Daha açıklanmaz galiba


demet-35-17, 11 ay önce - Alıntıya git
Katiplik için mi bekliyor arkadaşınız yoksa ikm falan mı
05 Aralık 2018 14:53

Nsrnshn
Kapalı
Adliyeyi arıyorum komisyon açıyor ama ses vermiyor hat düşüyor yada meşgule atıyor sürekli.onlarda bıktı galiba... bizim gibi...
Toplam 692 mesaj
12345678910111213»
 
ANKET
1928 tarihindeki Harf Devriminin, Türk milletinin geleneğiyle olan bağını kopardığı yönündeki görüşe;