Editörler :
«5678910111213141516»
10 Aralık 2018 19:49

İkame35
Aday Memur
Kesin bilgidir: Arkadaşlar 5dk önce komisyon ile görüştüm. Sonuçların açıklanacağı tarih belli değilmiş.
Zoraki777, 12 ay önce - Alıntıya git
Güldürdün kardeşim :) Böyle kesin bilgilere ihtiyacımız var.
10 Aralık 2018 19:50

İkame35
Aday Memur
Ben ne zaman adliyeyi arasam standart cevap, "siteyi takip edin" . Farklı bişey söylemediler hiç. Bizim mülakat 12 ekimde bitmişti umarım bu ayın 12 sinde açıklanır.
10 Aralık 2018 23:00

Ahmetbilgi
Aday Memur
?
10 Aralık 2018 23:43

keyifly
Kapalı
hayırlısı ile bu hafta sonuna kadar açıklanacak. (içime doğdu)
11 Aralık 2018 11:04

ege-93
Kapalı

yok mu bir gelişme

11 Aralık 2018 12:39

özkan2009
Şef

Benim de içimde bu hafta açıklanacağına dair bir his var ama forumda yazılanları gördükçe, bırakın bu haftayı, bu aydan umudumu kesesim geliyor.

11 Aralık 2018 13:37

merve235
Aday Memur

Bence bugün ya da yarın acıklanır bayraklı fazla uzamaz

11 Aralık 2018 15:46

ege-93
Kapalı

yok mu arayan soran

11 Aralık 2018 16:52

mamidenli
Aday Memur

bu haftada zora girdi cuma olursa olur olmazsa kesin açıklanmıyacak..bu hafta

11 Aralık 2018 18:09

Ankara beyfendisi
Aday Memur
Mahmut nerdesin Mahmut bi bişeyler söyle kayıplara karıştın :)
11 Aralık 2018 18:16

İkame35
Aday Memur

Benim de içimde bu hafta açıklanacağına dair bir his var ama forumda yazılanları gördükçe, bırakın bu haftayı, bu aydan umudumu kesesim geliyor.


özkan2009, 12 ay önce - Alıntıya git
Forumda yazılanlara çok kafamızı takmayalım arkadaşlar, moral bozmaktan hoşlanan insanlar var ortamı germeye çalışanlar var bu bariz belli, bu yazıları okuyunca moralimiz bozulmasın.Ebediyen açıklanmayacak değil ya, geç olsun ama olumlu olsun, yüzdük kuyruğuna geldik artık az daha sabretmemiz lazım. İnşallah bu hafta, olmadı haftaya açıklanır.
11 Aralık 2018 18:23

Ankara beyfendisi
Aday Memur
Forumda yazılanlara çok kafamızı takmayalım arkadaşlar, moral bozmaktan hoşlanan insanlar var ortamı germeye çalışanlar var bu bariz belli, bu yazıları okuyunca moralimiz bozulmasın.Ebediyen açıklanmayacak değil ya, geç olsun ama olumlu olsun, yüzdük kuyruğuna geldik artık az daha sabretmemiz lazım. İnşallah bu hafta, olmadı haftaya açıklanır.
İkame35, 12 ay önce - Alıntıya git
Hocam üç beş tane başlığı düzenli takip ediyorum çıkardığım sonuca göre sayfanın yarısından çoğu ikm bekleyen adaylar. Sizcede öyle mi ? Çoğunluk ikm gibi geliyor bana
11 Aralık 2018 18:33

gsonemm
Aday Memur

Aralık ayı içerisinde açıklanır inşallah.

11 Aralık 2018 18:39

İkame35
Aday Memur
Hocam üç beş tane başlığı düzenli takip ediyorum çıkardığım sonuca göre sayfanın yarısından çoğu ikm bekleyen adaylar. Sizcede öyle mi ? Çoğunluk ikm gibi geliyor bana
Ankara beyfendisi, 12 ay önce - Alıntıya git
Haklısınız hocam, birçok başlığı takip etmekteyim, gözlemlerime göre ikm bekleyen çoğunlukta. Sanırım zaten ikm alımı diğerlerine nazaran bi hayli fazla.
11 Aralık 2018 22:38

egemen7
Aday Memur

Adresime güvenlik soruşturması yada adres teyidi ile ilgili kimse gelmedi sizce elenmişmiyimdir? Tüm komşular muhtar bakkal esnaf hepsinin haberi var. Ama kimseye gelmemişler:(

11 Aralık 2018 22:43

Arda.H
Memur

Adresime güvenlik soruşturması yada adres teyidi ile ilgili kimse gelmedi sizce elenmişmiyimdir? Tüm komşular muhtar bakkal esnaf hepsinin haberi var. Ama kimseye gelmemişler:(


egemen7, 12 ay önce - Alıntıya git
Forum da gördüğüm bir kaç kişi var bu durumu yaşayıp kazanan. bu durum kazanamadığın anlamına gelmez
11 Aralık 2018 23:12

egemen7
Aday Memur
Forum da gördüğüm bir kaç kişi var bu durumu yaşayıp kazanan. bu durum kazanamadığın anlamına gelmez
Arda.H, 12 ay önce - Alıntıya git

Teşekkür ederim inşallah onlardan biri oluruz hayırlısıyla

11 Aralık 2018 23:14

İkame35
Aday Memur

Adresime güvenlik soruşturması yada adres teyidi ile ilgili kimse gelmedi sizce elenmişmiyimdir? Tüm komşular muhtar bakkal esnaf hepsinin haberi var. Ama kimseye gelmemişler:(


egemen7, 12 ay önce - Alıntıya git
Onunla alakası yok büyük ihtimalle. Çünkü polis gelmeyip kazanan çok tanıdığım var. Polis gelip kazanan tanıdıklarım da var. Neye göre geliyorlar veya gelmiyorlar bilmiyoruz, kazanıp kazanmamakla alakalı değil diye düşünüyorum.
11 Aralık 2018 23:16

Arda.H
Memur

Teşekkür ederim inşallah onlardan biri oluruz hayırlısıyla


egemen7, 12 ay önce - Alıntıya git
rica ederim inşallah.. İnşallah emek veren çalışan isteyen. duasını dürüst dileyen herkes kazanır
11 Aralık 2018 23:21

Gök.Börü81
Şef
Onunla alakası yok büyük ihtimalle. Çünkü polis gelmeyip kazanan çok tanıdığım var. Polis gelip kazanan tanıdıklarım da var. Neye göre geliyorlar veya gelmiyorlar bilmiyoruz, kazanıp kazanmamakla alakalı değil diye düşünüyorum.
İkame35, 12 ay önce - Alıntıya git
Hocam Tahmini iş bası nezaman olur bugün evrak teslim etme süresi doldu
Toplam 692 mesaj
«5678910111213141516»