Editörler :
«67891011121314151617»
11 Aralık 2018 23:33

egemen7
Aday Memur
Onunla alakası yok büyük ihtimalle. Çünkü polis gelmeyip kazanan çok tanıdığım var. Polis gelip kazanan tanıdıklarım da var. Neye göre geliyorlar veya gelmiyorlar bilmiyoruz, kazanıp kazanmamakla alakalı değil diye düşünüyorum.
İkame35, 12 ay önce - Alıntıya git

Forumda araştırdım biraz 2 aşamalı olduğu söyleniyor. Bazılarına da 2 kere gidilmiş. 1. Aşamada Adres teyidi ile igili herkese gidilir ama haberiniz olmayabilir diyor. Doğrudur çünkü mülakat sınavında 3-4 kişiyle görüştüm hatta biri bizim köy dağın başında abi oraya gelmişler muhtara sorumşlar falan dedi. 2. Aşamada güvenlik amaçlı kazanan kişilere sadece soruşturma yapılıyor ahlaki ilişkileri ile ilgili kişiliği ile ilgili kötü alışkanlığı varmı gibi konular için komşulara muhtara esnafa soruşturuluyormuş. Hatta bu konuda da bir kaç kişi bana yeni geldiler arkaşa 2 gün önce glemişler falan diye paylaştıklarını hatırlıyorum. Muhtemelen onlar bu güvenlik soruşturmasını geçerlerse atancaklar diye düşünüyorum. Bana gelmedikleri içinde umudum çok azaldı.:(

12 Aralık 2018 00:22

İkame35
Aday Memur
Hocam Tahmini iş bası nezaman olur bugün evrak teslim etme süresi doldu
Gök.Börü81, 12 ay önce - Alıntıya git
Bunun hakkında çok fazla bi bilgim yok kardeşim, seni de bu yüzden yanlış bilgilendirmek istemem. Ama tanıdığım bikaç kişiyle konuşmuştum önceden. 2 ay sonra başladım diyen de oldu, 3 ay sonra başladım diyen de oldu. Forumda 4 ay 6 ay sonra başladım diyenler de olmuş. Değişken bir durum sanırım. Her an hazır beklemek gerekli galiba.
12 Aralık 2018 00:33

İkame35
Aday Memur

Forumda araştırdım biraz 2 aşamalı olduğu söyleniyor. Bazılarına da 2 kere gidilmiş. 1. Aşamada Adres teyidi ile igili herkese gidilir ama haberiniz olmayabilir diyor. Doğrudur çünkü mülakat sınavında 3-4 kişiyle görüştüm hatta biri bizim köy dağın başında abi oraya gelmişler muhtara sorumşlar falan dedi. 2. Aşamada güvenlik amaçlı kazanan kişilere sadece soruşturma yapılıyor ahlaki ilişkileri ile ilgili kişiliği ile ilgili kötü alışkanlığı varmı gibi konular için komşulara muhtara esnafa soruşturuluyormuş. Hatta bu konuda da bir kaç kişi bana yeni geldiler arkaşa 2 gün önce glemişler falan diye paylaştıklarını hatırlıyorum. Muhtemelen onlar bu güvenlik soruşturmasını geçerlerse atancaklar diye düşünüyorum. Bana gelmedikleri içinde umudum çok azaldı.:(


egemen7, 12 ay önce - Alıntıya git
Umudun azalmasın kardeşim. Arkadaşım kazandı, baya muhabbet ettik. Ne çevresine ne de muhtarlığa polis vs soruşturma için gelen olmamış. Kendisi köyde oturuyordu. Bende huzursuzdum bu durumdan. Bu şekilde söyleyince biraz olsun içim rahatladı. İnsan ister istemez tedirgin oluyor ama çok fazla kafaya takmamak lazım, iyi düşünmek lazım.
12 Aralık 2018 01:10

mamidenli
Aday Memur

bana 5tane eksi veren aptal zeka özürlü arkadaşlar var başlık altında anlamadığınız nokta şu

BEN KONUYU DİREK KOMİSYONA SORDUM VE ONLAR DEDİ ve komisyonda benim kadar tanıdığı olan kimsede yok emin olabilirsiniz bişeyi başkaları gibi biyerlerden uydurmuyorum BEYNİNİZ yoksa fikriniz de hiç olmasın ...........

boşa beklentiye girmeyin diye söylüyorum lakin insanlık yapmamak lazımmış herkes gibi duygularınızla oynayıp hakkınıza girmek lazım değer bulmak görmek için sanırrım

12 Aralık 2018 08:41

ege-93
Kapalı

Bu hafta açıklanmayacak

12 Aralık 2018 10:30

Aysegulsal
Şef

Bu hafta açıklanmayacak


ege-93, 12 ay önce - Alıntıya git
Sebep?
12 Aralık 2018 10:46

ege-93
Kapalı
Sebep?
Aysegulsal, 12 ay önce - Alıntıya git

sebebi yok bu hafta açıklanmayacak beklemeyin

12 Aralık 2018 10:50

ali.cihan
Yasaklı

sebebi yok bu hafta açıklanmayacak beklemeyin


ege-93, 12 ay önce - Alıntıya git

açıklanırsa ahmet çakarın giyerim dediğini giyecek misin?

12 Aralık 2018 10:53

Kemal-55
Aday Memur

bana 5tane eksi veren aptal zeka özürlü arkadaşlar var başlık altında anlamadığınız nokta şu

BEN KONUYU DİREK KOMİSYONA SORDUM VE ONLAR DEDİ ve komisyonda benim kadar tanıdığı olan kimsede yok emin olabilirsiniz bişeyi başkaları gibi biyerlerden uydurmuyorum BEYNİNİZ yoksa fikriniz de hiç olmasın ...........

boşa beklentiye girmeyin diye söylüyorum lakin insanlık yapmamak lazımmış herkes gibi duygularınızla oynayıp hakkınıza girmek lazım değer bulmak görmek için sanırrım


mamidenli, 12 ay önce - Alıntıya git

Şimdi çevre konusunda seninle yarışa girmicem kardeşim sana tek bi öğüt vericem; kendi bilmişliğin içinde kibirle konuşuyosun farkında olmadan belkide, ama şunu bilmeni istiyorum yazdığın cümleler bu forumda olan arkadaşları aşağılıcak gibi duruyo ben senin cümleni sonradan okudum ve bende araştırdım bir çok kişiye danıştım ve sonuç olarak şunu öğrendim mülakat sonrası il ilçe ve taşra araştırmaları farklılık olabiliyormuş, ikametgah süresine göre ve aileninde sabıka durumuna göre ve köyde ilçede kasabada oturan insanlarda genellikle gidilmiyormuş.Her araştırma yapılan kişilerde kazandı gibi bir durum yokmuş,Yoklama yapan polislerde mahallellere çok sormak istemiyorlar kazandı,düşüncesine kapılıp hüzüne uğramasın diye,ve bu süreç komisyonla alakalı olmadığı bu araştırmaların iç işleri yapıyormuş.hepimiz bilgi edinmek için açıldı bu forum lütfen saygılı ve daha çok açıklanam tarihiyle ilgili bilgiler verelim.İyi Günler.

12 Aralık 2018 10:56

ege-93
Kapalı

açıklanırsa ahmet çakarın giyerim dediğini giyecek misin?


ali.cihan, 12 ay önce - Alıntıya git

adam gibi konuş burda şu gün açıklancak,bu gün açıklancak demiyorum bu hafta açıklanmayacak d iyorum açıklanacağına inanıyorsan bekle

12 Aralık 2018 11:00

ali.cihan
Yasaklı

adam gibi konuş burda şu gün açıklancak,bu gün açıklancak demiyorum bu hafta açıklanmayacak d iyorum açıklanacağına inanıyorsan bekle


ege-93, 12 ay önce - Alıntıya git

işte bu hafta açıklanmayacak diyorsun ya kesin olarak.

ben de diyorum ki bu hafta ahmet açıklanırsa çakarın giyerim dediğini giyecek misin?

çünkü açıklanırsa ben buraya yazacam seni sahneye bekliyoruz diye.

12 Aralık 2018 11:08

ege-93
Kapalı

işte bu hafta açıklanmayacak diyorsun ya kesin olarak.

ben de diyorum ki bu hafta ahmet açıklanırsa çakarın giyerim dediğini giyecek misin?

çünkü açıklanırsa ben buraya yazacam seni sahneye bekliyoruz diye.


ali.cihan, 12 ay önce - Alıntıya git

kardeş bende şuan cezaevinden yazıyorum açıklanmazsa da ben seni bekliyorum buyur gel bi çayımı iç olur mu ?

12 Aralık 2018 11:15

ali.cihan
Yasaklı

kardeş bende şuan cezaevinden yazıyorum açıklanmazsa da ben seni bekliyorum buyur gel bi çayımı iç olur mu ?


ege-93, 12 ay önce - Alıntıya git

benim açıklanacak ya da açıklanmayacak diye bir iddiam olmadı. ama sen bu hafta kesin açıklanmayacak beklemeyin dedin değil mi? açıklanırsa burdan ismini anons edeceğim.

bu arada cezaevinden yazıyorum derken ne demek istedin onu da bir açıklığa kavuştur?

12 Aralık 2018 11:22

ege-93
Kapalı

benim açıklanacak ya da açıklanmayacak diye bir iddiam olmadı. ama sen bu hafta kesin açıklanmayacak beklemeyin dedin değil mi? açıklanırsa burdan ismini anons edeceğim.

bu arada cezaevinden yazıyorum derken ne demek istedin onu da bir açıklığa kavuştur?


ali.cihan, 12 ay önce - Alıntıya git

açıklanırsa anons et bekliyorum

12 Aralık 2018 11:28

ege-93
Kapalı

benim açıklanacak ya da açıklanmayacak diye bir iddiam olmadı. ama sen bu hafta kesin açıklanmayacak beklemeyin dedin değil mi? açıklanırsa burdan ismini anons edeceğim.

bu arada cezaevinden yazıyorum derken ne demek istedin onu da bir açıklığa kavuştur?


ali.cihan, 12 ay önce - Alıntıya git

ne demek istediğim belli duyum aldım

12 Aralık 2018 11:43

ege-93
Kapalı

Yardımcı olmak istedim ama gereği yok tekrar anladım hepinizin hakkında hayırlısı olsun

12 Aralık 2018 11:44

ali.cihan
Yasaklı

Yardımcı olmak istedim ama gereği yok tekrar anladım hepinizin hakkında hayırlısı olsun


ege-93, 12 ay önce - Alıntıya git

bu şekilde yardımcı olunmaz gerek yok

12 Aralık 2018 11:44

keyifly
Kapalı

ne demek istediğim belli duyum aldım


ege-93, 12 ay önce - Alıntıya git
hayırdır kardeşim, milleti galeyana getirmek için mi giriyorsun foruma? amacın ne, hangi cezaevinde çalışıyorsun?
12 Aralık 2018 11:45

ege-93
Kapalı
hayırdır kardeşim, milleti galeyana getirmek için mi giriyorsun foruma? amacın ne, hangi cezaevinde çalışıyorsun?
keyifly, 12 ay önce - Alıntıya git

Galeyana getirmek derken ? Bak ben duyum aldım bu hafta açıklanmayacak diye sadece bunu yyazdım buda son yazım.

12 Aralık 2018 11:47

ali.cihan
Yasaklı
hayırdır kardeşim, milleti galeyana getirmek için mi giriyorsun foruma? amacın ne, hangi cezaevinde çalışıyorsun?
keyifly, 12 ay önce - Alıntıya git

cezaevinde çalışıyorum bile demedi cezaevinden yazıyorum dedi.

Toplam 692 mesaj
«67891011121314151617»