Editörler : yaralı-bir-öykü
12345678910111213»
27 Aralık 2018 21:47

Minimina
Kapalı
bu okul toplantıları bende alerji yapio yemin ederim :P
28 Aralık 2018 10:39

Minimina
Kapalı
yanlis biriyle olmaktansa yalnız olmayi tercih etmek.. iste tüm mesele buydu
28 Aralık 2018 11:23

Minimina
Kapalı
Ben bugün üzgün kırgın şaşkın umutsuz .. oyle bi köşede miniklerini izlerken akşamı beklemekteyim.. çabuk gecsede uyusam uyusam uyusam
28 Aralık 2018 11:29

Minimina
Kapalı
öğretmenler odasına gidiyim öğlen.. cumaya biz gidebilioduk mu ya hakkaten.cocuk denilen şey ne kadar masum gelip seni öperler ellerini dudaklarının ustune koyup çekiştirerek güldürürler..
28 Aralık 2018 11:30

Minimina
Kapalı
hangi ara bu kadar kötüleşmeye başlıyoruz acaba.. hangi yaş hangi darbe hangi yıkımdan sonra..
28 Aralık 2018 11:33

Minimina
Kapalı
1.sınıf sıralarında sarı örgülü saçlar.annesi özenle çiçekler takmış.. seni bu dunyada ki herseyden cok seviyorum canim annem..
29 Aralık 2018 12:15

Minimina
Kapalı
uykuyu evimi odamii seviyorummm ;)
29 Aralık 2018 12:48

Minimina
Kapalı
cook güzel bi kahvaltı hazirlicam simdi kendime sonra yapacaklarimiza bakariz ;)
29 Aralık 2018 22:41

Minimina
Kapalı
küçükken burak kut a aşıktım:DD
29 Aralık 2018 22:42

Minimina
Kapalı
2019 totemin evde oturmak :P
29 Aralık 2018 22:44

Minimina
Kapalı
bu klavyeyle basim dertte Oyyy Oyyy çevirmeee kelimelerimi güldürme beni insanlara aaaa :Ppp
29 Aralık 2018 22:45

Minimina
Kapalı
whatsapp başbelası geyik muhabbeti :P
29 Aralık 2018 22:47

Minimina
Kapalı
aman tanrım yaşlanıyorum ve fakat guzel ölücimmm hihh
29 Aralık 2018 22:50

Minimina
Kapalı
kapi o kdr sogukki sigarayı bile keyifle içemedim soğuktan nefret ediorumm nefret yaz gelsin denizz gelsin kum gelsin
30 Aralık 2018 13:00

Minimina
Kapalı
avrupa yakasının bilmem kaçıncı tekrarıyla kahvaltı keyfim ;)
30 Aralık 2018 14:10

Minimina
Kapalı
Tamam dayanamiyorum bilg.i kapatıp markete gidip birsuru abur cubur alicam pessss beyaz bayrak :P
30 Aralık 2018 19:16

Minimina
Kapalı
Essek adam yaa :D

https://youtu.be/7iWvHihYPnI

31 Aralık 2018 08:51

Minimina
Kapalı
hastaneler nasil kalabalık boyle :S
31 Aralık 2018 08:52

Minimina
Kapalı
yeni yıla oturarak hatta uyuyarak girmeye kararliyim yinede pis şeytanlar kanıma girmeye calisiyoooo :P
31 Aralık 2018 08:56

MEY MAN
Yasaklı

git pazara çılgınca alışveriş yap :))

Toplam 558 mesaj
12345678910111213»