Editörler :
04 Aralık 2018 15:57   


İşkur güvenlik soruşturması

Merhabalar,

İşkur'a evrak teslim edip güvenlik soruşturması bekleyen arkadaşlar. Bu başlık altında konuşalım. Herkese hayırlı olsun öncelikle. Ne kadar sürer acaba güvenlik soruşturmaları? Tahminleriniz nedir bu konuda? Malum yerleştirmelerin açıklanması 5 ay kadar sürdü bu da o kadar sürer mi acaba?

04 Aralık 2018 18:04

profilyok
Şef

bugün birkaç kişinin güvenlik soruşturması başlamış galiba . ikametgah da olduğunuz ile atanırsa daha hızlı olur denilmişti evrak tesliminde ne kadar doğru yaşayayıp öğreneceğiz galiba. bu arada izmir e atanan arkadaşlar varmıdır aramızda ?

04 Aralık 2018 21:20

91kara
Aday Memur
İnternette güvenlik soruşturması en fazla iki ay olacak diye bir habere denk gelmiştim umarım öyle olur.
04 Aralık 2018 21:57

atmemuru
Aday Memur
Konya merkeze atanan var mı arkadaşlar
05 Aralık 2018 01:43

evren90
Aday Memur
İstanbul grup 3 e atanan var mı acaba ?
05 Aralık 2018 13:36

debug
Genel Müdür

Ben Sakarya 4. gruptanım

06 Aralık 2018 09:25

Elvansag
Aday Memur
İnternette güvenlik soruşturması en fazla iki ay olacak diye bir habere denk gelmiştim umarım öyle olur.
91kara, 1 yıl önce - Alıntıya git
Evrak tesliminden sonra çeşitli yazışmalar falan derken 1hafta öyle geçiyor 2ayı tamamladıktan sonra ki bu 2aydan asla az olmuyor 15 20günde komisyon değerlendirmesi sürüyor. Komisyon açıklıyor itiraz süresiydi yok değerlendirmeydi 2haftada öyle desek. Siz hesap edin yani. En hızlı nerdeyse iç işleri alım yaptı o bile başvurudan itibaren 5 ayı buldu. Beklemek zor evet ama hayırlısı olsun inşallah
06 Aralık 2018 11:20

debug
Genel Müdür

İşkur'un listeyi açıklaması 5ay sürdü malum :) Haziranda tercih yaptık kasımda açıkladılar. bi 5 ay da bu sürse Nisan gibi başlarız kısmetse :) Aslında çoğu kişinin güvenlik soruşturmaları çabuk bitiyor emniyet tarafında. (Hatta işkur için daha şimdiden biten güvenlik soruşturmaları varmış)

06 Aralık 2018 17:18

91kara
Aday Memur
Grup 5 ten İstanbul il müdürlüğüne atandım.
06 Aralık 2018 23:07

debug
Genel Müdür
Evrak tesliminden sonra çeşitli yazışmalar falan derken 1hafta öyle geçiyor 2ayı tamamladıktan sonra ki bu 2aydan asla az olmuyor 15 20günde komisyon değerlendirmesi sürüyor. Komisyon açıklıyor itiraz süresiydi yok değerlendirmeydi 2haftada öyle desek. Siz hesap edin yani. En hızlı nerdeyse iç işleri alım yaptı o bile başvurudan itibaren 5 ayı buldu. Beklemek zor evet ama hayırlısı olsun inşallah
Elvansag, 1 yıl önce - Alıntıya git

Aklıma bir şey takıldı. Şimdi malum bizim büro personeli kadrosu için mülakat yoktu. Haziranda verdik başvuruyu. sonuçta 3 gün içerisinde kimler kazandı adamlar biliyordu.(çoğu bilgimiz zaten vardır ellerinde verdiğimiz evrakları bekleyeceklerini pek sanmıyorum) Acaba bu 5 ay içerisinde bi taraftan güvenlik soruşturmalarını yürütmüş olabilirler mi? Eğer bu şekilde yaptılarsa çabuk açıklanır belki.

08 Aralık 2018 17:40

legendturned
Aday Memur

arkadaşlar işkur sözleşmeliye yerleşip de evrak teslimi yapmayanların merkezi alımlarda tercih yapma

08 Aralık 2018 17:41

legendturned
Aday Memur

arkadaşlar işkur sözleşmeliye yerleşip de evrak teslimi yapmayanların merkezi alımlarda tercih yapma durumunda herhangi bir sorun çıkıyor mu

08 Aralık 2018 19:52

Elvansag
Aday Memur

Aklıma bir şey takıldı. Şimdi malum bizim büro personeli kadrosu için mülakat yoktu. Haziranda verdik başvuruyu. sonuçta 3 gün içerisinde kimler kazandı adamlar biliyordu.(çoğu bilgimiz zaten vardır ellerinde verdiğimiz evrakları bekleyeceklerini pek sanmıyorum) Acaba bu 5 ay içerisinde bi taraftan güvenlik soruşturmalarını yürütmüş olabilirler mi? Eğer bu şekilde yaptılarsa çabuk açıklanır belki.


debug, 1 yıl önce - Alıntıya git
Güvenlik soruşturması ve arşiv formunu teslim etmeden güvenlik soruşturması başlamaz. Beklenen süre bütçeyle ve genel mali tablolarla ilgiliydi sanırım. 2019 bütçesinde yer aldı alınacak personel maliyeti.
10 Aralık 2018 16:20

debug
Genel Müdür
Güvenlik soruşturması ve arşiv formunu teslim etmeden güvenlik soruşturması başlamaz. Beklenen süre bütçeyle ve genel mali tablolarla ilgiliydi sanırım. 2019 bütçesinde yer aldı alınacak personel maliyeti.
Elvansag, 1 yıl önce - Alıntıya git

Anladım dostum saol bilgi için.

10 Aralık 2018 19:58

91kara
Aday Memur
Arkadaşlar becayiş için bir yıl beklemek şart mıdır bilgisi olan var mı
12 Aralık 2018 15:16

atmemuru
Aday Memur
Güvenlik soruşturması tamamlanıp imza için çağrılan var mı?
12 Aralık 2018 15:25

debug
Genel Müdür

Daha 15 gün oldu sanmıyorum ben çağırılan olduğunu :) Yeni yılı bulacaktır en erken diye düşünüyorum

13 Aralık 2018 16:42

Ali Örs
Aday Memur

dilovası işkura atanan arkadaşlar nerelerden geleceksiniz nerede kalmayım düşünüyorsunuz

13 Aralık 2018 22:39

debug
Genel Müdür

Bu işkura atananların hiç internetle arası yok galiba :) O kadar kişiden yazan eden yok

13 Aralık 2018 23:23

figo102009
Şube Müdürü

Bu işkura atananların hiç internetle arası yok galiba :) O kadar kişiden yazan eden yok


debug, 12 ay önce - Alıntıya git

Evrakları verip gitmeyen de olabildiğinden yedeklerin de araştırmasını mı yapacaklar acep ?

14 Aralık 2018 16:28

debug
Genel Müdür

Evrakları verip gitmeyen de olabildiğinden yedeklerin de araştırmasını mı yapacaklar acep ?


figo102009, 12 ay önce - Alıntıya git

Öyle olsa yedek adaylardan da evrak isterlerdi. Bence yedek aday sitede açıklandıktan sonra 10 gün içerisinde evrakları teslim eder ve güvenlik soruşturması akabinde görevine başlar diye düşünüyorum.

Toplam 441 mesaj
12345678910111213»
 
ANKET
Diyarbakır annelerinin evlat nöbetini destekliyor musunuz?